Ik en Cedric hebben het kindje in veiligheid gebracht en zoeken nu zijn vader en de rest.
'Lily!' Hoor ik iemand roepen.
Ik kijk op en George rent op me af.
Hij vliegt me om de hals en pakt mr stevig beet.
'Waar was je. Doe dat nooit meer.' Zegt die als die ms aankijkt en houd me nog steeds vast.
Ik knik en hij geeft me nog een knuffel.
'Waar is de rest?' Vaag ik aan George als die me los laat.
'Weet ik niet.' Zegt die snel.
'Lily daar zijn me vader en Mabel.' Zegt Cedric.
'Ga, ik en George vinden de rest wel.' Zeg ik leg een hand op ze schouder.
'Blijf veilig na wat er gebeurd is.' Zegt die en geeft me een knuffel en loopt dan weg.
'Wat is er gebeurd?' Vraagt George bezorgt.
'Niks, kom laten we de rest zoeken.' Zeg ik en pak ze hand en trek hem mee.
Ik heb het niet door dat we handen vast houden totdat George in mr hand knijpt.
'Lily.'
Ik kijk hem aan en hij kijkt naar de lucht. Het dark mark is in de lucht verschenen.
'Harry!' Hoor ik iemand roepen. Ik laat George zijn hand los en ren richt de stem.
Ik zie Harry, Hermione en Ron staan.
'Zijn jullie oke?' Zeg ik als ik bij ze sta. Ze kniken.
'Stupifey.' Hoor ik dan en trek ze naar de grond ik pak me staf en hou hem omgaat op een man gericht.'Laat je staf zaken.' Zegt de man.
'Niet totdat u vertelt wie u bent.' Zeg ik en hou me staf steviger vast.
'Bertemius crouch.'
Ik laat me staf een beetje zakken.
'Hebben jullie dat gedaan.' Zegt die en kijkt naar Harry, Ron en Hermione.
'Harry potter..' Zegt die zacht.
'Ik heb het niet gedaan.'
De mannen houden hun staf weer op ons gericht. 'Stop. Dat is mijn zoon!' Hoor ik Arthur roepen.
Hij rent er door heen en komt bij ons staan.
'Hun zouden dit nooit doen." Zegt die.
'Wie dan?' Zegt Meneer Crouch
'Er was een man daar.' Zegt Harry en wijst naar een open ruimte op het veld.
~*-*~
Ik zit in een coupés samen met Fred, George, Luca en Lee.
'Waar blijft Luna.' Zeg ik als ik me veder laat zakken.
'Ze komt heus wel.' Zegt Luca als die ze benen op mij schot legt.
Ik zucht en kijk uit het raam.
'Ik hoorde van pap dat het goed gaat me alles thuis en ook met..' Zegt Luca, ik kijk hem aan en glimlach.
'Lily!' Ik kijk maar de hal en zie Luna staan.
'Luna!' Roep ik en gooi Luca zijn benen van me schoot af.
Ik vlieg er om de hals.
'Jezus Luna je lijkt nog meer op je pa.'
'Haha grappig.' Zegt lachend.
We lopen naar binnen ik ga weer zitten Luna gaat tussen Luca en Lee zitten.
Ik ga naast George zitten en hij glimlacht naar me. Ik moet giechelen en kijk dan uit het raam.
'Hoi Luna.' Zegt Luca.
Ik kijk hem met gefronste wenkbrauwen aan.
'Hoi stinkkind.'
Luca slikt en kijkt kwaad uit het raam.
Ik moet lachen en de rest doet uit eindelijk ook mee.
JE LEEST
Always~ George Weasley (Voltooid)
Fanfiction!LEES EERST HET BOEK ME, YOU AND THE STARS! Kunnen erg vervelende stomme spelfouten in zitten. Sorry. De oudste dochter van Elisabeth en Remus Lupin gaat voor haar vijfde jaar naar Hogwarts. Dit jaar verandert er heel veel. Nieuwe vriendschappen, ha...