10 ГЛАВА

576 16 7
                                    

Гл.т. Джонсън

Когато Вероника постави ръката си върху моята, целия изтръпнах. Макар и малък жест, ми беше много хубаво да си седим така в колата, а когато премахна ръката си ме обля студена вълна. Сякаш всичко хубаво беше приключило.

Трябваше да се върна в реалността, която е работа и само работа. Върнах се в залата и момичетата упражняваха последния танц. Седнах на мястото си до Гилински и той ме заговори.

ДжГ:Ее, какво стана? Разказвай!
Дж:Нищо, братле. Какво да стане? - попитах, усмихвайки се широко.
ДжГ:Усмихваш се...ЗНАЧИ СТЕ СЕ ЦЕЛУНАЛИ! - започна да крещи Гилински и стана от мястото си. Момичетата ни гледаха странно, особено Сара.
Дж:Пич, мълчи! Не сме се целунали. - Гилински ме погледна разочаровано и седна отново на мястото.
ДжГ:Тогава какво стана? Защо си толкова щастлив?
Дж:Просто сложих ръката си върху крака ѝ и тя сложи нейната върху моята и седяхме просто така.
ДжГ:Е, и това е нещо. Има напредък. Гордея се с теб, магаре. - каза Гилински и ме потупа по гърба. Аз само се усмихнах. Обърнах се и пред мен стоеше Сара.
С:Джак, исках да те попитам дали искаш да излезем след като свършим тук? - каза Сара с най-пискливия глас, който можеше да изкара.
Дж:Съжалявам, Сара, не искам да те обиждам, но ние не сме нищо повече от колеги и не излизам с момичетата, които работят за мен. Съжалявам отново!
С:Значи с тази дрисла Вероника можеш да излизаш постоянно, но не и с мен? - каза и кръстоса ръце пред гърдите си.
Дж:Първо, не излизам с Вероника, второ - не те интересува личния ми живот и трето, което вече ти казах, не излизам с момичета, които работят за нас. Съжалявам, Сара.

Тя отметна русата си коса, която беше вързана на опашка и се върна при останалите. Сара е много добра в танците, но не бих излязла с нея просто ей така, без причина. Беше права когато каза че излизам с Вероника, но това не я засяга. Ще излизам, с който си искам.

Гл.т. Вероника

Най-накрая съм вкъщи. Днес беше един от най-изтощаващите ми дни, откакто съм в Америка. В университета правихме толкова много неща и имам чувството, че главата ми ще се пръсне. Затова влязох в банята, за да премахна този ден. Отидох в стаята си и взех един анцуг и широк суитчър, който почти стигаше до коленете ми. Сложих телефона си да се зарежда и в този момент на вратата се звънна. Отидох да видя кой е и когато отворих вратата, бях изненадана да видя момчетата пред мен.

ДжГ:Изненадааа! Надяваме се, че нямаш нищо против малко компания.
В:Аз се надявам да не сте измислили някакъв голям купон, защото не си падам по тях. - казах и се засмях. Те също се засмяха.
Дж:Само малко ще постоим, за да не си сама.
В:Предупреждавам...живея в малък апартамент и също така ако заспа по някое време, съжалявам. Просто съм много изморена. - казах и им кимнах, за да влязат.

Носиха две торби и им казах да ги оставят в кухнята.

В:Отивам само да си изсуша косата и се връщам.

Отидох в стаята си, изсуших си косата и след 10 минути се върнах при момчетата.

В:Е, какво сте намислили? Какво ще правим? - попитах, усмихвайки се широко.
ДжГ:Мислихме си просто да гледаме някой филм и да се тъпчем с храна. - каза Гилински и посочи торбите зад него.
Дж:Ако си много изморена ще си тръгнем.
В:Не, глупости. Няма проблем. Доста е хубаво да имаш приятна компания след такива дни. - усмихнах се и Джонсън ми отвърна с топла усмивка.
ДжГ:Утре е последната ни репетицията за този месец. Ще успееш ли да дойдеш?
В:Да. Лекциите ми са до обяд, така че ще мога.
ДжГ:Супер!

Извадих всички неща от торбите и ги сложих на масата. Имаше чипс, бонбони, бисквитки и всякакви такива неща. Гилински избра филм от Netflix и тримата се настанихме на дивана. Бях седнала между двамата.

Минаха около 30 минути от филма, а аз вече не можех да държа очите си отворени и неусетно съм заспала.

Гл.т. Джонсън

Както си гледахме филма, в един миг Вероника отпусна главата си на рамото ми. Погледнах я и видях, че е заспала. Беше толкова сладка. След известно време, тя започна да мърда ръката си и изведнъж хвана ръката ми и приплете пръстите ни. Може би сънува нещо. Но аз не исках да се откъсвам от този момент и оставих ръката си в тази на Вероника. Гилински ни погледна и ме побутна, а аз само се усмихнах.

С Джак доизгледахме филма. Вероника не се събуди. Премахнах ръката си от нейната, станах от дивана, взех Вероника в ръцете си и я оставих на леглото в стаята ѝ. Завих я с одеалото, което беше на леглото ѝ, оставих нежна целувка на челото и с Джак си тръгнахме.

-----------------------------------------------------------
Здравейте, хораа! Нещата между Вероника и Джак започват да се развиват. Какво си мислите, че ще се случи по-нататък? Дали ще се съберат? Надявам се книгата ми да ви харесва и ако е така оставете по един коментар. 💋

Любов от пръв погледWhere stories live. Discover now