Shin intra pe usa ravasit si plin de frunze . Sobolanii inca dormeau pe capul lui .
Kuro : Ai dormit bine ?
Shin : Surprinzator de comod , mormanul ala de frunze . Da' m-a muscat un raton ... Oricum , uite ce-am gasit ! *scoate un cutit* Il tot caut de cateva zile si in sfarsit l-am gasit !
Kuro : E doar un cutit . Puteai sa furi oricand altul de la Jeff .
Shin : Inca isi reface proviziile dupa ce Slender i le-a dat spre adoptie . Si nu e un cutit obisnuit !
Kuro : Canta cumva 'Ca o apa cristalina' sau ceva ?
Shin : Posibil . Doar uita-te !
A spus ceva in enochiana cred si cutitul s-a transformat intr-un baiat cu parul gri . Parea mai mare ca noi cu vreo 2 ani , iar blugii si tricoul ( tot gri ) erau acoperite cu pete de sange .
??? : Neata ! *yawnn*
Kuro : Deci poate sau nu sa cante ?
Shin : ...
??? : Tu cine esti ?
Kuro : ''Tu'' cine esti ?
??? : Sam . Eu sunt Sam .
Kuro : Kuroha . Kuro pe scurt .
Shin : Deci ? Nu-i super ?
Kuro : De unde a aparut ?
Shin : A fost al lui Jeff , dar au rupt contractul . Asa ca l-am luat eu .
Sam : Fuff(Jeff) avea prea multe cutite . Nici nu a observat cand am plecat .
Kuro : Acum nu mai are *grin*
Jeff : Vorbiti de mine ? ( o venit si asta )
Sam : Neata Fuff ! Nu ne-am vazut de mult .
Jeff : Sam ?!
Sam : Nu , Zamolcses !
Jeff : Am crezut ca te-a mancat Smile !
Sam : A fost pe-aproape . Oricum , acum am un contract cu Shin , asa ca-mi voi gasi alta camera .
Jeff : Pai , de cand ai disparut , Smile doarme in patul tau .
Sam : O sa ma descurc *zambet care ascunde ceva*
Sam s-a dus la etaj fara sa mai zica ceva , iar Jeff s-a indreptat spre bucatarie , de unde a iesit imediat tinandu-se de antebrat . Capul lui Smile se vedea din tocul usii .
Smile : Asta a fost pentru aseara ! Sa dea dracu' sa-mi mai pui legume in loc de carne pe pizza !
De la etaj s-a auzit un strigat si mai apoi o bufnitura in gradina . Sam s-a intors si s-a aruncat pe fotoliu .
Sam : Am rezolvat cu camera . Ben v-a sta numai bine in curte !
Shin : O sa se cam plictiseasca acolo totusi ...
Sam : Cum asa ?! Nu sunt lipsit de inima ! I-am aruncat si laptop-ul .
Jeff : Totu-i bine si frumos deci . Eu ma duc sa fac un antirabic .
Si a iesit pe usa .
Kuro : N-ar trebui sa mergi si tu ? Sunt sigura ca ratonul ala nu foloseste Colgate .
Shin : Naaaa , sunt bene . Hai ca incepe Teen wolf .
In general am incercat sa postez vinerea , dar ieri am umblat dupa cai verzi pe pereti toata ziua si am ajuns acasa la 10 . Deci , lume , pe scurt : imi pare rau de intarziere . I hope you enjoyed this book so far and see you next week !
CITEȘTI
~HappyPasta~
أدب الهواةPrima chestiune scrisa vreodata , asa la caterinca , in colaborare cu @BlackBadBaka (Shin) , care de asemenea a facut si desenele care apar pe parcurs . Nu sunt nimic altceva decat intamplari de zi cu zi . Acum depinde si cu cine locuiesti . Enjoy...