Ce se întâmplă?

111 8 1
                                    

Mă simt ciudat,mă simt ghinionist,urmărit de cineva constant.
De ce aud voci? Țipete în capul meu,țipete de ajutor.
Așa mă trezesc în fiecare dimineață ,exact la ora 3:00,cu o voce la urechea mea care îmi spune mereu același lucru...." Vei plăti  pentru cele făcute Urtimude".
Da,după cum a-ți ghicit ,numele meu este Elisav Urtimud.  Nu o să vă povestesc prea multe detalii despre cine sunt în această lume ,această viață. Doar câteva lucruri minore care să vă facă să înțelegeți despre ce este vorba.
Totul a început într-o seară de iarnă, pe când mergeam singur spre casă dupa o iesire cu prietenii.
În drumul meu spre casă trebuia sa trec printr-o poiană neiluminată.  Eram deja obișnuit ,nu treceam prima dată prin acea poiană, am trecut și la ore foarte târzii,dar de data asta ceva era diferit. Simțeam o prezență stranie care ma tot urmarea. Cum mă apropiam din ce în ce mai mult de poiană  începeam să mă umplu de ură,și precum un câine doream să mușc ceva,dar nu ceva uman,ceva care dorea să mă atace. Nu știam despre ce e vorba până am intrat în poiană ... imediat după ce am pierdut orice rază de lumină am văzut prima mea apariție. Ceva mi-a tras ușor capul spre un colt de poiană unde fără o lanternă nu puteai vedea nimic. Acolo  am văzut un bebeluș atârnat de copac,alb ca varul,cu ochii mari și galbeni, ce nu mișca deloc...
La început am zis că e imaginația mea,dar după câțiva pași întorc capul spre locul în care l-am văzut ...era tot acolo,nu mișca deloc...când deodată îl văd cum întoarce capul spre mine. De frică am început să fug cât puteam de tare până la al doilea felinar,deoarece ziceam că primul ar fi prea aproape de el. Într-un final am ajuns acasă, ne mai văzând creatura  și sperând că mi-a jucat mintea feste.
Dar ce nu stiam eu e că asta nu era nici pe departe sfârșitul, ci doar un început al unui șir de lucruri ciudate.

Eu cine sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum