Als eerst; Ik heb besloten om Rein&Kiki, en Daan&Isis als 'hoofdpersonen' te doen, het zal veel over hun gaan, maar ook over Mirthe, Owen, Vera, en Nils zou geschreven worden!!
Vanuit Daan
Ik ben zojuist gebeld door de politie; Isis liep naar buiten (niemand weet waarom) en toen kwam er een jongen die haar meetrok, Isis trekte het niet en vocht terug, maar toen belde iemand een ambulance omdat Isis op de grond eindigde. Dat ik dat gewoon niet gehoord heb.. Ik pak mn fiets en fiets naar het politiebureau, daar ga ik meer informatie te horen krijgen. 'Daan Zwierink.' Zegt een vrouw rondkijkend in de zaal. Ik sta op geef de vrouw een hand en loop met haar mee de gang door. Ze stopt voor een kamer aan het eind in de gang, ik stap voorzichtig naar binnen en begroet de man achter zijn bureau. 'Er is meer informatie.' Zegt de man. Ik knik, 'Ze ging naar buiten omdat ze de jongen kende.' Ik denk na? Wie zou het moeten zijn? 'Ook hebben we de naam van de jongen.' Ik kijk met grote ogen en vraag wie het was. 'Pim de Jong.' Ik luister naar zn woorden, en het dringt door me heen; Pim,Kiki,Stalker,Verkracht. Ik sta op en loop weg. 'Rein!' Zeg ik schreeuwend door de telefoon. 'Rustig gast!' 'Nee Rein, Kiki word niet meer gestalkt omdat Pim Isis nu stalkt.' 'Maar hoe dan als Isis in coma ligt?' Vraagt Rein. Ik ben even stil, en zeg dan dat Pim Isis in coma heeft geslagen. Ook leg ik alles uit vanaf het begin, want ja, het is Rein, die snapt nooit wat.
Vanuit Mirthe
Ik word wakker met een goede gedachte; Het is zondag! Ik kan nog zolang blijven liggen als ik wil, maar ik denk dat ik vammidag naar stal ga, dus ik besluit niet te gaan douchen. Ik loop naar beneden; de tafel is gedekt. Ik ga aan de ontbijttafel zitten en eet een broodje. Lekker geslapen Mirthe?' Zegt mama die aan komt lopen. Ik knik en eet nog een broodje. 'Ik ga zo paardrijden, ga je mee?' Ze denkt na en knikt; gelukkig, samen is altijd leuker.
***
Vanuit Kiki
Voor je het weet is het al weer maandag.. Ik sta voor de spiegel en kijk naar mezelf; ik heb een paar pukkeltjes, ik heb wallen onder mn ogen, ik heb badhairday, mn make up zit niet, en ook heb ik geen leuke kleren kunnen vinden; kan het nog erger? En dat nieuwe meisje genaamd; Laura is zo super mooi! Straks word Rein nog op haar verliefd. Ik doe nog wat extra make up op; 'Oke het kan er mee door.' Zeg ik hardop tegen mezelf. Wanneer ik voor de garage sta voor mn fiets zie ik mama, ik zwaai naar dr en fiets weg. 'Hee Rein!' 'Hoi' Zegt die niet al te vrolijk. Ik geef hem een knuffel, en hij knuffelt niet echt mee. Ik laat weer los en zwaai mn rugtas op mm rug. 'Zullen we naar de les?' Rein knikt en dan pakt hij (gelukkig) mn hand.
'Gaat alles wel goed Rein?' Vraag ik toch maar. Hij mompelt ja en knikt. Oke dan.
Ik loop samen met Rein naar het juiste lokaal en ga zitten naast Rein. Argh die kreng van Laura zit achter ons, als ze maar van Rein afblijft. Maar nee hoor, meneer van Duivenboden heeft zich al omgekeert.. Ook ik draai me om, wantja...Laura is naast Vera gaan zitten, en Vera vind ik wél aardig.
Vanuit Laura
O mijn god! Rein (de knapste van de klas) draait zich om naar mij! En ja; Ik heb echt wel gezien dat hij hand in hand liep met Kiki, maar ik ben toch veel leuker dan haar? Hij draait zich om naar mij en hij kijkt anders wel in mijn ogen. Rein's hand ligt op mijn tafel, zou ik mijn hand er boven op leggen? Ik kijk de klas rond en leg mn hand op de zijne; hij bloost, zou die het leuk vinden?
Vanuit Vera
Die laura, die me zo aardig leek, pakt gewoon Kiki's vriendje af! Ik kijk met een dodelijke blik naar Rein, en gelukkig; Hij trekt zn hand terug. Ik blijf nog even op die 2letten maar wanneer Rein (en Laura) worden gewaarschuwd let ik toch wel even op in de les.
Vanuit Kiki
Die kreng legde gewoon haar hand op Rein's hand!! Ik ga haar zo hard slaan, en met rein ben ik ook nog niet klaar! Ik kijk boos naar Laura; ze kijkt bitchie terug; o mijn god wat is zij arrogant zeg.
Beetje kort; Sorry! Ook best saai, maar O MIJN GOD; ik heb 2k!!!!! ZOOOOOOOOOO BEDANKT, HET BETEKEND ZOVEEL VOOR ME. Vergeet niet te stemmen en te delen; dan ben ik je eeuwig dankbaar! Tysm
JE LEEST
Ik vergeet je niet || MainStreet fanfictie
Teen Fiction(geschreven in 2013/2014) Dit is mijn 1e story. Over deze story: Het gaat over een vriendinnengroep ; Mirthe: Een meisje die altijd te laat is en best druk is. Ze zit op paardrijden en is ALTIJD in een goed humeur. Isis: Een rustig maar heel vroli...