Vizitator neasteptat ?

179 14 0
                                    

         No da o venit si decembrie . Momentul ala minunat in care oamenii sunt binevoitori si-si ofera cadouri unii altora . Momentul ala cand esti obligat sa stai cu familia si la un anumit punct chiar incepi sa te distrezi ( dupa 2 beri ) . Da , este dinnou acea perioada a anului . La noi , decembrie incepe cu cineva care se impiedica de cizmele lasate naiba stie de ce chiar in mijlocul holului si se termina cu acoperisul in flacari de revelion - a naibii artificii . Dar e abia inceputul si se pare ca anul asta a fost randul meu sa fac cunostinta cu podeaua . Dar acum ceva era diferit . Casa era efectiv plina de cizme ( nu glumesc , era ca la Domo de Black Friday , dar trebuie sa recunosc , privelistea din baie era impresionanta ) . Am reusit sa innot , la propriu , pana in sufragerie .

Shin : Inca una si inca una si aici si ...

Kuro : Ce dumniezo' faci ? Tu ai umplut casa de incaltari ?!

Shin : Pai da , cum nu ?

Kuro : Si logica ta a fost ... ?

Shin : Pai , la noi vine Mos Nicolae cu o zi dupa ce se duce la restul lumii , da ?

Kuro : Da ...

Shin : Atunci , nu e logic ca va avea mai mult loc in sac asta seara pentru noi ? Si cu cat sunt mai multe cizme , cu atat voi primi mai multe dulciuri !  Sunt un geniu !

Kuro : Nu asa functioneaza ! Oricum , ai aici cizme cat pentru un internat , de unde l-ai luat ?

Shin : ... De la un internat ...

Kuro : Te ajut sa strangi . Hai ca ne apuca Craciunul .

Shin : Dar ... Dar ... Of , bene , bene ! Dar pastrez doua perechi pentru Monica si Catrina !

Kuro : Asta a sunat a amenintare , dar hai sa ne apucam de lucru ...

          Dupa 9 ore 

Kuro : Data viitoare cand mai ai idei , cauta pe google inainte .

Shin : Ar fi o idee ...

             Ben si E.J. intra cu o gramada de camere de filmat .

Shin : Voi ce faceti ?

Ben : Vrem sa-l vedem pe Mosu' ! Am pus camere in toata casa .

E.J. : Dupa ce terminam , o sa ne ascundem in cosul de la semineu .

Shin : Pe acolo vine doar Mos Craciun .

Ben : Asta vor ei sa crezi !

            De parca nu putea deveni si mai ciudat , apare si L.J. cu 3 conserve . 

L.J. : Prajiturile deja sunt de moda veche ! Anul asta ii las mosului mazare ! 

Shin : Mai urmeaza acum sa vina Hoodie si Masky sa atarne vasc ...

Kuro : Au iesit sa sperie pestii din rau . Mai dureaza pana vin .

               De fapt , Hoodie si Masky au fost trimisi de Slender sa cumpere bomoanele in locul lui , cum Sally nu-l va lasa in pace prea curand . In fiecare an incearca , in zadar , sa o duca la culcare , dar ea sta treaza sa-l ''vaneze'' pe Mosu' . Uneori chiar mi-e mila de bietul Slendy .

Kuro : S-a facut tarziu , hai la culcare . 

Shin : Voi chiar o sa stati sa-l panditi ?

Ben si E.J. din cosul de fum : Ce-ai spus ? 

Kuro : Se pare ca i-am pierdut . Voi o sa va duceti in camere , nu ?

L.j. : Da , cum nu ? Tre' sa ne punem bine cu Mosu' , niciodata n-ai prea multe bomboane !

Shin : Ai dreptate ! Hai mai repede ca nu mai vine !

Kuro : Daca-i pe de-astea , ce facem cu creaturile din horn ?

L.J. : Sunt sigur ca au lesnat deja de la fum . Nu vor face probleme .

            A doua zi 

    Toata lumea adunata in sufragerie isi aduna dulciurile . Ben si E.J. au cazut pe la 5 din horn si au reusit sa respire din nou . Cel putin asta credem ca s-a intamplat , noi doar i-am gasit pe podea de dimineata . Mazarea a disparut si ea .

Slender : *soapte* Ati cumparat foarte multe . V-au ajuns banii ?

Masky : Errr ...

Hoodie : *soapte* Slender , noi nu am cumparat nici macar jumatate din ce-i aici ...

Slender : Dar ...

Shin : Haideti sa vedem filmarea !

          E.J. si-a decschis laptop-ul si a pus inregistrarile . Pe ecran se vedeau clar Hoodie si Masky care au pus bomboanele in cizme . 

Sally : Ce au facut Hoodie si Masky ? De ce au adus ei bomboanele ?

Hoodie : Pai , stii ...

Masky : Mosu' ne-a batut in geam aseara si ne-a lasat un sac cu bomboane ... emm ...

Hoodie : Da , ne-a rugat sa-l ajutam sa le livreze . Am fost ajutoarele lui anul asta .

Masky : Da , asa a facut !

Slender in minte lui : Multumesc Doamne ! Nici nu stiu ce-ar fi facut daca afla ... Ce-i drept , frumos n-ar fi fost ...

Ben : Hei , ce-i aia ?! 

        Dupa ce au plecat cei doi , a aparut o umbra care se misca prin camera . Se vedea clar cum ii scoate din horn pe Ben si E.J. si cum ii arunca pe jos ( da , arunca ) . A trecut pe la cizmele tuturor si a pus si mai multe dulciuri ( micile ajutoare nu se zgarcisera nici ele ) , apoi s-a oprit cand a vazut mazarea lasata de L.J. . S-a uitat putin la conserve si le-a luat , apoi a disparut .

Sally : Iei !!! Mosu' , a venit Mosu' !!!!

          Slender inca se uita la laptop . Nu se pute citi nimic pe fata lui - gluma proasta - dar puteam spune ca era uimit . La fel ca mine si ca micile ajutoare .

Shin : Hei , Kuro ! Uite ce le-a adus sobolanilor mei !

Kuro : Uau , branza ... Ei , cred ca le place .

           Soarecii facusera un minifestin , in timp ce restul din camera devorau bomboanele . Ben deja mancase si ultima bucata . 

Kuro : O sa faci diabet ...

Ben : Prostii ! Ma simt ...

             Cred ca i-a crescut glicemia , si mare surpriza , o lesinat . Sunt sigura ca personalul de la spital ii simtea deja lipsa , o sa se  bucure sa-l vada . Lasand asta , Jeff parea foarte fericit - alta gluma proasta .

Jeff : Am primit cutite de ciocolata neagra ! Doamne , ador sarbatorilre ! 

~HappyPasta~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum