-Erez-
"Hadi gel gezeeliim
Uzaaklaraa gideliim arabamlaağ
İstersen konuşayiim babanlaağ
Uzaklaraağ-"Kübra'nın isyan etmesiyle Orçun'un mükemmel(!) şarkısı bölündü.
"Tamam ya geleceğiz sus artık ! Allah rızası için !"Orçun'un yakın arkadaşlarından biri bu gece doğum günü partisi veriyordu ve Orçun beyefendi 'hepinizden Nefret ediyorum ama tek başına da canım sıkılıyor' diyen Yıldız tilbe gibi bizi partiye davet ediyordu.
Tamamen kendi canı sıkılmasın diye !
"Süper ! Hadi kalkın giyinin ! Adam gibi giyinin lan !" lan diye tehditler savurarak kendi odasına çıktı.
Gözlerimi kapatıp koltukta ölü taklidi yapmaya başladım. "Kanka o taktik işe yaramıyor !" dedi Selim.
"Yaramıyor mu ?" tek gözümü açıp Selim'e baktım. Ayakta duruyor arkasındanda Kübra ile Berna ittiriyordu. "Yarıyor mu sence ?"
"Ih ıh"
Berna, Selim'i ittirirken Kübra yanıma gelip basımda dikilmeye başladı.
"Hadi kalk sende."
"Cık" dedim dudak büzerek. Kaşlarını çattı. Anlık bakışları dudaklarıma dokunsa da hemen çekti.
Kirlendim mi ben acaba ?
Elimi tutup beni çekiştirmeye başladı. "Yaaa lütfen... Hadi bak daha ben hazırlanacağım." dedi.
"Git hazırlan ya gelmiyorum." elimi elinden kurtarırken bu sefer dudak büken taraf o olmuştu.
Erez çek bakışlarını olm ! Kendine gel !
Yutkunup ayağa kalktım. Ellerini belinde birleştirip küser gibi ilerlemeye başladı.
"Tamam ya geliyorum." dedim yanında yürürken.
Cevap vermeyince devam ettim. "Kübraa bence sen beni affedersin ?"
Odasına girdi arkasında da ben girdim. Dolabının karşısına geçti. Kıyafet bakıyordu. "Hadii ama..."
Tek kaşını kaldırıp bana doğru baktı. "Hı iyi tamam çık."
Kocaman gülümseyip odadan çıktım.
***
"Kızlar çok rica ediyorum ama HADİ LAN AĞAÇ OLDUK AMINA KOYİM !"Selim'in lafı üzerine bilmem kaçıncı kere oflamıştım. Orçun önden gitmiş biz de Selim'le kızları bekliyorduk. Ben aslında onlara gitmeyelim diye baskı uygulasakta 'kes lan sesini' bakışları atıp beni susturdular.
Berna koridorun başında görününce derin bir nefes aldım. "Vay vay vay güzellik geliyor." dedim.
Selim ıslık çalarken gülerek konuştu. "Asıl siz şu güzelliğe bakın."
Sözlerinden sonra arkasından gelen Kübra ile tükmüğüm boğazıma kaçtı.
"Peteklerimi köklendiniz lan vicdansızlar ? Ne bu sıcak ?!" dedim kendimin bile zor duyduğu sesle.
Yanımıza gelip gülerek etrafında döndü. "Nasıl olmuşum ?"
"Taştan hallice kuzen." dedi Selim Kübra'nın yanağından makas alarak.
Ben ise kelimelerimi toparlayıp düzgün bir cümle kuramıyordum.
Güzel olmuşsun mu demeliydim ? Yoksa şaheser mi ?
"Allah'ım kafama meteor mü düştü yarabbim ?!" dedim.
Güldü. Gülme kızım gülme !
Evden çıkıp araba binerken hala cümlelerimi toparlamaya çalışıyordum.
Kısa bir süre sonra iki katlı bir villaya geldik. Biz inerken Selim arabayı park etti. Hemen bize yetişti. Berna Selim'in koluna girerken Kübra da benim koluma girdi.
Beraber eve girdik. Gördüğüm manzara pek iç açıcı değildi. Evde iğne atsan yere düşmezdi. Tıklım tıklım her yer.
Kübra kolumu sıkarken bakışlarımı ona çevirdim. Buradan hoşlanmadığı belliydi.
"Orçun geliyor." dedi Selim.
Orçun yanımıza yaklaşırken yanında gördüğüm piçimsi varlık ile kaşlarım çatıldı.
Bu benzinlikte ki Ekin denen adam değil mi ?
***
Evet o jahcdhchjecie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimsiz | Texting
Chick-Lit05** *** ****: Bana sevimsiz diyebilirsin Erez: Bir insan neden kendini sevimsiz diye tanımlar ki ? Erez: YOKSA SEN UZAYLI MISIN ? *** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. texting serisi 2. ***