Hoofdstuk 41

512 19 2
                                    

'Lily.' Zegt George die binnen komt lopen.

'Ja?' Vraag ik en draai me om.

'Is dat een mooi pak voor de trouwfeest?' Vraagt die.

Ik kijk hem grondig vraag hem een rondje te draaien.

'Het staat je goed, zoals gewoonlijk.' Zucht ik en geef hem een kus.

'Je moet trouwens opschieten we gaan zo als Harry ophalen, en we willen geen getreuzel. Daar doet de orde niet aan.' Zeg ik en geef hem een knipoog.

Ik loop naar beneden en Ron staat buiten, ik loop maar hen toe en leg een hand op ze schouder.

Hij kijkt even geschrokken en zucht dan diep.

'Gaat het een beetje?' Vraag ik.

'Ja, we gaan Harry straks halen. Wat als ze ons tegen komen.' Zegt die dan bang.

'Het komt allemaal goed.'

'Echt?'

'Dat weet ik niet, naar ik ben er voor je, dat weet je. Je bent net me kleine broertje.'

'Hey dat zijn wij al!' Roepen Luca en Sirius die aan komen lopen. Achter Sirius loopt een jongen met licht blond haar en fel blauwe ogen.

'En wie mag dat dan zijn broertje?' Grijns ik.

'Dit is Tobias, mijn vriendje.' Zegt die dan.

'Mhh, ik keur hem goed.' Lach ik en ik zie Tobias ook glimlachen.

'Jullie slapen in dat kleine huisje.' Zeg ik en wij naar een klein huisje achter de burrow.

'Waar is Luna?' Vraag ik aan Luca als ik ze arm vast pak zodat die niet achter sirius en Tobias aan loopt.

'Lily, Luna is zwanger.'

Mijn ogen worden groot.

'Wacht wat! Waneer was ze van plan mij dat te vertellen!' Roep ik opgewonden.

'Morgen.' Zegt die simpel.

'Wat doe jij  hier dan?' Vraag ik eigenwijs.

'Sirius en Tobias weg brengen en ga dan weer. Trouwens blijf veilig en doe Harry de groetjes.'

'Doe ik.' Zeg ik en laat hem dan los.

Ron en ik gaan naar binnen we wachten af totdat we Harry mogen gaan ophalen.

~*-*~

Ik loop achter Ron aan naar binnen, nadat Harry Ron heeft geknuffeld vlieg ik hem om de hals.

'Lily.' Zegt Harry blij.

We lopen de woonkamer van de dursleys huis.

'Best klein zo muggle huis, pap je zei dat ze ook wel groot waren maar dit is eigenlijk wel–.'

'Genoeg gepraat.' Moody bots tegen me schouder op waar door ik bijna val.

Ik ga achter in staan en hoor niks van het  verhaal.

'Lily, jij moet nog.' Zegt Hermione die langzaam in Harry veranderd.

Ik knik en pak de Bekker vast en neem snel een slokje een geef het dan aan Moody.

Als ik verander ben kleed ik me net zoals de rest me snel om.

Always~ George Weasley (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu