-Erez-
"Erez hadi oğlum !" dedi mutfaktan annem. Yemek masasına salatayı bırakıp mutfağa koştum.
"Geldim sultanım geldim !"
"Al al şunu çabuk." dedi annem tavada ki balıkları kastederek.
Tavada ki balıkları tabağa yerleştirirken canım annem yanağımı öptü. "Sen de olmazsan ne yapacağım ben."
"Vallahi mükemmel bir evladım." balıkları koyduğum tabağı elime alırken annem de gülerek koluna vurdu. "Çokta mütevazi."
Göz kırpıp tabağı masaya koymak için salona geçtim. O ara zil çaldı. Koşarak tabağa koydum. Babam koltuktan kalkıp elini omzuma attı.
Beraber kapıya doğru ilerlerken annem ve Ümran teyze sarılıyordu. Tayfun amca da içeri girince babamla selamlaşmaya başladı.
Arkadan tartışan Kübra ve Selim'i görmemle yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı.
Kübra ile Selim'in 10 konuşmasından 9'u kavga.
Millet içeri geçerken Kübra ayakkabısının birini Selim'in kafasına attı. "Gerizekalı ya yemin ederim."
"Kızım vallahi yanlışlıkla oldu."
"Doğumun mu ?" dedi sinirle Kübra.
"Gençler hayırdır ?" sesimi duymasıyla bana bakması bir oldu.
Yüzü anında yumuşarken ayakkabılarını çıkarıp yanıma geldi. Kollarını boynuna dolarken bende beline sıkıca sarıldım. Özlemişim bu Sarışını.
Geri çekilirken saçlarını karıştırdım. "Yine ne diye kavga ediyorsunuz ?" dedim sırıtarak.
Kübra cevap vermeden sadece yüzüme bakıyordu. Karıştırdığım saçları yüzüne gelmiş çekme tenezzülüne bile girişmemişti.
"Abi demin bir kız gördüm. Sen de taş ben diyeyim meteor. Sonra bu önümdeymiş kıza bakarken buna çarptım."
Kübra tekrardan sinirlenirken oflayıp içeri geçti.
Selim ayakkabısını çıkartırken güldü. "Yanlız kız neydi öyle ya ?"
***
"Elinize sağlık Balık çok güzel olmuş." dedi Kübra."Sağol güzelim ama Erez yaptı."
Kübra'nın kaşları alayla kalkarken Selim öksürmeye başladı. "Yavaş ye hayvan!" dedi Kübra sırtına vururken.
Gülmemek için dudaklarımı bastırdım.
"Erez'cim var mı senin öyle yeteneklerin ?" dedi Kübra'nın annesi Ümran teyze.
"Yani yapıyoruz kendimizce bir şeyler." dedim utanarak.
Allah'ım Ümran teyze'nin sesini daha önce duydum gibi.
"Seni bize damat mı alsak ?"
Bu sefer de Öksüren Kübra ve Babası oldu. Ümran teyze, Tayfun amcanın sırtına vururken Selim de gülerek Kübra'nın sırtına vurdu.
"Yavaş ye kuzenciğim yavaş."
***
Kısa minnak bir bölüm
Hadi şimdi ders çalışayım sjdjejd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimsiz | Texting
ChickLit05** *** ****: Bana sevimsiz diyebilirsin Erez: Bir insan neden kendini sevimsiz diye tanımlar ki ? Erez: YOKSA SEN UZAYLI MISIN ? *** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. texting serisi 2. ***