Mint általában egy szegény faluban, az emberek napról napra dolgoznak. Egy napot egy szegény házaspár azonban, a szántóföldjük mellett talál egy lányt, aki ott ül. Mivel nem tudják ki ő szóba állnak vele és megdöbbenve hallgassák, hogy a kislány, akit Izabellának hívnak elmondja miképpen került oda. A kislányt kirakták, egy autóból ami őt és anyukáját szállította, és várja hogy vissza jöjjenek érte. A házaspár tudja, hogy a kislány valószínűleg egy csempészeten vett részt, hogy a közeli városba csempésszék, ami a falutól még 1800 km re található. Mivel ők, nagyon szegények ezért elviszik őt, a földjüktől egyenesen Mrs Sara tanárnő és Mr Victor igazgató úrhoz, akik bíznak benne, hogy gondját fogják viselni. A kislány remegve áll a két jól öltözött de udvariatlan ember előtt. Sara asszony nem szívleli a csavargó kislányt, ráadásul, amikor meg hallja, hogy lehet egy csempészetnek a tagja azonnal lemond róla. Férje Victor még is megsajnálja és azt mondja, hogy befogadja mire az asszony kiabálni kezd, hogy ő nem akar egy csavargót a házukban. Az asszonyságnak és az uraságnak van egy lánya Elelna, aki leszalad, amikor hallja apja és anyja kiáltozását, veszekedését. Anyám mi a gond kérdezi Elena?
Az apád be akarja fogadni a házba ezt a csavargó senkit, hogy itt lakjon velünk feleli mérgesen Sara. Elena meglássa, hogy Izabella milyen gyenge és esett ezért ő is azt mondja anyjának. Anyám, ahol fényes partik és sok embernek jut hely ott egy hozzáhasonlónak is! Szerintem elvakít, hogy ő nem éppen egy úri kisasszony de meg tanulhat még úgy viselkedni. Sara és Victor merészen néznek lányukra, aki igazán bölcsnek mutatja magát a helyzetben. Rábólintanak arra, hogy a kis Izabella ott lakjon, ám ez a dolog nem is olyan jó ötlet, de ezt ők még nem is sejtik. Elena felkíséri a lányt, a szobába ahol lakni fog és otthagyja őt, hogy megismerje a helyet. A lány viszont örül annak, hogy sikerült bejutnia a házba, azonnal tudja mit tegyen majd, hogy az agyára mennyen az asszonyságnak.
Vacsoránál együtt ülnek az asztalnál kihoznak négy terítéket és felszolgálják az ételt. Nagy meglepetésre, a kis csavargó lány igazán jól illeszkedik a családhoz. Sara teljesen ki akad, amikor meglátja, hogy a csavargó jól ismeri az illemet és, az asztali etikettet. Amikor végeznek Izabella direkt felajánlja, hogy elmosogat, amikre Elena annyit mond nem kell és menjenek fel a szobába. A két lány felmegy a szobába és hosszasan elbeszélgetnek, arról hogy Izabella, hol lakott és mit csinált? Elena barna hosszú haja és kedves mosolya meggyőzi Izabellát arról is, hogy meséljen a szüleiről. Izabella a ruhája zsebébe nyúl és egy kopott kis fényképet vesz elő onnan. Ő itt az anyukám vele keltem volna át a városba, de valamiért nem jöttek még értem vissza. De nem gond lehet holnap már itt lesznek és elvisz magával a városba, ahol új életet kezdhetünk mondta Izabella. Elena meg kérdezte, hogy miért akarnak új életet kezdeni, és mennyire bízik, abban hogy az anyukája vissza jön érte?
