Pov Luna Tyrell
'Easton?' Ik kijk hem aan. 'Wat mankeert jou gozer. Dit is mijn vriendin.' roept Tyler en geeft Easton een stomp in zijn gezicht. 'Helemaal niet Tyler.' boos spring ik op uit mijn stoel. 'Dat is ze niet want ze is mijn vriendin.' zegt Easton uit opwelling. 'Is dat waar Luna?' Ik kijk van Tyler naar Easton. 'Ja dat is waar Tyler.' zeg ik. Easton pakt mijn hand en de tintelingen van eerder van vandaag zijn terug.
'Ik bel de beveiliging. Jij gaat eruit en je krijgt een verbod.' zegt Easton. Er loopt langs zijn oog een straaltje bloed vanaf zijn wenkbrauw. 'En wie denk je wel niet dat je bent?' 'De eigenaar.' Ryan komt aangelopen. 'Meekomen jij.' zegt hij en hij tilt Tyler zo op bij zijn kraag. 'Kom mee.' zegt Easton en trekt me mee. We lopen ergens naar een kantoortje. 'Ben je echt de eigenaar?' 'Ja.' zegt hij. 'Je bloed.' zeg ik. 'Geeft niks.' 'Jawel kom hier.' zeg ik. Ik trek een doekje uit het doosje tissues wat op het bureau staat. Ik loop naar Easton toe en pak hem vast. 'Laat me je helpen.' zeg ik.
Hij kijkt me strak aan een voor een seconde verdrink ik in zijn ogen. Ik schud mezelf wakker als ik een klein glimlachje zie op het gezicht van Easton. Voorzichtig dep ik het bloed weg. 'Het is al goed Luna dankjewel.' zegt hij en pakt mijn hand vast. Hij staart naar mijn lippen terwijl hij met zijn tong over zijn eigen lippen gaat. Ik trek me los en zet een stapje achteruit. 'Uhm ik moet terug naar Riley.' zeg ik. Hij knikt en kijkt me even aan. 'Ik zie u morgen.' zeg ik en loop het kantoortje uit. Ik loop terug naar de bar waar ik Riley tref. 'Waar was je? Ik zag dat Tyler eruit werd gezet.'
'Ik ben toe aan een sterk drankje. Jij ook?' zeg ik om het onderwerp te veranderen. 'Vier tequila shots.' roept ze tegen de barman. Hij lacht naar haar en schenkt ons dan vier tequila shots in. 'Proost.' zeggen we en tikken de glaasjes achterover. 'Dansen.' beveelt ze en sleept me mee naar de dansvloer. 'Hey Luna.' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie Paige staan. 'Hey.' roep ik enthousiast. 'Riley, dit is Paige. Ze is een collega. Paige, dit is Riley. Riley is mijn beste vriendin.' zeg ik en de twee geven elkaar een hand. 'Shots?' vraagt Paige. 'Dat hoef je mij geen tweede keer te vragen.' zegt Riley. Ik begin te lachen. 'Ik ben ook altijd in voor shots.' zeg ik dan.
***
Ik begin te giechelen. We zijn ondertussen een uur en heel wat tequila later. Riley had gelijk dat ik wat losser moet worden met jongens. Ik word van achter vast gepakt. Ik draai me en sla mijn armen om hem heen. 'Hey.' zeg ik giechelend. 'Hey.' zegt hij. We dansen wat. 'Zal ik een drankje voor je halen?' vraagt hij. Ik knik. Hij laat me los en loopt naar de bar. Ik kijk om me heen en zie dat Riley en Paige verdwenen zijn. Niet veel later is de jongen weer terug. 'Hier.' Hij geeft me een beker. Ik neem een aantal slokken maar begin me algauw niet lekker te voelen.
Ik wankel wat en de jongen vangt me op. Ik kijk in mijn beker. 'Wa..is.. di..' ik laat het glas vallen. Mijn armen en benen worden zwaar en ik kan mezelf niet meer dragen. 'Wa..t he..b je.. in mi..jn drankje.. gedaan?' murmel ik. 'Ik zal voor je zorgen.' zegt hij en lacht even. Ik begin zwarte vlekken voor mijn ogen te zien en voel hoe mijn lichaam naar de grond zakt terwijl mijn ogen zich sluiten. 'Bel een ambulance!' hoor ik nog iemand roepen. 'Wat heb je haar gegeven.' Boos galmt die stem door mijn hoofd. Ik hoor heel wat geschreeuw maar krijg niet mee wat er gezegd wordt. 'Ik ben bij je Luna.' Ik knipper wat en zie vaag een schim voor me. Ik word opgepakt door twee sterke armen, een bekende geur dringt mijn neus binnen. Ik kijk omhoog en de heldere ogen van Easton daarna wordt alles zwart.
JE LEEST
Working for him (voltooid)
RomanceLuna's leven wordt overhoop gehaald als haar baas achter haar aan gaat. Ziet ze hem ook zitten of blijft het alleen zakelijk? © @shxwnsbaby Niks mag zonder mijn toestemming gekopieerd worden.