-Erez-
Boy aynasında son bir kez kendime baktım. Yakışıklı oldum baya ya. Yani her zaman ki halim...
"Hoğğğ!" Sesinin gelmesi ile hayvan gibi horlayan Selim'e döndüm.
Evet gene bu şekle gelmiştik. Sevimsize dün mesaj attıktan sonra hiç konuşmamıştık ve bu gece bulusacaktık.
Gün içerisinde Selim ve Kübra ile takılmıştım. Ama geceyi de sabırsızlıkla bekliyordum. Normal de bu gün gideceklerdi tabi gitmelerini istediğimden değil ama Selim'in benimle yatması baya sıkıntıydı.
Sessizce evden çıkıp ayakkabımı kapının önünde giyindim.
Ellerimi beyaz kapşonlumun içine soktum. Hadi bakalım, başlıyoruz.
Buluşacağımız yer bizim evin hemen arkasında ki parktı. Bana çok yakınsa acaba kız nasıl gelecek ?
Ofladım. Bir şeyi de tam düşünsem dişimi kıracağım.
Park ileriden boş boş gözükünce bir korkmadım değil. Hele bir de o salıncak sallansın hemen Vazgeçtim diye mesaj atardım.
Erkeğiz diye de hiç bir şeyden korkmayacağız anlamına gelmiyor. Sonuç olarak tüm erkeklerinde korkma gibi duyguları var.
Mavi kaydırağa oturup -kübra'dan çöktüğüm- başımda ki tacı düzelttim.
Saçlarım yüzüme geliyordu. Hem onu engellesin diye taktım hem de... Beni daha tatlı gösteriyor.
Çınk !
Telefonuma mesaj geldi. Hemen çıkartıp baktım.
Sevimsiz: Geldim
Sevimsiz: Dönüp durdum. Bütün düşüncelerimi umursamadan, korkumu içimden söküp atarak
Sevimsiz: Sana geldim
Hey bunlar nasıl cümleler ?
"Neredesin ?" dedim yutkunmaya çalışırken. Yazdıkları içime oturmuştu.
Sevimsiz: Arkanda ki pembe kaydırakta
"Yanıma gelmeyecek misin ?"
Sevimsiz: Bekle
Bir kaç adım sesi. Oturduğum kaydırağın başına geldi.
Sevimsiz: Bir şey yapmak istiyorum ama kızma tamam mı ?
Kafa salladım ve sonra ne olduysa oldu. Kaydıraktan kaydı. Ellerini beline sararken ayaklarını yandan uzattı.
Bu sefer gerçekten yutkunamıyordum. Kalbim fazla ki kan pompalıyorsun ?
Dayanamayacak gibiyim de !Belimi saran ellerini tuttum. O kafası sırtımda derin derin nefesler alıyordu.
Elleri buz kesmişti. Kapşonlumun cebine soktum ellerimizi.
Ve bir iç çekiş.
"Konuşacak mısın ?" dedim.
Olumsuz anlamda kafa salladı.
"Peki o zaman susalım ve bu anın tadını çıkartalım. "
Sözlerimden sonra kalbimin yerinden çıkmasına neden olacak bir hareket yaptı.
Sırtımdan öptü.
***
Wowowow haram bro haram sjjcjecje
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimsiz | Texting
ChickLit05** *** ****: Bana sevimsiz diyebilirsin Erez: Bir insan neden kendini sevimsiz diye tanımlar ki ? Erez: YOKSA SEN UZAYLI MISIN ? *** Kurgu bana aittir. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. texting serisi 2. ***