-Erez-
"Nasıl bindim lan bu arabaya ? Nasıl geldim ? Nerelere geldim ? Niçin buradayım lan ben ?"
Selim'in saçma soruları üzerime bir kere daha sabır çektim. Sesi hiç kesilmiyor adamın.
"Ulan gitmek istemediğim yere arabayı niye ben sürüyorum ? Nasıl ikna ettin beni ? Aman ama-"
"YETER ARTIK KES ÇENENİ !" diye bağırdı Kübra.
Yazlığa doğru yola çıkmıştık ve aramızda tek ehliyeti olan kişi Selim'di. Zorla da olsa onu arabayı kullanmaya ikna etmiştik. Şimdi ise başımızı şişiyordu.
Herkes sus pus olurken arkada oturmanın verdiği rahatlıkla koltuğa uzandım. Uzandım derken yayık bir şekilde oturuyorum.
Tabi ayakkabılarımı çıkarttım. Zaten Kübra'nın babasının arabasını almıştık. Onlar bir hafta sonra otobüsle geri döneceklerdi bende otobüsle evime geri dönecektim.Şimdi ise gözlerimi kapatmış aklımdan hiç çıkmayan Sevimsizi düşünüyordum.
Komik aynı zamanda bana karşı çok büyük bir zafı vardı. İyi biriydi güldürüyordu da beni. Aslında sevimsizin kim olduğu hakkında bir fikrim vardı.
Tabu ki de doğru kişi... Kübra.
Fikir bile denmez direk yakalamıştım. Önce konuşma tarzlarının benzerliği sonra da instagrama attığı fotoğrafların altına yazdıkları kendini ele veriyordu. Hoş, o bana en başından eğlencesine buradan yazıyorum demişti.
Onu yakalamama gelirsek iki gün önce gece sevimsize mesaj atmıştım. Mesaj atmasını beklerken su içmek için mutfağa gitmiştim. Kübra'nın telefonu masadaydı açıktı ve attığım mesaj vardı.
Şuan onu bulduğumu söylemek istemiyordum. En azından gerçekte arkadaşlığımız bozulsun istemiyorum.
Ön tarafta Selim direksiyona sımsıkı sarılmış araçlara söve söve ilerlerken Kübra müzik dinliyordu.
***
Yolda ikinci molamıza durmuştuk. İlkinde bir restoranta girmiştik. Şimdi ise arabanın benzini bitmek üzere olduğu için bir benzin istasyonuna girdik.Selim arabanın başında bir sigara yakarken Kübra dışarı çıkıp geriliyordu. Hemen kalkıp beni alttan alttan sıkıştıran tuvalet ihtiyacımı gidermek için marketin içine koştum.
Karşında tuvalet tabelasını görünce kapıdan içeri girip tuvalete girdim. İşimi halledip tuvaletten çıktım. Ellerimi yıkarken yanımda ki herifle anlık göz göze geldik.
Vay aq adam upuzun bir şey. Yakışıklı da herif. Kız olsam ilk buna veririm ha !
O çıkarken ben titizlik hastası olan yanımı konuşturup ekimi dezenfekte etmeye başladım.
Çıkıp marketten bir kaç şey aldım. Arabanın oraya gidiyordum ki gördüklerim ile elimde ki su düştü. Kübra demin ki herifle gülerek konuşuyordu.
Kaşlarım kendiliğinden çatılırken hızla ilerledim.
Selim sigarasını bitirmiş yere attı. "Kübra hadi. Bak Erez'de geldi."
Kübra'nın gözleri anlık bana döndü sonra tekrar o geride dönerken elini omzuna koydu. "Görüşürüz Ekin." dedi.
"Görüşürüz." O herif yanından ayrılırken gözlerine bakıp tek Kaşımı kaldırdım.
Omuz silkti ve arabaya bindi. Bende bindim.
Kendine gel Erez! Sinirin bozulmasına izin verme !
***
Erez kendine gel bebeyiim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimsiz | Texting
ChickLit05** *** ****: Bana sevimsiz diyebilirsin Erez: Bir insan neden kendini sevimsiz diye tanımlar ki ? Erez: YOKSA SEN UZAYLI MISIN ? *** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. texting serisi 2. ***