második nap

1.6K 225 54
                                    

A második napi programunkat Sunwoo találta ki, hiszen csak ő van tisztában a környékkel. Elmondása szerint alig egy órára kell lennie egy kisebb tónak, amiben lehet fürödni. Mivel mára jó időt mondtak, így elhatároztuk, hogy meglátogatjuk a kis tavacskát és ott töltjük a délutánunkat. Még szerencse, hogy Sojung hozott gumilabdát, így labdázni is tudunk majd a vízben. Bár Hami kijelentette, hogy ő ugyan bele nem megy abba a vízbe, mert kitudja, hogy mikkel fogunk találkozni odabent. Hát, igen, Hami teljesen más világ, mint a többiek. A szülei egy divatcéget üzemeltetnek, elkényeztetik a lányukat és mindenhova cipelik, ezért is csodálkoztam, hogy egyáltalán eljött velünk. Amikor felmerült az ötlet, akkor azonnal nemet mondott és még hallani sem akart arról, hogy ő sátorban aludjon, de miután Jungkook kijelentette, hogy jön, már ő is fontolóra vette a dolgot. Hát, ebben az egyben hasonlítunk, hiszen én is csak miatta jöttem el.

- Meddig fogsz még kerülni? - kérdezte Jungkook, miközben felvette a tempómat, hogy egymás mellett sétálhassunk.

- Nem kerüllek - mondtam.

- Aha, persze - forgatta meg a szemeimet. - Figyelj, sajnálom, oké? Innentől kezdve tényleg visszafogom magam, de attól még szeretném, ha megbeszélnénk a dolgokat.

- Nincs mit megbeszélni - suttogtam, hiszen a többiek abbahagyták a veszekedést előttünk, mert rájöttek, hogy Sunwoo csak jobban tudja, hogy merre kell menni, mint Wonbin, aki csak poénból akart letérni az ösvényről.

- A faszt nincsen - morogta, viszont ekkor Sojung is mellénk csapódott, amiért részben hálás voltam neki, viszont másrészt meg nem igazán örültem neki, mert azért élveztem Jungkook társaságát, hiába játszottam meg magam, hogy egyáltalán nem érdekel.

- Mizu? - kérdezte a vörös hajú.

- Semmi - válaszolt helyettem Jungkook. - Jimin unalmas - vonta meg a vállait, majd sértődötten előresietett a többiekhez.

- Ennek meg mi baja? - kérdezte tőlem Sojung, de inkább nem válaszoltam neki semmit, mert nem akartam elszólni magam.

Kevesebb mint egy óra alatt tényleg a tóhoz értünk, viszont a vártnál jobb állapotban volt. Azt hittem, hogy tele lesz hínárral és még nekem is nagy akaraterő kell majd ahhoz, hogy belemenjek, viszont erről szó sem volt. A víz tiszta volt, igaz, hogy nem volt annyira mély, de legalább le lehetett látni az aljáig. Egyetlen állatot sem láttam, amikor közelebb mentem és jobban szemügyre vettem a vizet, szóval magabiztosan kaptam le magamról a pólómat és tettem le az egyik faasztalra, ahova a többiek is lepakoltak.

- Komolyan be akartok oda menni? - nyavalygott Hami.

- Nyugi, te is be fogsz - villantotta ki fogait Wonbin, akin már csak egy bokszeralsó volt.

- Nem fogok! - jelentette ki magabiztosan a lány, viszont azzal nem számolt, hogy Sunwoo letámadja hátulról és a vállára dobja. - Hé! Hé, te meg mit csinálsz? - kezdett kapálózni és a szintén félmeztelen srác hátát kezdte csapkodni, hátha akkor leteszi, de hát nem járt sikerrel. - Ha beledobsz abba a vízbe Sunwoo, akkor a két kezemmel fojtalak meg!

- Vállalom a kockázatot - villantotta ki a fogait, majd egy határozott mozdulattal a vízbe hajította szerencsétlen Hamit, aki torka szakadtából sikítozott.

- Te, szemét! - csapott idegesen a vízre, majd hisztérikusan dobbantott is egyet, amikor tudatosult benne, hogy a felkent sminkjének annyi.

Amit amúgy nem tudom, hogy miért tett fel magára, hiszen az erdő közepén vagyunk, senki sem lát minket, de hát mindegy. Nem értem ezt a női logikát, mindenesetre jót szórakoztam azon, hogy a lányokat sorba dobálták bele a vízbe. Hami után Sojung következett, utána pedig Jiae, majd utánuk ugrott Wonbin és Sunwoo is, így már csak én meg Jungkook maradtunk a parton.

the forest of liars ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora