S,T-22

4.1K 325 33
                                    

-Erez-

Kokteylden bir yudum daha alırken karşımda sohbet eden Ekin ve Kübra'ya sinirli bakışlar atıyordum.

Peki beni takıyorlar mıydı ?
Hayır !

Selim ve Berna dans etmek için ortalıktan kaybolmuştu. Orçun'u zaten bir partinin başında görmüştüm. Sonrası kayıp.

Artık odaların birinde tecavüz mü ediyorlar, yoksa başka bir şey mi ? Göreceğiz.

Piçimsi varlık, ben ve Kübra aynı ortamda kalmıştık. Hayır sülük gibi yapıştı kıza. Gitmiyor ibine.

'Erez neden gidip kızı almıyorsun?' dedi kafamın içinden bir ses.

'Ne kafanın içi salak! sola bak !' sol omzumda ufak bir kırmızı yaratık görmemle gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Sen kimsin lan amına koduğum ?"

"Ayıboluyor Erez. Bunca zamandır yanındayım."

Derin derin nefesler alırken "Ben de onu ilk gördüğüm de senin gibi tepki verdim Erez'cim." dedi farklı bir ses.

Yavaş yavaş sesin geldiği yere sağ omzuma bakınca küçük beyaz bir şey gördüm.

"Alkol fazla mı geldi acaba ?" diye düşündüm kendi kendime.

"Ne alkolü Erez?! Git kızı elinden alacaklar hadi ?!" dedi kırmızı yaratık.

"Öyle mi dersin ?" diye tetikte sorduğum soru üzerine diğeri konuştu. Yani beyaz olan. "Tabi ki hayır Erez. Onlar arkadaş." dedi.

"Evet arkadaşlar ama..."

"Peki arkadaşlar hiç salonun ortasında slow şarkı ile çok yakın bir şekilde dans eder mi ?" kırmızı yaratığın lafı üzerine hemen ayağa kalktım.

"Gideyim mi şimdi ?" diye sorduğumda beyaz olan konuştu. "Ne bekliyorsun lan ?! Koş koş !"

"Sağolun ya. Bu arada siz kimsiniz ?" diye soru yönelttim ikisine de.

"Ben Melek." dedi beyaz olan.

"Kanki bende yıllardır aklımdayım artik anla beni bende şeytan." dedi kırmızı olan.

"Ulan şeytana uyduk gene ?" dedim şaka maiyetinde.

"Allah belanı versin ya." dedi beyaz olan ve birden ortadan kayboldu.

"Yapacağın şakaya sokayım." dedi ve kırmızı da kayboldu.

Bende hemen orta da dans eden ikilinin yanına koştum. Kübra'yı çekip oradan uzaklaştırırken ses kesilmiş millet bize bakıyordu.

"Erez ne yapıyorsun ?!" diye sinirle bağırdı Kübra.

"Hem şeytana hem de meleğe uyuyorum."
***
Skxjsjcjeife ne salak saçma bir bölüm bu.

Neyse ı need vote

Sevimsiz | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin