4 (Sanatçı)

32 4 5
                                    

Saat: 08.00

Saat iki kere tıklama sesi çıkardı.

Sırtını duvara yaslamış olan Şahsiye etrafına bakındı. Tanıdıklığın verdiği his ile gülümsedi.

Genel olarak incelemeyi ve genel resmin içindeki derin manalara bakmayı sevdiğinden dolayı etrafa daha dikkatli baktı.

Tam karşısındaki duvara yeni yapılmış grafitiyi görünce ne diyeceğini bilemedi. Ayağa kalkıp çantasından bu grafitinin yapılmasında öncü olan sprey boyalardan beyaz olanı aldı ve "Naber Kanka!" yazılı grafitinin üstüne birkaç çizik çekti.

Ardından her zaman üstünü değiştirmek için girdiği giyim mağazasına girip üstünü değiştirdi, tüm takı ve piercingleri çıkardı, saçındaki boyayı akıttı ve sevdiği görüntüsüne büyük bir tebessümle baktı. Onun tarzı buydu!

Baştan aşağı sadelik kokan kıyafetleri ve zerafetiyle mağazadan çıkıp, çaprazında kalan sanat galerisine girdi.

Her girişinde onu büyüleyen sanat eserlerine baktı. Bu sanat abidelerinden dördü ona aitti.

Galeriyi gezmeye gelenler Şahsiye'nin rehberliğinde etrafı gezerken, onun yaptığı eserleri görünce ona da bir sanatçı gibi yaklaşıyorlardı. Tabii Şahsiye bunu hiçbir zaman üstüne alınmıyordu. Hayır! Nedeni, kötü yaptığını düşünmesi değildi, sadece bu zarif hanımefendi elbette fazla mütevaziydi.

Yüzündeki tebessümünü bırakmadan üst kata çıkıp, galeride çalıştığını belli eden kalın ama zarif ve sade bilekliği, bir de yaka kartını taktı.

Aşağı inip tüm zamanını harcayacağı ve asla bıkmayacağı işine odaklandı.

***

Zaman akıp gitmiş ve günde 45 dakika diye anlaştığı işinden yüzünden eksik olmayan tebessümüyle çıkmıştı.

Saatine baktı. Zamanının dolmasına 4 dakika 45 saniye vardı.

Her zamanki gibi arkadaşına yardımcı olmak için, tekrar giyim mağazasına girdi ve arkadaşının gideceği okul için olan üniformaları giydi.

2 dakika 35 saniyesini giyinmeyle tamamlayan Şahsiye aceleyle çantasını koluna taktı ve iki dakikalık yürüme mesafesi olan okula gitti.

Son 10 saniyesi kalmıştı. Huzurla gülümseyip, okulun bahçesinde bulunan banka oturdu ve gözlerini kapattı.

Karakter'ler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin