Ik vergeet je niet part12

156 7 0
                                    

Vanuit Rein

Nog een kwartiertje vliegen en dan landen we. Kiki ligt met dr hoofd op mn borst; ze slaapt. Ze is schattig wanneer ze slaapt, ik wil in dr wangen knijpen maar dan word ze wakker. Wanneer we zijn geland en op schiphol zijn gaan we als (tweede) afscheid nog even met zn allen naar de Starbucks, ik neem eem cool lime want zelfs hier in nederland is het warm, nouja niet zo warm als in Spanje maar alsnog. Als ik het op heb nemen we afscheid van iedereen. Als laaste neem ik 'afscheid' van Kiki, ik doe alsof ik huil en geef dr een lange knuffel. 'Ik zie je morgen' zeg ik droog en steek mn vinger naar dr op.

Vanuit Vera

Als afscheid geef ik Nils alleen een knuffel ik bedoel; we wonen super dicht bij elkaar, ik ga Nils sowieso elke dag zien, misschien zit die zelfs bij me in de klas. Ik neem mijn half lege starbucks mee als we naar Kiki's vader auto zoeken, ik drink hem wel in de auto op. 'Daar is ie' zegt Kiki, en ze wijst naar een dure auto die veelste hard onze kant op rijd. We lachen, begroeten de vader van Kiki en stappen in; de vader doet onze bagage wel. Zo'n 5minuten later rijden we op de normale weg, ik kijk naar buiten en denk aan Nils, hij is echt perfect gewoon, ik hoop zo dat ik bij hem in de klas kom. Nils en ik doen het zelfde niveau dus we hebben grote kans.

Vanuit Isis

Kiki's vader zet ons af bij Kiki's huis; we gaan namelijk bij haar slapen. We gooien onze spullen in de woonkamer en lopen dan naar de bioscoop (ja ze hebben een eigen bioscoop, met echte bioscoopstoelen en een groot scherm) 'We kiezen zo de film wel maar...' zegt kiki, ik en Vera kijken Kiki aan en zeggen;'Je wilt Rein uitnodigen?' Ze knikt en zegt;'De andere jongens mogen ook komen!!' Ik pak mijn mobiel en app Rein; heee rein konijntje, wil je misschien met de andere jongens filmpje kijken bij Kiki? Meteen appt Rein trug; lijkt me leuk maa ik ben net thuis . Ik zou vragen !! na 5minuutjes appt hij trug en ik geef hem het adres. 'Ze komen er zo aan.' Zeg ik en ga zitten in de stoelen. Dit word een leuke nacht.

Ik vergeet je niet || MainStreet fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu