První dopisy

454 38 2
                                    

Seděla jsem v krámku a dívala se na matku jak pracuje.Někdo přišel.

"Lion...rychle!Ema už začíná rodit!" popadla jsem kufřík a běžela za Emou.Vešla jsem do domu a otevřela dveře,kde Ema rodila.

"Tak... Emo hlavně dýchej".Řekla jsem ji a ona zhluboka dýchala.

"To se ti řekne!" Zasípala a její matka ji otírala pot z čela.

"Honem...už to bude.." Řekla jsem. "A teď zatlač a pořádně".Řekla jsem a ona tak zatlačila až zakřičela.

"No...už to bude...už vidím hlavičku".Řekla jsem a usmála se.

"Výborně Emo...máš kluka".Řekla jsem a zabalila toho caparta.Dala jsem jí ho do náruče a ona plakala štěstím.

"Kéž by tu byl Jamie".Řekla a usmála se.

"Kéž by tu byl James".Šeptla jsem a podívala se do zdi.

"No tak Lion...je to týden".

"Právě".

Odcházela jsem zpátky domů a zastihla jsem mámu.

"Tak co to je?"

"Chlapec".Nasadila jsem falešný úsměv a odešla do svého pokoje.Máma odešla do města pro něco.Někdo zaklepal a já šla otevřít.Byl to pošťák.

"Richarde".Usmála jsem se.

"Tak máš tu dopis....pro tebe".

"Pro mě?"Řekla jsem udiveně a podívala se na Richarda.Ten přikývl a odešel.Já šla do svého pokoje."Slečna Leona Vertuciová".Řekla jsem nahlas.Bylo to napsáno krásným písmem.

Otevřela jsem obálku a při první větě mi vhrkly slzy do očí.Bylo to od něj...od Jamese.

Drahá Leon...

Moc mi chybíš...Každým dnem na tebe myslím.Zatím mě nepovolali do kavalerie.Zdržuji se převážně u Joeyho.Když jsem se ptal Joeyho,jestli mu chybíš frkl.Takže nejspíš souhlasil.Jinak v dálce slyším střílení.Občas se bojím,že nějaká zbloudilá kulka mě zasáhne.Naštěstí se to ještě nestalo.Chybíš mi Leonko.Tvoje objetí a hlavně tvé krásné oči.Pořád je před sebou vidím.Chybí mi tvé rty,které chutnají po jahodách a malinách.Hlavně neplakej...trhá mi to srdce.Myslím na tebe a určitě taky napiš.

Miluju tě

Tvůj James....

Ps - Joey,zdraví 

Četla jsem to snad 10x.Rozplakala jsem se.Vytáhla jsem papír a tužku a okamžitě začala psát.Poté jsem zavřela obálku a napsala adresu.Utíkala jsem do vsi a málem jsem porazila mamku ve dveřích.

První jsem běžela za Emou.

"Emo!!!"

"Co se děje?Hoří?"

"Ne on je naživu!!! Napsal mi dopis!!"

"Super tak vidíš".Usmála se a já běžela na náměstí.Šla jsem na poštu a dala dopis do velkého pytle.Šla jsem zpátky domů.

"Kam si tak běžela?"

"Na poštu".Řekla jsem a odešla do svého pokoje si přečíst znova Jamesův dopis...

------------------------------------------------------------

Slyšel jsem křik.Radostný křik.

"Jamie?V pohodě?" Zeptal jsem se ho.On se posadil a brečel.

"Co je Jamie?" Zeptal jsem se ho.

"Já mám syna!Má krásná Ema mi dala syna.Napsala mi to v dopise.A co ty Jamesi?"

"Ještě nic".Podepřel jsem si hlavu a kreslil Leonku.

"To je Leona".Řekl Jamie a vzal mi obrázek.

"Dokonale jsi ji vysti..."

"James Nicholls tu má dopis".Zakřičel pošťák a dal mi dopis.Posadil jsem se a viděl pěkné písmo.

Otevřel jsem dopis a usmál se.

"Od Leony?" Zeptal se Jamie.

Přikývl jsem a usmál jsem se.

"Nechám tě tu...." Usmál se a odešel do vydlejší místnosti.

Už ty první slova mi vyrazily usměv na tváři...

Má lásko....

Také mi velmi chybíš.No velmi...hodně mi chybíš.Už to že na mě myslíš mi rozlilo úsměv na tváři.Asi už možná víš...Ema má chlapce.Byla jsem nadšená že jsem dostala dopis.A ještě víc než to.Moc mi chybíš Jamesi.Chtěla bych cítit tvoje hřejivé objetí.A hlavně chybí mi naše procházky.Když sedím na louce a křupne větvička čekám že to budeš ty.Ale je to vždy jen zvěř.Když usínám představuji si jak tě obímám.Také mi chybí tvůj úsměv a pohlazení.Myslím na tebe...každý den a každou noc.Už aby ta válka skončila.

Miluju tě....

Tvá Leonka

PS- A doufám že Joey nezlobí!Pozdravuj ho ode mě....a také mu řekni že Albertovi moc chybí...

PSS- Ještě jednou miluju tě....a hlavně vrať v pořádku....

Usmíval jsem se a po tváři mi stékla neposedná slza.Chybím jí.A už jak mě nazvala..."Má lásko"....Jak já ji miluju....

Přišel Jamie a poplácal mě po rameni.Podíval jsem se na něj a usmál se.Podíval se na mě pohledem,jestli si to může přečíst.Kývnul jsem že může.

"Asi ji hodně chybíš".Řekl a podíval se na mě.

"Už to že na mě myslí.... mě dělá šťastným".Řekl jsem a dopis schoval mezi mé obrázky.Dokončím kresbu mé lásky a pošlu jí ho...Vstal jsem a odešel za Joeym určitě ho potěší že na něj Leon a Albert myslí....

Tak snad se líbí... koment a votes potěší....

Oh Captain...my CaptainKde žijí příběhy. Začni objevovat