Hoofdstuk 24

565 23 0
                                    

Ik ga recht op zitten en ik heb ontzettende hoofdpijn.

Er komen allemaal beelden van gister avond in me hoofd. WAT HEB IK GEDAAN!

'Morgen Lily, ga je uit leggen wat er gisteravond gebeurd is.' Zegt Luna streng die me aankijkt.

'Ik werd dronken en heb Cedric gepi- en hij me gev- ah ik ben zo dom!' Zeg ik en laat me terug op me bed vallen en grijp gelijk naar me hoofd.

'Lily! Hij is met Cho!' 'Hij bood het aan, hij begon met mij te kussen en ik ben niet in een relatie.' Zeg ik beschermend naar mezelf.

'En wat is dat met George dan. Kijk naar hoe jullie naar elkaar kijken. Lily je gedraagt je als een verliefd klein meisje rond hem je giechelt zelfs door hem!' Roept Luna kwaad.

Oja shit George.

'En als je nu gaat zeggen dat je hem niet leuk vind. Je lijkt verliefd Lils.' Zegt ze dan.

Wat moet ik doen.

Ik dat op doe kelding aan en loop de slaap zaal uit. Me hoofd bonkt als een gek.

'Kater?' Ik draai me om en zie Draco staan.

Ik kijk hem aan en loop dan weg.

Ik verpest ook echt alles!

Ik ren door de gangen in de hoop George te vinden.

Als ik rond ren bots ik tegen iemand op. Ik kijk op en het is Cedric.

'Cedric.' Zeg ik snel en wil weg lopen maar hij pakt me arm beet, shit.

'Lily, van gister avond-'

'We waren beide dronken en het betekende niks, oké. Mooi.' Zeg ik en loop weg.

Ik slik en loop richting de Gryffindor common room.

En ja hoor George loopt zo uit het gaat.

'George.' Zeg ik en glimlach.

Hij kijkt me kwaad aan.

'George?'

'Jij hebt met Diggory dingenen gedaan, niet waar? Je kwam kijken of ik het wist niet waar?' Zegt die kwaad.

Ik slik en kijk naar de grond.

'Ja dus. Ik wist wel dat het niks voor je betekende.' Zegt die en loopt weg.

'George, ik was dronken!' Roep ik maar hij draait niet om hij loopt gewoon weg.

~*-*~

Het is de dag van de laatste opdracht.

Ik sta samen met Hermione en Ron.

Dumbledore kondigt de kanidtane aan.

Cedric en ik man en oogcontact, ik stop met klappen en slik en kijk dan weg. Ik zie dan George naar me kijken. Ik kijk dan maar naar de grond.

Dan verdwijnen de champions in het doolhof en moeten we wachten.

Dan verschijnt Harry, huilend met Cedric zijn lichaam onder hem.

'Hij terug, voldermort is terug. Cedric wou dat ik ze lichaam me terug naam.'

'Nee! Cedric!' Roep ik en wil er naar toe rennen, maar Ron pakt me arm beet. Ik drain me om en omhels hem en huil in ze nek.

Dit kan niet waar zijn.

Always~ George Weasley (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu