Прибрах се у дома. Беше толкова хубаво и в същото време странно. Мама и татко ме посрещнаха топло и бях щастлива. Мама беше сготвила любимите ми ястия и седнахме да хапнем веднага, след като ме взеха от летището.
В:Мамо, страшно вкусно е всичко.
М:Радвам се, че ти харесва, скъпа.
Т:Е, ще ни кажеш ли защо така изведнъж реши да се прибереш у дома? Какво стана с Джак?
В:Ами, ние се разделихме. И двамата направихме много грешки. Просто това между нас не се получи.
М:Толкова ли големи са тези грешки? Че не можеше да останеш в Америка?
В:Да. Дълга история. Може ли да не говорим за това?
Т:Добре. А какво ще се случи с образованието ти?
В:Мога да уча дистанционно. Ще качват лекциите онлайн и ще правя изпити онлайн. Няма проблем.
М:Супер!С мама и татко си поговорихме още малко и отидох в стаята си, за да се обадя на Гилински, защото му обещах. Взех лаптопа и го набрах от Skype.
В:Хей!
ДжГ:Хей, красавице! Как мина полетът?
В:Нормално.
ДжГ:Как се чувстваш?
В:Ами и аз не знам. Едновременно съм тъжна и щастлива.
ДжГ:Вече ми липсваш.
В:Ти на мен също. Успя ли да говориш с Джак?
ДжГ:Не. Отказва да говори с мен.
В:Ох...
ДжГ:Не го мисли. Все ще се оправим някак. Няма да ми се сърди до края на живота си.
В:Дано. Трябва да ти затварям. Ще излизам с Джулия.
ДжГ:Добре, красавице. Пак ще се чуем нали?
В:Разбира се. Чао.
ДжГ:Чао.Преоблякох се, взех си чантата и излязох. С Джулия щяхме да чакаме в любимото ни кафе, още от ученическите ни години. След няколко минути бях там и я видях да седи на една от масите. Тя ме забеляза, изправи се и дотича до мен и ме прегърна. След това седнахме на масата и си поръчахме напитки.
Джу:Господи, не мога да повярвам, че седиш срещу мен. Толкова много ми липсваше.
В:Ти на мен също. И аз не мога да повярвам, че съм тук. - казах и се засмях.
Джу:Какво се случи?Започнах да обяснявам всичко на Джулия, с всяка една подробност. Тя ме слушаше внимателно. Накрая на разказа ми, тя проговори.
Джу:Наистина ли всичко това се е случило?
В:Мхм.
Джу:Леле! Буквално сте като някоя сапунка. Този Джак ще го убия, заклевам се.
В:Убий и мен. Аз също съм виновна.
Джу:Да, но ако той не ти беше изневерил, ти нямаше да направиш всичко. Така че, той е виновен.
В:Всичко ми дойде в повече. Единственото нещо, за което се моля е да го забравя колкото се може по-бързо.
Джу:Спокойноо. Ще го забравиш. Още довечера отиваме на дискотека и ще ти намерим някой красавец. - отвърна тя, а аз се засмях.
В:Остави ме сега мен. Какво се случва при теб? Има ли момчета?
Джу;Що за въпрос? Разбира се, че има.Тя ми намигна и двете се засмяхме.
Гл.т. Гилински
Тъкмо затварях лаптопа и Джак влезе в стаята ми.
Дж:С кой говори?
ДжГ:С Вероника. Пристигнала е. - казах и той седна до мен на леглото.
Дж:Наистина е заминала...
ДжГ:Ами попринцип, ако я беше спрял, нямаше да замине.
Дж:Не бях готов да ѝ простя.
ДжГ:Защо?
Дж:Как защо? Джак, вие бяхте заедно.
ДжГ:Да, така е. Но веднага след като ти разбра, тя каза, че не можем да продължим. Затова и спряхме.
Дж:Това не я оправдава.
ДжГ:Защо си мислиш, че си най-безгрешния на този свят? Не забравяй, че ти започна всичко. Ти първо изневери на Вероника. Ако не го беше направил, нищо от това нямаше да се случи. О и да не забравяме едно доста важно нещо. Нарече я каква ли не, кучка, двуличница...Не съжаляваш ли поне малко?
Дж:Разбира се, че съжалявам.
ДжГ:Ами тогава какъв ти е шибания проблем, брато?
Дж:Още не мога да преживея това, че сте били заедно. Че си я докосвал...
ДжГ:Божичко...А нея питаш ли я дали е преживяла това, че ѝ изневери и че ѝ каза хиляди обиди? М?
Дж:Знаеш ли? Просто...остави.
ДжГ:Ти не можеш да осъзнаеш грешката си. Не я вини за всичко. Виновен си, колкото нея. Както и аз. И също така, въпреки всичко, тя е дошла до тук вчера, нали? Въпреки всичко! Въпреки изневярата ти, въпреки обидите...Джак замълча. Просто стана и излезе от стаята. Ще го накарам да се замисли, да осъзнае грешката си. Трябва да спре да я вини за всичко. Но, всъщност, какво от това? Тя така или иначе си тръгна. Едва ли ще се върне. Ох...какво ни се случи?!
YOU ARE READING
Любов от пръв поглед
FanfictionКогато момиче среща момче. Вероника е 18 годишно момиче преместило се от България в Америка, за да учи. Там тя намира нови приятели и нова любов. Дали накрая ще останат заедно, ще разберете, ако прочетете.