S,T-20

4.3K 319 81
                                    

-Erez-

Nihayet yazlığa varmıştık ve şuan evin zilini çalıyorduk ama açan yoktu.

"Açmıyorlar." dedi Kübra elinde ki telefonu kapatırken. Selim'in eli zille birleşmiş bir şekilde ofladı.

En sonunda kapı açılırken üstüne oturduğum valizden kalktım.

"Ne oluyor kardeşim ? Ne bu tantan- Aaa Siz mi geldiniz ?!"

"Aaa biz mi gelmişiz ?" Selim Orçun'u ittirerek eve girdi. Kübra valizini almadan onunkini de alıp eve girdim.

Arkadamdan gelirken 'pek ağır değildi. ' dediği umursamadan solana girip kendimi Koltuğa attım.

"Niye açmadın lan kapıyı it !?" dedi Selim sinirli bir şekilde. Bense yüzümü gömmüş koltukta uyukluyordum. Kübra yan koltukta oturuyor, Orçun ayakta dikiliyordu.

"Kanka ben en son konuştuğumuzdan beridir uyuyorum ya."

"Çüş !" Kübra'nın tepkisi üzerine Selim devam etti. "Lan en son iki gün önce konuştuk. İki gündür uyuyor musun ?"

"Yok be ara da çişe çıkıyorum." dedi Orçun.

"Ya sabır. Kalk şu eşyaları odalara çıkartalım. Sizinkileri de ben çıkarıyorum değerimi iyi bilin."

Odada bir anda sessizlik oluşurken başımın gerçekten ağrıdığını hissettim.

"Yorgun musun ?" dedi Kübra. Sesi gayet sakindi. Sanki bir günlük yolculuktan çıkmamış gibiydi.

"Çok..." dedim sesim olduğundan kısık çıkmıştı. Bir kaç adım sesi ve sonra koluma dokundu. "Kafan acımasın dizime yat."

Yüz üstü dönüp oturması için yer açtım. Oturur oturmaz dizlerine başımı koydum. Kokusu burnuma gelirken derin derin nefesler alıyordum.

Sanki bu güzel ve hoş koku kaybolacakmış gibi...

Nefes sıklığım azalırken parmaklarının az da olsa saçlarımın arasında baskısını hissettim.

Uyuduğumu düşünüyordu ki cesaretli davranıyordu. Sessizce fısıldadı. Benim uykuya dalmadan duyduğum o son sözleri...

"Uyu Erez. Rüyanda beni veya herhangi bir şeyi değil bizi gör..."

***
"Ya çok tatlılar ama..." dedi biri.

Devamı kulaklarıma uğultu gelen sesler ve burnumun ucunu kaşındıran tüy gibi şeyle gözlerimi açtım. Ellerimle burnumun üstünde duran şeyi kaldırınca bunun saç olduğunu fark ettim.

Saçtan ziyade göğsümde yatan Kübra ile şaşkınlığım kat kat artarken Selim, Berna ve Orçun'un dizi izler gibi bizi seyrettiğini görünce kaşlarımı çattım.

"Bakın bakın erkek olan uyandı. Acaba şimdi ne olacak ?" dedi Orçun bir dizinin en heyecanlı sahnesini izler gibi.

"Bence kıza kıyamayacak ve hareket etmeyecek." dedi Berna.

"Veya da ittirip kalk lan sülük gibi yapışmışsın diyecek." Selim'in lafı üzerine Berna göz devirdi.

Yerde duran telefonunu alıp bana doğru döndürdü. Kübra ile uyurken çekildiğimiz fotoğrafı benim hesabımdan instagrama atmıştı.

***
temsilidir.

Erezzlendiniz: Yakalandılar @bernaak 3688 beğeni 4325 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erezzlendiniz: Yakalandılar @bernaak
3688 beğeni 4325 yorum

@3533: Evet arkadaşlar birini daha kaybettik hayırlı uğurlu olsun

@x: Şimdi yakışıyorlar Allah var

@635: Çocuğun en çok beğeni alan fotosu bu olmuş aq

@orçunsns: Koltuğumu yanlış kullandılar cık cık cık
@bernaak: @orçunsns olm yalan söyleme güzel güzel yaptılar işte
@bernaak: @orçunsns yattılar*
@orçunsnsn: @bernaak: Bak Allah bile yazdırmıyor

@çavusluselim: Amcam görsün o zaman Erez için sela okunur.
@erezzlendiniz: @çavusluselim o derece diyorsun yani
@çavuşluselim: @erezzlendiniz aynen Karşim

***
Ulan sanki sevgililer be ne bu havalar wjcjjejce daha ortalığı karıştıracağım ve

Please, I need vote

Sevimsiz | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin