Slender : Avand in vedere ultimele incidente ...
Ben : Ce ?
Slender : Lasa-ma sa termin ! Avand in vedere ultimele , am cam ramas in pana , financiar vorbind .
Kuro : Cum asa ? N-am mai spart nimic de o vreme .
Slender : Da , dar ...
Shin : Da' chiar ! Plus ca ati avut cu 7 oameni mai putin de hranit timp de o saptamana .
Slender : Tocmai asta e . Am primit o instintare ieri de la un hotel din munti . Va suna cumva cunoscut ?
Toby : Noua ?
E.J. : Nu .
Ben : Deloc .
Jeff : Cum asa ?
Hoodie : Da , noi am fost .
Shin : TRADARE !
Kuro : Deci ... ce s-a intamplat ?
Slender : Creaturile astea au devastat bucataria hotelului si s-au lasat prinsi . Acum avem de platit stricaciunile .
Kuro : Asta nu ati pomenit cand v-ati intors .
E.J. : Ei haide , cat de mult ar putea fi ?
Slender scoase din buzunar un cec gata completat si i-l dadu lui E.J. , care il lua si se uita degajat pe el . Imediat se albi tot si isi pierdu echilibrul , sprijinindu-se de masa .
E.J. : E de rau , e de rau ! O sa trebuiasca sa ne vindem organele ! Imi plac ficatii mei , nu vreau sa-i dau !
Shin : Ei haide , nu poate fi asa rau , nu-i asa ?
Shin ii smulse hartia din mana iar ceilalti se facusera gramada in jurul lui . Au avut aceeasi reactie .
Ben : Pai , macar am avut dinnou ficat pentru o vreme . O sa-mi lipseasca .
Slender : Nu cred ca o sa se ajunga la asta . Dar in orice caz , trebuie sa strangem cureaua . O sa facem cumva rost de bani .
Sam : Din cate vad , asta nu e problema mea .
Kuro : Altu' care face pe ninjalau' . Sa mai intreb de unde ai aparut ?
Sam : O fierarie din nord . Poate .
Jeff : Suntem toti in aceeasi barca .
Sam : Daca spui tu . Eu ma duc sa dorm .
Jeff : *murmur* Las ca vezi tu ...
Slender : Cum ziceam , trebuie sa gasim bani de undeva . Uite cum facem : Cine aduce cea mai mare suma castiga un premiu special .
Ben : Mi-e imi suna a provocare !
Masky : Noi nu ne bagam .
Hoodie : Dap .
Kuro : La fel . Prefer sa privesc de la distanta .
Toby : Mi-e foame .
E.J. : Atunci , asta e .
Shin : Sa inceapa jocul !
Jeff : Da , sa incepem ! *smirc*
~Mai tarziu in acea zi~
Jeff : Trebiue sa fie pe aici ... Asta e !
Jeff era in camera lui Shin , acolo unde era unul din piedestalele lui Sam . Isi pusese cateva prin toata casa , numai el stia de ce . Normal , l-a gasit in ultimul loc unde a cautat . Sam doarme in forma de cutit , asa ca lui Jeff i-a fost foarte simplu sa-l insface , sa-l inveleasca in folie de protectie si sa-l azvarle intr-o cutie . A infasurat cutia in cateva straturi de scoci si s-a dus inapoi in camera lui , unde a deschis calculatorul si a intrat pe eBay .
CITEȘTI
~HappyPasta~
Hayran KurguPrima chestiune scrisa vreodata , asa la caterinca , in colaborare cu @BlackBadBaka (Shin) , care de asemenea a facut si desenele care apar pe parcurs . Nu sunt nimic altceva decat intamplari de zi cu zi . Acum depinde si cu cine locuiesti . Enjoy...