Ik vergeet je niet part 13

150 7 0
                                    

Vanuit rein


Wanneer ik het adres van Kiki heb wil ik op google maps kijken, maar Nils onderbreekt me met dat die het wel weet. Owen, Daan en ik fietsen achter hem aan, hij zal wel gelijk hebben. Aangekomen bij het huis valt het me op dat het een groot huis is. 'Zou ze een zwembad hebben?'Vraagt Daan lachend, 'wie weet' en ik haal mn schouders op. We bellen aan en een vrouw van een jaar of 35 doet de deur open, 'Zijn jullie hier voor Kiki?' Vraagt ze , het is even stil en dan zegt Owen plagerig;'Dit is Kiki's vriendje' ik kijk hem boos aan en zeg dan;'En dit is het vriendje van Vera.' Wijsend op Nils. Ze schud lachend dr hoofd en laat ons binnen, we kijken rond; er is een hoog plafond met een koepel, het is een ruime woonkamer. Kiki's moeder heeft ons niet echt goed rondgeleid ofzo maar door het lawaai hadden we de meisjes snel gevonden.

Vanuit Kiki

Ik hoor de jongens aankomen, maar ik zeg maar niks. De deur gaat open en ze verbazen zich over de 'bioscoop, 'Hebben julle ook een zwembad?' Vraagt Nils, ik lach en zeg;'Uh jaa buiten maar hij is niet heel groot.' ik wil niet dat ze me verwend vinden?? Ik ga naast Rein zitten en doe de leuning omhoog, zo kan ik tegen hem aanliggen. Hij lacht en geeft me een kusje op mn neus.

*1en half uur later*


'Je word van Films altijd zooo moe.' Zeg ik gapend, iedereen lacht. 'Zullen we Truth or Dare doen?'Stelt Isis voor, Iedereen stemt mee. Isis begint; ze doet aan Owen. 'Uhhhh doe maar Truth.

Isis lacht en zegt;'Laat een foto zien van het mooiste meisje op de wereld.'

Vanuit Owen

Ik denk na; mirthe is het mooiste meisje terwereld natuurlijk, maar dan weet iedereen het, en ik heb niet eens een foto van dr.. Maar dan krijg ik een idee, dit is mijn kans. Treuzelig pak ik mijn telefoon en open camera, ik doe op de voorcamera en maak een foto van mij en Mirthe. 'Oeeehh' zegt iedereen, mirthe bloost. Wat als ze mij niet leuk vind? dan is dit wel heel dom. Zonder na te denken laat ik de foto zien en Isis lacht. Mirthe pakt mijn hand en ik lach naar dr, woah ze is zo mooi.

'Ja nu kan je dr net zo goed meteen verkering vragen.' zegt Daan. Voor dat ik wat zeg zegt ze;'Ja ik wil.' dat had ik echt nodig.

Vanuit Vera

Het is een uur of 3/4 wanneer we slapen, Kiki ligt bij Rein in bed, en ik en Nils liggen naast elkaar op 1 matrass , voor de rest ligt iedereen gewoon. Ik voel me echt veilig naast Nils, hij is niet speciaal maar hij heeft iets waardoor die wel speciaal is.. Ik kan mijn gevoel voor hem dus echt nooit uitleggen. Ik voel me bij hem mooi en sterk, dat is het gewoon. Hij slaapt maar toch pak ik zijn hand, ik hou zoveel van hem. Een week voor de vakantie wou ik opeens niet meer mee, maar als ik dit wist was ik sowieso meegegaan, want ja.. Nils heeft me zo blij gemaakt. Ik slaap niet maar alsnog word ik wakker (uit mn dromen) door een telefoon; het is die van Owen. Behalve Owen en ik word verder niemand wakker. Ik ga rechtop zitten en kijk hem aan, hij knikt en zegt dan;'Oke papa ik kom er nu aan!' Ik kijk hem vragend aan maar hij schiet omhoog, doet zn kleren aan en gooit alles in zn tas. 'Ik MOET gaan.' zegt die met een snelle knik op mij. Maar ik laat Owen niet gaan zonder dat ik weet wat er is? Ik loop hem achterna maar hij is eerder bij de voordeur dan ik,hij duwt de voordeur voor mijn neus dicht en ik kijk hem achterna..

Ik vergeet je niet || MainStreet fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu