9

730 41 7
                                    

Taehyung

Nastała niezręcznie cisza. Widziałem tylko zdziwiony wyraz twarzy Jimina, który siedzi  obok.

-ja... - powiedział Jimin.

Nie dokończył mówić tylko włączył nasze usta w pocałunek. Nie wiedziałem co ie dzieje. Jego reakcja zaskoczyła mnie. Po chwili zacząłem oddawać pocałunki. Gdy się od siebie oderwaliśmu chłopak spojrzał mi w oczy.

-ja Ciebie też kocham. Nawet nie wiesz jak bardzo -przytulił mnie.

Bardzo się cieszyłem w tamtym momencie.
Przytuliłem go usmiechnalem się. Nagle dzwoni telefon Jimina. To Minho. Odebrałem.

-Jiminku, moje słoneczko. Jak ci mija dzień?- pyta śmiejąc się.

-nie Jimin, tylko Taehyung. Tylko spróbuj się do niego zbliżyć. Nie pisz do niego, nie dzwon, nie przyłaź tu. Jasne? - powiedzialem Po czym odłożyłem telefon.

I tak Jimin i Taehyung zostali parą. Minho trafił do więzienia na 6 lat. Jimin poszedł na studia, a V zaczął udzielać się w mediach, przez co uzyskał sławę. Dwa lata później razem przeprowadzili się do innego miasta. Mieszkają w domku niedaleko morza. Taehyung oficjalnie został wokalistą w jednym z dość popularnych zespołów w Korei. Jimin wspiera chłopaka jak tylko może.   Yeontan jest szczęśliwy ze swoimi opiekunami.

--‐------------‐-----‐-----‐------------------------------------------------
The end.

Kiedy zakochuje się w bracie mojego chłopaka. | Vmin ff pl| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz