Vanuit Nils
Ik mis Vera heel erg, maar waarschijnlijk mag ik een keer in de vakantie naar dr toe. Ik pak mijn mobiel em besluit toch Vera te appen;Hee vera.. Ik leg mijn mobiel weer weg en ga me rustig aankleden; het is toch zaterdag. Wanneer ik klaar ben bak ik 2broodjes. Mijn mobiel gaat; anoniem. Maar toch neem ik op. 'Hallo?' 'HeeNils' ik zucht; het is Vera. 'Waarom liet je niks van je horen?' Even is het stil, maar dan zegt ze;'Omdat ik bang was dat je me vergeten was.' Ik zucht 'Vera, ik vergeet je niet.'
Vanuit Isis
Daan vroeg me om vandaag af te spreken, en ja tuurlijk wou ik dat, Daan is super leuk. Ik pak een leuk setje en ga douchen. Wanneer ik klaar ben doe ik de kleren aan en maak me op, ik laat mn haar nog even drogen in de handdoek. Ik wil de trap aflopen maar dan gaat mn telefoon;'Met isis' 'Hee isis' het is Daan. 'Vind je het goed als Mirthe en Owen meegaan?' 'Jaa tuurlijk' Nog even praten we en dan hangen we op. Eigelijk ben ik best wel blij dat Mirthe en Owen nu meegaan; ik was namelijk bang voor dodelijke stiltes. Ik schuif aan bij het ontbijt en bedank mama voor het lekkere ontbijt. Kort na het ontbijt ga ik naar boven en fohn mn haar.Ik pak mijn mobiel en app Mirthe; Haar stijlen of krullen? Meteen krijg ik antwoord;Krullen!!! Als mn haar e i n d e l i j k droog is pak ik mn krultang en krul het.
Vanuit Mirthe
Vandaag ga ik met Isis, Daan en Owen iets leuks doen. De jongens mochten beslissen wat. Ik trek leuke kleren aan en maak me op. Ik hoop dat Isis en Daan ook een setje worden; want de anderen zijn ook allemaal setjes. Eigelijk wouden we Kiki en Rein ook meenemen alleen die waren ieta anders van plan. En ja... Vera is weg, dus is Nils alleen.
Vanuit Vera
Mn telefoon gaat;'Hallo, met Vera' 'Hallo met de kinderbescherming' het is een nederlandse stem, ook ik begin nu nederlands te praten. 'Uhh, wat is er?' 'Vera, er is een grote fout gemaakt, je moet bij je moeder wonen.' Ik denk na; ik kan nu uit mijn dak gaan want ik heb niet voor niks zo'n grote verhuizing gedaan. Maar ik kan ook lief blijven en zeggen dat ik graag trug wil naar nederland.. Even is het stil, maar dan zeg ik;'Ik zou graag trug willen naar Nederland.'
Vanuit Daan
Vandaag is het echt de dag; ik ga Isis vragen. Ik pak mijn leukste kleren en doe zelfs een lekker geurtje op. Wanneer ik beneden kom lacht Sam me uit om mn geur. Ik sla hem en laat een foto van Isis zien. 'Zij is lekker' Zegt sam 'Weet ik' Ook Jorn komt nu kijken, 'Is dat jou'n vriendin?' Ik knik 'Soort van' Ik pak een crossaintje en eet hem snel op. Ik storm weer naar boven en poets mijn tanden.
Ik ben er klaar voor...
Vote en comment alsjeblieft ?
Super bedankt voor de 800
Op naar de 1000?
JE LEEST
Ik vergeet je niet || MainStreet fanfictie
Teen Fiction(geschreven in 2013/2014) Dit is mijn 1e story. Over deze story: Het gaat over een vriendinnengroep ; Mirthe: Een meisje die altijd te laat is en best druk is. Ze zit op paardrijden en is ALTIJD in een goed humeur. Isis: Een rustig maar heel vroli...