Shin in continuare n-are voie la net , asa ca i-am furat eu laptop-ul . Chestie interesanta , pe net sunt o gramada de povesti despre colocatarii mei .
Kuro : Beeeeen ! Misca-aici !
Ben : Ce vrei ?
Kuro : Am gasit ceva ce s-ar putea sa-ti placa . *deschide un hentai despre el si-i intinde laptop-ul *
Ben : A , serios ? Ce dragut din partea ta sa ... *_*... CE E ASTA ?! DE CE ARE POZE ?!
Kuro : Iti place ? Cineva te iubeste foarrrrte mult !
Ben : Ma-ta stie ce faci tu pe net ?!
Kuro : Mama ?
Ben : Ah ? La naiba ! Uita ce-am zis ! *fuge din camera*
Se poarta mai ciudat ca de obicei . Mai mult ca sigur ca lipsa ficatului isi spune cuvantul . Eh , macar stiu ce-i dau de Craciun . Mi-am reluat activitatea si am dat peste o poveste care mi-a captat atentia . Cineva a scris despre conacul asta . Se pare ca trebuie sa fii mort pentru a fi capabil sa-l gasesti si sa intrii in el ... Absurd ! Eu si Shin suntem aici chiar acum . Si Wiskey la fel . Dar totusi ceva parea dubios . O sa-l intreb pe Shin ce parere are .
* Sufragerie *
Kuro : Tot pe canapea dormi ?
Shin : Grele viata asta . Ce i-ai facut lu' Ben ? Parea cam ravasit cand a trecut pe-aici .
Kuro : Nimic deosebit . Uite ce am gasit !
Shin : Asta nu e calculatorul meu ?!
Kuro : Da , este . Acum citeste !
Shin : Vai de viata mea . Bine , da' sa vad .
Kuro : Deci ? Nu ca-i absurd ?
Shin : ...................................
Kuro : Shin ?
Shin : Ah ! Da ? Ce e ?
Kuro : Esti ok ? Parca l-ai vazut pe Jeff la dus . Te-ai albit tot !
Shin : Nu-i nimic , doar da-mi laptop-ul !
Slender : Ce faceti ?
*liniste*
Shin : Nimic ...
Slender : Da-mi sa vad calculatorul .
Shin : Dar ....
Slender il privea fix , asa ca Shin s-a resemnat si i-a intins PC-ul .
Slender : Pentru asta faceti atata zarva ... Nu i-ai spus inca ?
Shin : Taci !
Kuro : ?????
Slender : Am fost de acord la inceput , dar acum terbuie sa-i spui . Ori tu , ori eu .
Kuro : Tare ma enerveaza cand nu vorbiti in propozitii complete ! Ce sa-mi spuna ?
Slender : Deci ?
Kuro : Alooooo !?
Shin : Bine , bine , ii spun eu .
Kuro : Sunteti surzi sau ceva ?
Slender : Taci si asculta ce are de zis . Eu am plecat .
Shin se holbeaza la mine .
Shin : Povestea e adevarata ...
Kuro : Poftim ?
Shin : Povestea despre casa asta . Trebuie sa mori ca sa poti s-o gasesti ...
Cred ca nu am auzit bine ... Atunci noi ce cautam aici ?
Kuro : Dar...
Shin : Lasa-ma sa termin . Toti suntem morti . Tu , eu , chiar si Whiskey . Noi doi eram priteni de mult timp. Intr-o zi , cand ne intorceam de la scoala , ai vazut un pui de pisica pe cale sa se inece in raul pe langa care treceam . Te-ai dus dupa ea , dar curentul v-a tras pe amandoua sub apa . Am incercat sa va scot afara , dar erati de negasit , iar cand a ajuns politia era deja prea tarziu .
Kuro : Asta nu explica cum am ajuns noi aici .
Shin : Dupa moartea ta , am facut un pact cu un demon . Viata ta in schimbul vietii mele . Cum parintii mei au murit cand eram mic , tu erai singurul lucru de care-mi mai pasa , asa ca am facut-o cu placere . Am sumonat demonul luand viata unei pisici , mai exact scotandu-i ochii . Tu ai murit incercand sa salvezi o pisica , asa ca ea s-a intors ca familiarul tau . Dar se pare ca amandoi ne-am trezit in padurea asta . Nu stiu exact ce s-a intamplat sau de ce sunt aici , dar nu ma plang .
Kuro : Aha... Ok .
Shin : Ok ? Nu esti suparata ?
Kuro : Nu chiar . Adica , familia mea crede ca sunt moarta , eu nu imi amintesc de ei si am o alta famlie mare chiar aici . Dar tot un idiot esti . De un an tot astepti sa-mi spui ?
Shin : Cam da ...
Kuro : *rasete , rasete* Esti un dobitoc ! *rasete*
Shin : Ei natia matii , vrei sa ne batem ?!
Kuro : Cu placere !
Peste 15 minute
Kuro : Cred ca mi-ai rupt mana ...
Shin : Da , si eu cred ca ti-am rupt-o . Tu m-ai aruncat pe geam acum cateva zile , suntem chit ! Plus , cred ca am o comotie ...
Slender intra in camera si se holbeaza la noi .
Slender : Deci .... Cum a mers ?
Shin si Kuro : Bine .
Slender : Vreti o ambulanta ?
Shin si Kuro : Da , te rugam ...
Slender : Beeeeen ! Suna-ti prietenii si rezerva doua paturi !
Ben vine alergand pe scari .
Ben : Ce s-a mai intamplat ? Of , mama masii . Stii , aia mi-au propus sa-mi fac abonament , au presimtit ca o sa le mai dau telefon !
Slender : Hai ma repede ! Shin iar are halucinatii cu revistele alea !
Shin : Oh , Catrina , de ce a trebuit sa mi te ia ?! Aveam atatea in comun ! Mai aveam atatea de facut . Mi-ai promis ca o sa ...
Slender : BEN , SUNA ACUM !!!
Kuro : A , dar devenea interesant !
* in seara aceea *
Slender : Ce sa mai fac cu idiotii astia !? Abia mi-am curatat camera dupa ce Jeff si Jane s-au batut acolo ! ( am spus in capitolul anterior ca faceau ceva , nu am mentionat ce !) O sa fac o cadere nervoasa !
Sper ca nu a fost prea telenovela , dar am vrut sa includ cumva mortile lor in poveste .
Multumiri speciale invitatei noastre , care a suferit in capitolele anterioare un accident grav pe mana lui Slender : revista lui Shin , Catrina !
P.S. Urati-i bafta lui Slendy !
CITEȘTI
~HappyPasta~
FanficPrima chestiune scrisa vreodata , asa la caterinca , in colaborare cu @BlackBadBaka (Shin) , care de asemenea a facut si desenele care apar pe parcurs . Nu sunt nimic altceva decat intamplari de zi cu zi . Acum depinde si cu cine locuiesti . Enjoy...