11 (Çocuk)

21 3 2
                                    

Saat; 15.00

Saat iki kere tıklama sesi çıkardı.

Şahsiye etrafına bakındı. Kimseyi göremeyince o yaşının vermiş olduğu korkuyla ağlamaya başladı.

Şahsiye'nin beyninde kendi sesi yankılanıyordu. Fakat bunu umursayamayacak kadar korkmuş olan çocuk, sadece uçsuz bucaksız görünen denize bakıp ağlamaya devam etti.

Şahsiye'yi görenler, 'ergenlik sorunlarıdır' deyip geçiyordu. Kimse bilemezdi ki, bu genç kızın şu an 7 yaşındaki bir çocuktan farkı olmadığını.

Bir süre daha ağlamaya devam edip korku içinde sakinleşmeye çalışan Şahsiye'nin ağlaması yanına gelen siyah kürklü yeşil gözlü kedi ile durulup iç çekişlere döndü.

Kedi, kızın gözyaşlarındaki küçüklüğü görmüşçesine onu sakinleştirmeye çalışıyor, etrafında dolanıp onu sevmesini istediğini belli ediyordu.

Şahsiye yalnız olduğunu unutup kedi ile oynamaya dalmıştı. Kedi ondan uzaklaşınca hemen ayağa kalkıp onu takip etti. Kedi sahil boyunca arkasında Şahsiye ile dolaştı.

Etrafına masumluğunu yayan Şahsiye gülümsemesiyle herkesi tebessüme davet ediyordu.

Çocuktu o şu an. Bir çocuk kadar masum ve saftı.

Hayat onun için sadece şu an vardı. O diğerleri gibi eskiyi hatırlamaz, gelecek için hayaller kurmazdı.

Oysa Şahsiye fazla hayalperestti. Çocuk ise, bu bir saatini her zaman 'yeni' olarak yaşardı.

Bir saati olduğunu bile bilmeden, bir saatlik ömrünü yaşardı.

Karakter'ler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin