-Erez-
"Ya hadi lütfen !" Selim'in yalvarışları üzerine Kübra ofladı.
"Tamam Allah'ın cezası tamam !"
Yemekten sonra üçümüz benim odama geçmiştik. Sürpriz misafir Mehmet'in gelmesiyle birlikte odamda 4 kişi olmuştuk.
Can sıkıntısına telefondan insanları işletiyorduk. Sıra Kübra'ya gelmişti ama kabul etmiyordu ki sonunda Selim ikna etti.
Bu arada işleteceğimiz kişiyi telefonlarımızdan seçiyorduk.
Selim Kübra'nın telefonunu karıştırırken bir anda şerefsiz gibi sırıtmaya başladı.
"Ne gülüyorsun la ?" dedi Mehmet.
"Bir kaç mesaj gördüm de..." dedi Selim ki cümlesini tamamlamadan Kübra'nın üstüne atlaması bir oldu.
"Geri zekalı ver şu telefonumu !"
"Ya bir şey demedim ki. Al Mehmet seçsin." dedi telefonu Mehmet'e fırlattı.
Mehmet tutup telefonu karıştırırken Kübra yerine geçip saçını düzeltti. Ama hala sinirli sinirli Selim'e bakmayı ihmal etmiyordu.
Bu gün Sevimsiz ile bir kere konuşmuştuk ve ondan sonra nadir bir şekilde gülmüştüm. Ne yalan söyleyeyim kafa biriydi.
Elime telefonu alıp Sevimsiz'ciğime mesaj attım.
Erez: Nasılsın kurban olduğum ?
Fazla mı abartıydı. Yok canım !
"Aa Kübra telefonuna mesaj geldi... Kimmiş bakem ?...OHA !" şaşkınca bakışlarını üzerimizde gezdirdi.
"Ya ver şu telefonu. Oynamıyorum ben !" Mehmet'in elinden sinirle telefonu alıp odadan çıktı. Üçümüz de birbirimize bakmaya başladık. "Olm ne gördün de sinirlendi bu kadar ?" dedim.
"Abi bu kız..." o ara Selim kaş göz işareti yapmaya başladı.
"Ne oluyor lan ?! Bana da söyleyin ?!" dedim sinirle.
"Kübra'nın bir tane takığı var da ondan bu aralar sinirli. Ondan mesaj gelmiştir. Değil mi Mehmet ?!" dedi Selim.
"Hehe." diyen Mehmet'le ne kadar inanmasam da kafa salladım.
"Durun ben bakayım geleyim." ayağa kalkmıştım ki Selim çelme taktı.
Kalktığım yere canım oturma organımın üstüne düşerken acıyla bağırdım. "Napıyorsun lan it herif !?"
"Abi kızı yanlız bırak. Kendi başına bir sinirini atsın. Yoksa senden çıkartır." dedi.
Ardımı ovustururken kafa salladım. Doğru söylüyordu.
Telefonuma gelen mesajla odada ki ikiliden koptum.Sevimsiz: Sinirli sen ?
Erez: Allah Allah bu gün herkeste mi bir şey var ?
Sevimsiz: Erez bebeğim çok sinirliyim kalbini kırmayayım.
Erez: Ben ne dedim aq ?
Sevimsiz: İLLA BANA PATLA DİYORSUN AQ !
Sevimsiz çevrimdışı
Erez: Yaaa buraya gel...
***
Erez bebeğim gelmez o sarı çiyan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimsiz | Texting
Chick-Lit05** *** ****: Bana sevimsiz diyebilirsin Erez: Bir insan neden kendini sevimsiz diye tanımlar ki ? Erez: YOKSA SEN UZAYLI MISIN ? *** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. texting serisi 2. ***