Ik vergeet je niet part9

216 7 0
                                    

{Het is 2weken na aankomst. Er is veel veranderd tussen Rein en Kiki; ze hebben geen verkering, maar het is overduidelijk dat ze elkaar leuk vinden. Vera en Nils vinden elkaar ook leuk alleen weet niemand dat, Isis,Vera,Kiki en Mirthe zijn er ook achter gekomen dat Rein,Nils,Owen en Daan in hetzelfde dorp wonen!}

Vanuit Kiki
Ik word wakker van mijn mobiel die trilt in mijn hand, het is een berichtje van Rein;
"goodmorning to the most beautiful girl in the world"
"Aww, ikhouvanjex" typ ik trug
" kom anders naar mij? Ik ben alleen😊😊"
Ik stap uit bed en ga met pyjama en al naar Rein. Ik klop aan en de deur vliegt open, 'hee' en hij pakt mijn hand. Ik loop naar binnen en ga naast rein op het tweepersoonsbed liggen, we knuffelen en okal ben ik nét wakker, ik val met Rein in mn armen in slaap.

Vanuit Owen-
Ik zit aan het ontbijt met Mirthe, Isis, Vera, Nils en Daan aan het ontbijt, Rein en Kiki zouden wel ergens samen heen zijn gegaan. Wanneer we het ontbijt op hebben besluiten we met zn 6'en te gaan zwemmen in de zee. Iedereem heeft zn zwemkleding al aan dus we konden meteen de zee in. Wanneer we de zee in willen til ik Mirthe op en ren met Mirthe in mn armen de zee in, ze lacht en ik laat dr weer los. Isis en Daan lopen rustig hand in hand de zee in, ik kijk Mirthe aan en we knikken naar elkaar. 'Aanvallen!!' Schreeuwen ik en mirthe naar Daan en Isis wanneer we ze samen helemaal nat maken; gelukkig ze lachen nog.
Dan komt Caroline er aan lopen 'hee, ik wou even zeggen dat iedereen over een uurtje in de lobi moet zijn want we gaan wat leuks doen.' 'Okeee' zeggen we allemaal. 'En weten jullie waar Rein en Kiki zijn?' Vraagt Caroline, we beginnen allemaal te lachen en dan zegt Daan;'Kiki en Rein zijn verliefd op elkaar , ze zouden wel samen zijn, ik zoek ze zo wel' Caroline lacht en loopt dan weg.
Wanneer het uurtje bijna om is gaat iedereen naar zn kamer om zich om te kleden. Owen, Nils en ik zoeken nog op elke verdieping naar Rein maar we vinden hem niet, we gaan maar naar onze kamer.
Nils opent de deur en daar liggen ze; Kiki en Rein. 'Wat schattig!!' Is het eerste wat Nils zegt, 'Heel schattig ' herhalen Daan en ik. Daan pakt zn mobiel en maakt een foto van Kiki en Rein die knuffelend slapen, 'vrienden in nederland moeten het ook weten' zegt daan wanneer die de foto op insta post, Nils maakt Rein en Kiki wakker en vertelt ze dat ze over 10 minuten in de lobby moeten zijn.

Vanuit Isis-
'HAHHAHA AW' zeg ik wanneer ik op insta kijk, 'wat?' zeggen Kiki en Mirthe nieuwschierig. Ik laat mijn mobiel zien en Kiki pakt boos haar mobiel, in tegen deel van Mirthe want die lacht er nog steeds om.
'Zie het als een compliment Kiki!!' Zegt Mirthe vanuit de gang, ze kijkt boos naar mirthe en begint dan aan de make-up, 'Je moet er wel goed uit zien he?' En ik leg een hand op Kiki's rug, ze slaat mijn hand eraf en steekt dr tong uit. 'Isis?' Roept Vera vanuit de kleine badkamer, ik loop zonder antwoord te geven naar de badkamer, 'wat?' 'Kun je mn haar krullen?' Vraagt ze wanneer ze me dr krultang in de handen duwt, ik zucht en doe het maar snel

Vanuit Brenda
Oke, het is 1uur; iedereen moest in de lobi komen. Ik kijk naar Caroline, ze haalt dr schouders op.
De lobby is leeg, maar dan komen Rein en Kiki er hand in hand aanlopen, 'Awwwww' zegt caroline, 'haai' zeggen Kiki en Rein in koor. Wat zijn ze schattig samen, was ik nog maar jong, ofnaja ik ben nog wel jong maar ik bedoel nog jonger. Wanneer iedereen er (na 10minuten) is vertelt Caroline dat we naar het grooste winkelcentrum van Spanje gaan. We lopen naar onze bus en we stappen in, Megan zit weer alleen, ik vind het zielig worden.

Vanuit Daan
In de bus zitten Nils en Owen naast elkaar, en Rein en Kiki natuurlijk ook. Maar omdat Isis en ik nu alleen zaten zijn we maar naast elkaar gaan zitten. Niet dat ik het erg vind want: ik denk dat ik Isis leuk vind..
'Wat luister je ' Vraagt Isis, ik doe mn oortje uit en geef er 1 aan dr; ze beweegt dr hoofd op de maat, zelfs dan is ze leuk. Opzich kan Isis mijn vriendin wel zijn, ik kan super goed met dr lachen en we maken altijd samen selfies. Ik baal wanneer Brenda omroept dat we er zijn, want nu gaat Isis waarschijnlijk weer bij dr vriendinnen lopen. Wanneer we naar binnen lopen valt me het dak als eerst op; het is een hele hoge ronde glazen koepel, 'Jongens' en Caroline zwaait met dr armen 'jullie mogen gewoon zelf lopen, ik en Brenda en Megan gaan shoppen, om 5uur zijn jullie allemaal weer hier, veel plezier doei' ik loop samen met Isis, Owen en Mirthe . We gaan als eerst naar de Starbucks, okal is die ook bij ons; we hadden er gewoon super veel zin in. Owen besteld Java chip en de rest cool lime, ik had cool lime nog nooit gehad, maar omdat Isis en Mirthe hem namen bestelde ik hem ook maar. We drinken eerst onze Starbucks op en gaan dan winkeltjes kijken.

Vanuit Vera
Ik word zooo jaloers als ik Kiki en Rein zie, ik en Nils zijn ook verliefd maar op een of andere manier durven we het niet te zeggen, alleen Isis weet het okal weet Nils diet dat Isis het weet. 'Zullen we naar de Starbucks?' Vraagt Nils wanneer die naar de overkant wijst, iedereen stemt in en we halen allemaal wat.
Er is gelukkig een korte rij, we sluiten achteraan en zijn binnen 1minuut aan de beurt. 'Gelukkig dat ze hier met euro's betalen , anders kwam het niet goed met mij' Zegt Rein lachend, hij pakt Kiki's hand en weer word ik jaloers, niet omdat Rein het is, maar omdat ik en Nils elkaar hand niet vasthouden.
We gaan zitten op een bankje die tegenover de starbucks staat, ik kijk uit verveling mn instagram, wanneer ik bij de foto van Rein en Kiki ben kan ik het niet laten om hem voor Kiki en Rein's neus te houden.
Plagerig steek ik mn tong uit, Kiki negeert het en Rein geeft een kusje op mijn beeldscherm, 'gadver' zeg ik en ik veeg mn mobiel schoon aan Rein's shirt, is maar goed ook.

Ik vergeet je niet || MainStreet fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu