Pov Luna Tyrell
Er wordt eten bestelt en het gaat tot zover goed. Ze hebben geen moeilijke vragen gesteld en ik weet me er goed vanaf te kletsen. 'Ik weet het niet Easton.' zegt meneer Morelli dan. Ik kijk naar Easton. Ik ben er onder tussen achter dat het om een miljoenendeal gaat. Als de Morelli's deze deal niet accepteren verliest hij een hoop geld. Het eten wordt geserveerd en er wordt eerst gegeten voordat het weer over zaken gaat.
'Ik zeg het je Enzo, dit is een gouden deal.' Ze kijken elkaar aan. 'Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?' vraagt mevrouw Morelli. Ik kijk even van haar naar Easton. 'Easton wil altijd met de eer strijken.' zeg ik. 'Nee alsjeblieft we willen het van jou horen.' zegt de vrouw. 'Ik was aan het hardlopen in het park. Ik was niet aan het opletten en struikelde over mijn eigen voeten. Ik had mijn enkel verdraaid en kon niet zelf meer lopen. Easton zag het gebeuren en heeft me toen geholpen. Ik moest naar de eerste hulp en Easton bracht me. We hebben lang moeten wachten die dag voordat ik aan de beurt was, maar hij bleef bij me. Het minste wat ik kon doen was hem trakteren op een drankje en zo is er wat ontstaan.' zeg ik. Easton kijkt naar me en hij glimlacht even. Onder de tafel voel ik hoe hij weer in mijn been knijpt. 'Dat is een erg mooi verhaal.' zegt meneer Morelli. Ik knik, wetende dat het niet waar is.
***
'Ik twijfel nog steeds.' zegt meneer Morelli. Ik kijk weer naar Easton. Zijn gezicht strak en druppeltjes zweet op zijn voorhoofd. Ik weet wat Easton heeft gezegd. Ik moest hem laten praten, maar ik moet hem hier uit redden. 'Vergeef me voor het onbeschoft zijn meneer Morelli maar dit is een gouden kans. Met deze deal kunt u een andere markt bereiken, eentje die u hier voor niet kon bereiken. Door de krachten van de twee bedrijven te combineren zijn de aandelen voor andere kopers erg aantrekkelijk om dat beide bedrijven investeren. Uw kansen worden vergroot en uw bedrijf wordt populairder onder de jongere mensen.' zeg ik.
Easton kijkt me met grote ogen aan. Ik heb tijdens het gesprek goed opgelet en weet we het een en anders. 'Daar heeft ze gelijk in Enzo.' zegt mevrouw Morelli. Ik zet een lach op. 'De aandelen zullen in mum van tijd stijgen en u zult elke cent terug zien en zelfs meer.' zeg ik. 'Ze heeft gelijk, ik laat het contract nog een keer nalopen en dan sturen we hem volgende week getekend en wel op.' Ze staan op en we geven ze elk een hand. Ze bedanken ons en verlaten dan het gebouw.
'Easton het spijt me, ik weet wat je zei en...' 'Luna stop.' Hij kijkt me aan. 'Dat was geweldig zegt hij na een tijdje. Ik kan opgelucht weer adem halen. 'Door jou gaan ze die deal tekenen. Ik weet niet hoe ik je kan bedanken.' Hij glundert van top tot teen. Ik lach even. 'Om te beginnen een drankje.' zeg ik. Hij bestelt direct champagne. We krijgen twee glaasjes champagne en proosten op de deal. 'Je hebt hier erg veel verstand van. Als het zo doorgaat dan moet je erop rekenen dat je bij meer diner's aanwezig moet zijn.' zegt hij. 'En dan wel eerlijk zijn alsjeblieft.' zeg ik. Hij knikt.
Na de champagne lopen we weer terug naar de auto. Het is al donker en de maan staat hoog aan de lucht. Het is rond de 22 graden en er staat een lekker briesje. Easton pakt mijn hand vast. 'Voordat we deze avond afsluiten, is er nog iets dat ik je wil laten zien.' zegt hij. Hij trekt me mee. 'Rustig ik kan niet zo snel lopen.' En ik wijs naar mijn hakken. In een simpele beweging tilt Easton me zonder moeite op. 'Ik draag je wel.' zegt hij. Ik giechel even. Zo erg vind ik dat helemaal niet. Hij loopt met mij in zijn armen verder en na een tijdje komen we aan op een rustig plekje. 'Hier is Kingston Enterprises ontstaan.' zegt hij en wijst naar het kleine gebouw. 'Ik kom hier best vaak om na te denken.' Ik blijf stil. Hij kijkt me aan. Rode blosjes ontstaan op mijn wangen, mede door de vele glazen champagne die ik heb gedronken. Easton komt dichterbij.
'Je bent het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb.' En met dat de worden uit zijn mond rollen, drukt hij zijn lippen op de mijne.
—————
Bijna 1K super blij dankjulliewel❤️❤️
JE LEEST
Working for him (voltooid)
RomanceLuna's leven wordt overhoop gehaald als haar baas achter haar aan gaat. Ziet ze hem ook zitten of blijft het alleen zakelijk? © @shxwnsbaby Niks mag zonder mijn toestemming gekopieerd worden.