Paducel , Stapanul Timpului !

87 9 1
                                    

Slender : Dupa ce ca ati distrus congelatorul de frica dracu' stie carui peste , acum imi devastati sufrageria ?!

Shin : *murmur* Chiar ca dracu' stie foarte bine ce peste .

Kuro : Las' sefu' , pana la urma o sa radem de toate astea , o sa vezi .

Slender : Echipa de curatenie incepe sa rada  de fiecare data cand sun !

Jeff : Ben , da' teava aia-n coace !

       Si Jeff se trezi cu teava in gura .

Sam : Ce-i cu atata zarva ?! Nu mai poate argintaria sa doarma pana la 5 in casa asta !

Shin : Doamnelor si ...

Sam : Iar incepem ...

Shin : ...si mancare de lostrite , am placerea de a va prezenta , tobele va rog ...

        Ben dadu de trei ori cu o cheie franceza in perete .

Shin : Masina timpului !

Slender : Nu , acum serios , ce e asta ?

Jeff : Chiar e masina timpului !

Ben : Sau asta incercam sa facem .

Sam : Un lucru vreau sa stiu . De ce ?

Shin : Cum adica ?! Doar imagineaza-ti ce posibilitati exista !

Sam : Cum ar fi sa ma intorc in timp si s-o bat pe ma—ta inainte sa te nasca ?

Jeff : Imi place cum gandesti !

Ben : Probabil va intrebati cum ne-a venit ideea asta , nu-i asa ?

Slender : Nu zau !

Sam : Nah , eu doar imi astept Cthulhu-ul sa vina sa ma ia in zbor la KFC .

Kuro : Shin a gasi o trilogie despre o masina a timpului .

Slender : Si de la un film ati ajuns la un mormam de piulite si tevi ?!

Jeff : Nu uita Dacia din curte !

Slender : Pot sa ma intorc inainte sa ma stabilesc in casa asta si sa ma plesnesc singur ?

Ben : Te-as intreba daca vrei ajutor , dar cred ca mi-as lua-o rau .

Sam : Daca toata lumea ar fi ca voi , am trai intr-o lume dominata de nave spatiale si sabii laser .

           Shin lovi cu ciocanul un morman de suruburi , apoi le puse gramada intr-o punga de plastic .

Shin : Evrica ! Erica si ce-o mai fi ! Am reusit !

Kuro : Ce e aia ?

Slender : Chiar vrei sa stii ?

Shin : E nucleul care ne va duce in timp ! Se va chema , hmm , Paducel !

Sam : Si cum functioneaza ? Il gadili , te musca si te arunca in negura istoriei ?

Jeff : Ei si tu acum ! Nu fii ridicol !

Ben : O sa-l prindem cu scoci de capota Daciei !

         Cei trei se ridicara si pornira in fuga spre curtea casei . Eu si Slendy am mers dupa ei , pe cand Sam s-a indreptat spre geam . L-a deschis si inauntru s-a strecurat un tentacul verde . Sam l-a apucat cu ambele maini si a fost tras afara cu viteza . Pe sistem , si-a gasit un taxi ce va manca intr-o zi toata omenirea . Frumos , nu-i asa ?

Kuro : Tu ce faci ? Pot sa pun pariu ca ai altceva mai bun de facut .

Slender : Luci nu mai vine azi la cina . A spus ca cineva i-a trimis o caseta blestemata sau ceva de genul si acum umbla dupa preoti .

Kuro : Dap , ma intreb cine i-a trimis-o .

Shin : Haideti sau incepem fara voi !

         Cand am deschis usa , Shin era deja la volan , iar Jeff si Ben impingeau din spate masina .

Shin : Acesta e un pas mic pentru ...

Ben : Taci in pana mea si apasa pedala !

          Shin le arata enervat degetul si apasa acceleratia . Si apasa dinnou . Si dinnou . Dar surpriza , nu mere' !

Shin : Ei mama masii de schelet inmuiat in mierea elanilor ! Hai ba ! Meri' !

           Se arunca efectiv din masina si il smulse pe Paducel de pe capota . Punga de suruburi incepu sa lumineze , iar Shin fu' aruncat in negura timpului .

Ben : Pai si acum ce facem ?

Jeff : Hai si noi la KFC !    

Slender : Ma duc sa-l ajut pe Luci .

Kuro : Pai si cu Shin ce facem ?!

Ben : E ca pisica in copac . Daca s-a urcat singur , poate sa si coboare singur .

Kuro : Timpul nu e un copac !

Jeff : Asta e partea a doua .

           Poate au dreptate . Daca nu se intoarce pana se intuneca , atunci ar fi timpul sa caut piatra filozofala .

          La cateva minute dupa ce au plecat ceilalti , Paducel l-a adus inapoi pe Shin . Acum purta armura si tinea in mana un ou urias .

Kuro : Cineva s-a distrat !

Shin : Nu zau ! M-a dus pe timpul dinozaurilor , mai sa ma calce un T-Rex !

Kuro : Asta explica oul , dar de unde ai luat conserva aia de pe tine ?

Shin : Asta ? M-am dus sa ma dau la printese dupa ce am invatat sa-l folosesc pe Paducel .

Kuro : Si ele ce-au zis ?

Shin : Au chemat garzile ...

Kuro : Tipic norocului tau . Acum ce facem ?

Shin : Am auzit ca lui Hitler ii placea ceaiul . Ce zici , mergem ?

Kuro : Ce-avem de pierdut ? 

Shin : Decat viata , dar nu-i bai !

        

~HappyPasta~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum