Dupa cateva certuri si oase rupte , Sam a acceptata sa-i dea inapoi camera lui Ben . Din cate se pare , bietul faggot nu o putut sa stea in padure in seara aia , nu , o trebuit sa se duca in club , de unde s-a intors crita si o inceput sa se dea la Hoodie . Pe scurt , Ben are un ochi vanat , iar Masky incearca de 2 zile sa-l convinga pe Hoodie sa iasa din baie . Shin s-a dus sa caute un piedestal (sau o cutie , ce-o gasi) pentru Sam si a lasat sobolanii pe capul meu . Mare gresala .
>>> o ora <<<
Sally : Ce le-ai dat ?
Kuro : Eu ? Nimic , doar i-am lasat putin in debara si pufff ! au disparut . Apoi am ajuns aici si i-am gasit asa ...
Erau amandoi pe masa si se duelau cu scobitori .
L.J. : Ce stati asa , sa aduca careva pop-corn !
Sally : N-ar trebui sa-i oprim ? Poate-si scot vreun ochi sau ceva ...
L.J. : Exact ! Abia astept ! *apuca floricelele*
(intra in camera) Jeff : Va distrati fara mine ? *stare* ... nu , nu , nu , faceti totul gresit !
Le-a dat sobolanilor cutite in miniatura (nu stiu , nu intrebati) si a luat un salam pe post de microfon .
Jeff : Doamnelor si domnilor ! In seara asta am placerea de a va prezenta prima lupta , pe viata si pe moarte , dintre colocatarii nostri ! In coltul din stanga il avem pe .... psst , Kuro , cum ii cheama ? ... Serios ? ... o avem pe Monica ! Iar in coltul din stanga o avem pe Caterina !
Kuro : Psst , Jeff ... E Catrina...
Jeff : Caaaatrina !
Zgomotul ii atrase si pe ceilalti .
Slender : Sally , nu ai vrea sa mergem afara ?
Sally : Dar devine interesant !
Slender : Iti voi lua ingetata ....
Sally <din gradina> : Hai , ce mai astepti ?
Slender : Sa nu vad fragmente de sobolani cand ma intorc !
E.J. : Casa de pariuri este deschisa ! Castiguri garantate ! Nu va sfiiti , pariati !
Smile : O suta pe Catrina !
Ben : Doua sute pe Monica ! Hai Monica !
Singurul motiv pentru care mai stateam acolo era ca Shin ar fi intrat in depresie daca lasam sobolanii sa se omoare intre ei . Chiar cand vroiam sa intervin , Monica a sarit pe Jeff si portile iadului s-au deschis . Catrina sarise si ea pe cine apuca , biata creatura fiind L.J. , si la fel ca Monica , incepu sa-l injunghie cu minicutitul . Ceilalti fugira din bucatarie si dupa un circ in toata regula ( asta las la latitudinea imaginatiei voastre ) am luat sobolanii de pe victimile lor , care au scapat cu rani minore . I-am pus in buzunar si m-am dus in sufragerie . La putin timp ajunse si Shin acasa .
Kuro : Cum a mers ?
Shin : Am vrut sa fur un piedestal de la ruinele alea vechi de la muzeu si cred ca m-am ales cu un blestem , nu stiu . Era sa ma calce un autobuz .
Kuro : Nu-i blestem . Asta se intampla cand treci pe rosu . Poftim lighioanele . Au facut ceva spectacol pe-aici .
Shin : Cum asa !? Sunt niste ingerasi !
Kuro : Daca spui tu ... Ma duc sa dorm . Vezi ce mai spargi pana maine .
Shin : Sigur , noapte buna ! ...... Ok , acum ca nu mai e nimeni .... Deci , Monica , Catrina , a iesit tot cum am planuit ?
Sobolanii dau din cap .
Shin : Perfect ! <zambet malefic>
Avand in vedere ca si celalalt capitol a venit tot sambata , o sa schimb data cand postez : este posibil sa vina vinerea , dar la fel de posibil e sa vina sambata . Cel mai rezonabil motiv e ca am cam ramas in pana de idei si trebuie sa ma gandesc mult pana sa vina ceva . Sper ca v-ati distrat si ne vedem saptamana viitoare (da' Doamne!) .
Sobolanii : Noi inca avem cutitele !
CITEȘTI
~HappyPasta~
FanfictionPrima chestiune scrisa vreodata , asa la caterinca , in colaborare cu @BlackBadBaka (Shin) , care de asemenea a facut si desenele care apar pe parcurs . Nu sunt nimic altceva decat intamplari de zi cu zi . Acum depinde si cu cine locuiesti . Enjoy...