Capitolul de azi #2

115 13 0
                                    

Shin: Doamnelor si domnilor ! Luati un loc si savurati minunata intamplare care urmeaza sa va fie destainuita ! 

Kuro : Iar i-ati pus spirt in tuica aia care-o bea , nu-i asa ?

Ben : Doar putin .

E.J. : De ce te plangi ? Mereu se-ntampla ceva interesant .

        Shin a inceput sa dea din maini ca disperatul incercand sa ne atraga atentia . Monica si Catrina au sarit din buzunarele lui , ametite de la zgaltaituri . Monica i-a aratat degetul si s-a dus cu Catrina sa se joace pe consola . 

Ben : Jur , daca mi-o stica , mancam tocanita chinezeasca in seara asta !

E.J. : O pui pe ma-ta sa manance aia !

Shin : Domnilor , nu ma faceti sa iau aparatul de electro-socuri . Acum , am deosebita placede de a va destainui un dintre dragele mele amintiri din copilarie . Povestea de astazi s-a intamplat in clasa a 8-a , in ziua tezei la mate . In pauza dinainte de teza , a venit in clasa doamna de religie dintr-un motiv care-mi ramane necunoscut pana-n ziua aceasta . Profesoara , afland de napasta ce ne pastea pe toti , ne-a ridicat in picioare pentru o rugaciune . Astfel profesoara de mate ne-a gasit pe toti cu fata spre usa , recitand ''Tatal Nostru'' . 

Kuro : Uite ceva ce mi-as dori sa-mi amintesc ! Altceva , umm ... memorabil ?

Shin : Daca stau sa ma gandecs , a mai fost ziua aia cand unul dintre copii de a 5-a a venit costumat in Jeff si ...*ZBANG!*

            Jeff a venit pe la spatele lui si i-a dat cu manerul unui cutit dupa cap , apoi l-a aruncat pe-un fotoliu . 

Jeff : Sa nu mai aud de asta ! Inteles ?

Kuro : Da , cum sa nu ...

               Las ca aflu eu , cand s-o trezi !

~HappyPasta~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum