Ben a iesit iesit in sfarsit ( a doua oara saptamana asta ) de la reanimare . Eram toti in sufragerie cand a intrat in casa , certandu-se cu E.J. .
E.J. : Imi pare rau ma , dar... Dar...Stii tu ... Ficati !
Ben : Ficatii matii !
Shin : Nu mai vorbiti de mancare ca mi se face foame !
Kuro : Ba ! Tu tii post cu mine , sa nu tin singura ...
Shin : Asa o sa ajung ca Slender ! Chel ! Si mie imi place sa am par !
Atunci face o miscare à la Brad Pitt si isi da bretonul pe spate ( da-i cade la loc pe ochi ) .
Ben : Sunteti mai nebuni decat imi aminteam ! Luati-l si pe asta cu voi , eu ma duc in Narnia !
Shin si Kuro : Sper sa faci pneumonie !
Ben : Ma-ta !
Kuro : A ta sa fie !
O pisica fara par , cu pielea alba intra in camera .
Shin : Doamne , da' cate pisici ai ?!
Kuro : Nu stiu , vreo 30-100 ? Da' pe asta nu stiu , s-o fi strecurat pe usa . Pisica tot pisica e . Hmm... E cheala... Alba... Numele ei va fi Slendercat-chan !
Shin : Serios acum ...
Kuro : Nu ! Cel mai serios !
Shin incerca s-o ia in brate , da' pisica-i dadu o coda-n fata si pleca . Fix atunci intra Sally .
Sally : L-ati vazut pe Slender ?
Shin (inca mohorat din cauza ca pisicile il urasc) : Nu...
Kuro : Nema Slender .
L.J. : Deloc .
E.J. : L-am vazut acum vreo ora , m-a mustrat ca i-am mancat ficatii lu' Ben ...
Jeff : Poate se joaca Hide and Seek si se ascunde . Eu zic sa-l lasam acolo .
Shin : Nici Ben nu l-a vazut c-o plecat in Narnia . Hoodie si Masky sunt in luna de miere .
Kuro : Pai si Smile ?
Shin : Si el tot in Narnia.
Jeff : Deci ... Slender nu e pe-aici ?
Sally : Nu , ma duc sa-l caut . *iese din camera*
Jeff : Astazi dam PARTY !
Shin : Hai cu prostituatele ! Ce teapa si-o luat Ben !
Kuro : Dry Cooker !!!
Toti s-au uitat la mine . Ce-aveti ma !?
Kuro : Bomboane ?
L.J. : Bomboane pentru toti !
In mai putin de jumat' de ora , toti au luat-o razna . ( da , mare surpriza )
Jane si Jeff faceau *ceva* in camera lui Slender . L.J. , Shin , Splendor si Offender jucau poker pe dezbracatelea ( L.J. mai avea putin si ramanea gol ) , iar Shin si Splendor trisau . Acum intrebarea intrebatoare : eu de unde stiam ? Eram cocotata pe lustra de deasupra lor si mancam ficati . E.J. nu stia cum sa ajunga acolo sus . Pe masca lui se citea '' FICATI !!! '' ( aparent , este posibil ) . Frigiderul era rasturnat , iar in masa din sufragerie erau infipte cutite (R.I.P. masa 2014). Ce mai , haos nenica ! Dar cireasa acum vine ! Tobi statea agatat de perete , pe post de ceas , ticaind din cand in cand .
Usa se deschise brusc , astfel facandu-si intrarea Slendercat si Sally .
Sally : O sa aveti probleme !
CITEȘTI
~HappyPasta~
FanfictionPrima chestiune scrisa vreodata , asa la caterinca , in colaborare cu @BlackBadBaka (Shin) , care de asemenea a facut si desenele care apar pe parcurs . Nu sunt nimic altceva decat intamplari de zi cu zi . Acum depinde si cu cine locuiesti . Enjoy...