Izabella szeme könnyes lett és csak annyit mondott, hogy leszeretne feküdni. Elena elbúcsúzott tőle és lement a földszintre, mindeközben Izabella nem aludt. A terve még érvényes volt, szerette volna látni az anyukáját és az egész szobát felkutatta, hogy talál e valamit, amivel kijuthat, anélkül hogy észrevennék őt. Késő este a lány lemászott a csatornán és átmászta a kaput, ment a földekhez, hogy hátha ott találja az anyukáját de sajnos senki nem volt ott. A lány a földre rogyott és sírni kezdett, hangosan kiabálta, hogy anyu hol vagy gyere értem! Az éjszakában annyira elfáradt, hogy ott helyben össze esett és elaludt. Reggel Sara és Victor ismét értesítve lett, hogy a lány a földeknél van megint Sara mérgesen vette tudomásul, hogy a csavargó kislány az éjjel megszökött a házukból. Amikor a földekhez értek erősen megragadta Izabella kezét, aki sírva kérte, hogy eressze el mert ez fáj neki de ő nem tette. Magával rángatta egyenesen egy zöld fahintóhoz, amit két fekete ló húzott vitték őt vissza a birtokra. A kislány amint megérkeztek alapos verést kapott Saratól titokban, és meg ígérte a lánynak ha elmondja valakinek, hogy megverte még többet fog kapni.
A lány viszont nem ígérte meg az asszonyságnak sőt, vissza feleselve kiáltotta. Nem vagy az anyám és soha nem is leszel az anyámat akarom! Sara dühében a lánynak levágott egy pofont és ezt mondta. Anyád én leszek mert az a hitvány nő, akit te annak hiszel már lehet egy jobb életet él. Itt hagyott mert nem kellettél neki fogad fel végre te csavargó kis senki kölyke, hogy itt én vagyok az anyád. Ezzel Sara megfordult Izabella pedig levett egy vázát az éjjeli szekrényről és fejbe vágta vele az asszonyt. - Nem soha nem leszel az anyám te utolsó nő, bár hogy versz engem eltűröm, de az anyámról ne mondj ilyeneket. A kislány akkora ütést mért az asszonyságra, hogy az ott helyben meghalt, a lány gyorsan áthúzta az asszonyt a hálószobájába. Este a férje ott találta őt, meghalva Izabella a szobájából nézte, ahogyan az orvos Daniel kiviteti a nőt.
A lánynak ez nem volt elég látta, hogy Victor egyenesen a szoba felé megy ezért bement. Victor viszont benyitott és dühöngve kérdezte a lánytól, mi ez a seb az arcodon verekedtél a feleségemmel? Te ölted meg őt te kis rongylány? Elena is bement és kérte az apját, hogy ne bántsa Izabellát de az apa csak fojtatta, elő vett egy vesszőt és fenyegetni kezdte a lányt, mond meg te voltál Izabella? A lány sírni kezdett de nem szólalt meg eltűrte, hogy Victor végig kiabáljon vele, később, amikor a lány és Victor elaludtak. Izabella teljesen dühében , már tudta, hogy az anyukája nem jön érte el soha. Alaposan bezárta az ajtót, ahol Victor aludt, Elenát kihívta onnan és kinn fejbe verte egy bottal, aki azonnal elájult. Izabella vissza ment a házba egyenesen a konyhába. Egy gyufával meggyújtotta a függönyöket és kiment, kintről nézte ahogyan a ház ég, és látta, hogy Victor a lányát keresi benn, reggelre tragédia lett, a ház leégett Victor és Sara pedig halottak voltak egyedül Elena élete túl, Izabella pedig még éjjel elmenekült onnan, tudta hogy amit tett az rossz de azt is, hogy Elena nem bocsátaná meg neki, azt hogy végzett azokkal, akik bántották őt.
Kitalált történet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az elhagyott lány bosszúja.
Gizem / GerilimEgy embercsempészeten, egy kislányt kiraknak egy faluban a földekhez, Az anyja nem tudni miért de lemond a lányról, akik meg találják szegények és abban bíznak, hogy a falu igazgatója és tanárnője, akik házasok majd jól nevelik a lányt. A lánynak hi...