Pov Luna Tyrell
Met een tas vol chinees loop ik het appartementen gebouw weer in. Ik loop zuchtend de weg naar mijn eigen appartement. Als ik de deur open doe word ik vrolijk ontvangen door mijn oudere broer. 'Connor wat doe je hier?' vraag ik. Hij lacht en omhelst me. 'Mag ik mijn kleine zusje niet meer bezoeken?' 'Ten eerst ik ben niet klein meer, ik ben 22 jaar oud en ten tweede ja dat mag maar ik had je niet zo snel verwacht.' zeg ik. Ik zet de tas op tafel. 'Oeh chinees.' zegt Riley als ze met drie borden de kamer komt in lopen.
'Ik heb wat extra's meegenomen.' zeg ik. We scheppen op en gaan dan op de bank zitten. 'Dus Connor waarom ben je je huis uitgezet?' zeg ik maar gelijk. We kunnen er om geen draaien maar ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hij verslikt zich even. 'Uhm.' mompel hij. 'Ik liep drie maanden achter met de huur.' zegt hij dan. 'Connor!' Ik sla hem tegen zijn arm. 'Duidelijke regels. Als je hier langer dan twee weken bent ga je mee huur betalen, geen vieze dingen doen jullie twee want ik schop je direct het huis uit en geen feestjes alleen als wij dat zeggen.' zeg ik. 'Oké baas.' zegt hij.
Riley schiet even in de lach. 'Is het grappig mevrouw?' vraag ik. Ze schudt haar hoofd. 'Mooi want ik hoef jullie niet weer naakt te zien. Jou al helemaal niet Connor.' roep ik. Ze lopen beiden rood aan. Ik begin te lachen. 'Ja laat het niet nog een keer gebeuren want ik doe jullie wat.' 'Zal niet gebeuren, ik ben iemand aan het daten.' zegt Connor. 'Wanneer zie ik haar?' vraag ik. 'Binnenkort, ze heeft het heel druk. Ze werkt bij Kingston Enterprises.' 'Daar werkt Luna ook.' zegt Riley. 'Hoe heet ze?' 'Paige.' 'Paige?' roepen Riley en ik in koor. 'Ja?' Connor kijkt ons niet begrijpend aan. 'Je date een collega van mij.' lach ik.
'Zorg jij nou maar niet dat je je baas niet gaat daten.' zegt Riley. Ik geef haar een harde klap op haar borst. 'Auw dat was mijn tiet.' roept ze. 'Kun jij voor een keer je mond niet voorbij praten?' schreeuw ik. 'Je date je baas?' vraagt Connor. 'Nee dat doe ik niet.' Boos sla ik mijn armen over elkaar heen. 'Hij flirt wel met haar.' 'Riley!' 'Zo te horen heeft je baas een oogje op je.' Connor schiet in de lach. 'Stop it.' Ik stamp naar mijn kamer.
Als die twee samen zijn gaat het altijd mis. Connor heeft een slechte invloed op haar. Riley praat graag haar mond voorbij maar dat is met hem altijd nog veel erger. Alsof ze wat wil bewijzen aan hem. Ik zucht en ga op mijn bed zitten. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon die een aantal keer over gaat. 'Meneer Kingston?' zeg ik verbaasd. 'Maar het is negen uur in de avond.' Ik zucht. 'Ik kom er zo snel mogelijk aan.' zeg ik al zuchtend. Ik sta op en loop daarna naar de woonkamer. 'Er is wat aan de hand op het werk. Ik moet naar kantoor.' zeg ik. Ik pak mijn sleutels. 'Kan ik jullie alleen laten? Trouwens Connor je moet je eigen spul maar verhuizen.' zeg ik.
Ik loop het appartement uit en neem een taxi naar het kantoor. Eenmaal daar loop ik naar binnen. Ik zie Easton staan samen met beveiliging. 'Easton?' Ik loop naar hem toe. Langzaam wordt Tyler zichtbaar. 'Wat doet hij hier?' Boos kijk ik hem aan. 'Hij wilde perse weten of we wel echt daten.' zegt Easton. 'Ik geloof het niet.' sist Tyler. Ik bal mijn vuisten, draai me om en pak Easton vast. Ik druk mijn lippen op die van hem. Een bom van vlinders ontploft en het lijkt even alsof ik in de wolken ben. Hij lijkt even verbaasd maar zoent me dan terug. Vol passie en overgaven. Hij trekt terug na een aantal seconde.
'Ik ben gelukkig zo Tyler, wie ben jij omdat te verpesten. Jij vergooide je kans een half jaar geleden. Ga weg en laat ons met rust. Neem hem alsjeblieft mee.' zeg ik. De beveiliging neemt hem mee. Ik draai me naar Easton toe. 'Het spijt me van die zoen.' zeg ik en krijg een rood kleurtje. Hij lacht even.
'Van mij mag je dat vaker doen.' zegt hij en knipoogt.
JE LEEST
Working for him (voltooid)
RomanceLuna's leven wordt overhoop gehaald als haar baas achter haar aan gaat. Ziet ze hem ook zitten of blijft het alleen zakelijk? © @shxwnsbaby Niks mag zonder mijn toestemming gekopieerd worden.