!!!!Info na dole !!!!
×Time skip rano×
×Pers. Polski×Obudziły mnie promienie słońca padające na moją twarz. Wziąłem telefon i zobaczyłem która jest godzina.9.10
O NIE MAM SIĘ Z NIEMCAMI O 11 SPOTKAĆ!
Szybko zerwałem się z łóżka i ubrałem w jakieś ciuchy, zbiegłem na dół, zjadłem kanapkę i sprawdziłem godzinę. 10.38. Okej mam chwile.
Usłyszałem kroki. Był to zaspany Węgry. Wziął śniadanie i wrócił na górę. Chyba jest coś nie tak. Zignorowałem to. Po 10 minutach wyszedłem z domu i poszedłem w kierunku kawiarni. Na miejscu zobaczyłem na godzinę. 11.00
Właśnie w tym momencie zobaczyłem uśmiechniętego szwaba idącego w moją stronę . Sam też się uśmiechnąłem.
Niemcy: hej
Polska : hejo
Niemcy: może wejdziemy do środka?
Polska : ta, dobry pomysłWeszliśmy do środka i usiedliśmy przy jednym ze stolików, od razu podeszła do nas kelnerka i zapytała co chcemy. Niemcy chciał herbatę ja również.
Kiedy dostaliśmy napoje Niemcy zaczął rozmowę.
Niemcy: co chciałeś mi powiedzieć?
Polska: boo-
Wielka Brytania : *wbija i patrzy na nas pijących herbatę* STOP IT THIS IS MINE TEA *zabiera herbatę i wybiega*Ja i Niemcy mieliśmy WTF na ryju i nagle wbił Kanada.
Kanada : widzieliście mojego ojca?
Polska : przed chwilą wyszedł
Kanada : aahhaaa ( ͡° ͜ʖ ͡°)Patrzył się na nas chwile i nagle złapał mnie i Niemcy za głowy i zaczął zbliżać do siebie.
Kanada: KISSSS
I złączył moje i Niemiec usta w pocałunku. Byłem cały czerwony. Trzymał nasz głowy dalej. Nagle wpadł mi głupi pomysł i zacząłem całować Niemca. Był zaskoczony, ale odwzajemnił. Nagle ogarnąłem co się dzieje. Odepchnąłem naziste, i spojrzałem na kanade jak na idiotę, a ten zaczął spieprzać.
×Pers. Kanada×
Pobiegłem szybko do Rosji i Ameryki, okazało się że na miejscu była też Japonia.
Kanada: ROSJA ! AME ! POLSKA I NIEMCY SIĘ POCAŁOWALI!
Japonia : wiem widziałam- pokazuje zdjęcie Polski i Niemiec całujacych się
Kanada: skąd ty-
Japonia : jestem zawsze tam gdzie związek męsko-męski
Kanada: -_-Nagle tak z dupy wbija Polska i Niemcy, są cali czerwoni.
Polska i Niemcy : KANADA TY ŚMIECIU
I zaczęli mnie gonić po domu Rosji. Nie zostało mi nic tylko ucieczka.
×Pers. Polski×
Kanada zaczął uciekać, robił jakieś figle jak Japonia, takie że Niemcy nie dał rady, potknął się i przewrócił, potem dla dopełnienia tej pięknej sytuacji, spadła mu doniczka na głowę. Wyglądał w niej śmiesznie i uroczo jednocześnie (mmmm rymy)
Zrobił się czerwony. Aww. Wait...co? Dobra nie ważne.Pomogłem mu wstać, Kanada nam uciekł. Wymieniłem się z nim spojrzeniami, nie wiedzieliśmy co powiedzieć.
POLSAT
×××××××××××××××××
Hai
Nie mam weny na tą książke więc ją zawieszam. Totalne gówno a nie książka to jest więc no. Może kiedys coś mnie najdzie na dokończenie tego ale chyba nie zbyt szybko. Co do drugiej książki pisze ją ale wolno mi to idzie. Więc no. Do zobaczenia kiedyś tam
Bayo ^^
(Totalnie nie chce mi sie pisać ilości słow więc powiem tyle : słów - mało )
CZYTASZ
Bezgraniczna miłość || Gerpol ( Zawieszone)
FanfictionKażdy kraj ma swoją historię, jedni mają taką gdzie każdą bitwę wygrali, a inni że przegrali. Mieli przyjaciół którzy się odwrócili lub takich co stanęli ramię w ramię do walk. Niestety Polska miał te gorszą wersje, mimo że czasu nie da się cofnąć t...