'Lily!' Roepen Mace en Sophie de 10 jarige tweeling van Ome Luca en tante Clair.
'Hey als je daar me favoriete tweeling niet heb.' Zeg ik en geef ze een knuffel.
'Wat doe je hier?' Vraagt ome Luca.
'Ik had ruzie met me vader. Ik ben waarschijnlijk ook nooit meer welkom thuis.' Zucht ik zodra Mace en Sophie naar de woonkamer zijn gerent.
'Kon laten we in de keuken veder praten Clair is daar ook.' Zegt ome Luca.
Ik knik en volg hem naar de keuken.
'Lily!?' Roept tante Clair en ze omhelst me.
'Wat ben je gegroeid in die twee jaar.' Zegt ze als ze een plukje van me bruine haren achter me ogen doet.
Ik heb ze niet meer gezien sinds me moeder is overleden.
'Ik hoorde van Jack dat je er afgelopen jaar niet was, maar wel bent geslaagd?' Zeg me oom met gefronste wenkbrauwen.
'Ik zit bij de orde. Ik moest van me vader daar blijven aangezien moody dat wou en ik ben vroeg geslaagd voor kerst al.' Zucht ik en ga samen met ze aan de keuken tafel zitten.
'Je zei dat jij en je vader ruzie haden. Waar over?'
'Nou kijk ome Luca. Me vader is in een nieuwe relatie met een vrouw die 13 jaar jonger is en nouja een van me beste vriendinnen is en ook een lid van de orde.' Zeg ik en bijt op me lip.
'En hij hield het voor me geheim en ik werd boos en voor dat ik weg ging zei ik tegen hem dat dood mag vallen en ik ben nu waarschijnlijk niet meer welkom thuis.' Vervolg ik snel.
Ome Luca en tante Clair kijk me met grote ogen aan.
'Ze kan toch hier blijven Luca? Ze kan helpen met het huis houden. De kinderen alvast voor bereiden op school en helpen in de groente winkel.' Zegt tante Clair.
'Natuurlijk, je bent altijd welkom.' Zegt me om en pakt me hand vast.
'Bedankt.' Zeg ik.
~*-*~
Het is alweer een tijd sinds ik met me oom en tante woon jack me 3 jaar jongere neefje is alweer naar Hogwarts.
'Mam, kunnen we naar de diagon alley. Naar die leuke winkel.' Zeggen Sophie en Mace.
'Ik heb geen rijd ik moet werken.' Zegt Clair.
'Lily?' Ze kijken nu mij aan met puppy ogen.
'Goed, doe jullie jassen aan.' Ze glimlachen en rennen naar boven.
'Ik bwn zo blij dat ik nog geen kinderen heb.' Zucht ik en kijk me tante aan.
'Ze zijn leuk zodra ze het huis uit zijn.' Zegt Clair en die lacht ze loopt weg via een deur naar de winkel. Williams groente en fruit shop + natuuelijke huishoudmiddelen.
'We zijn klaar!' Roepen Mace en Sophie.
Ik pak beide handen en zo vertrekken we naar de diagon alley.
JE LEEST
Always~ George Weasley (Voltooid)
Fanfiction!LEES EERST HET BOEK ME, YOU AND THE STARS! Kunnen erg vervelende stomme spelfouten in zitten. Sorry. De oudste dochter van Elisabeth en Remus Lupin gaat voor haar vijfde jaar naar Hogwarts. Dit jaar verandert er heel veel. Nieuwe vriendschappen, ha...