Saat: 06.00
Saat iki kere tıklama sesi çıkardı.
Şahsiye yaşıyordu ve deminki ruh haline hitaben bir argo mırıldandı.
"Geri zekalı."
Daha bir dakika önce olan tedirginliği ve paranoyaklığının tamamı gitmişti. Şimdiki ise; fazla rahattı!
Hatta öyle ki, biri alnına silah doğrultsa sinir bozucu bir rahatlıkla, "Sıkmazsan adam değilsin." diyecek gibiydi.
***
Şahsiye bu şekilde, peşine takılan iki ayyaşı rahatlığıyla atlatmış ve üç kişinin bir kişiyi sopalarla öldüresiye dövmesine sadece yüzünü buruştmuş ve yanlarından geçip gitmişti.
Şimdi ise muhtemelen zamanının yarısı gitmişti ve tabii ki Şahsiye bunu umursamadı. Karnının acıktığını hissetti, etrafına biraz bakındı ve pastane bulamayınca yine aynı yavaş adımlarla yürümeye devam etti.
Yaklaşık 45 dakikası geride kalmıştı. Tabii ki umrunda değildi. İleride pastane görünce yine aynı rahatlıkla yavaşça içeri girdi. İki poğaça, bir çay istedi.
Görevli beş dakikaya hazır olacağını söyleyince, Şahsiye fazla rahatça, "Bana uyar." dedi.
Herhangi bir masaya geçip beklemeye başladı. Gelince aynı rahatlıkla bitirdi sipariş ettiklerini. Çayının son yudumunu midesine gönderip bardağı masaya bıraktı. Gözü sol bileğinden asla çıkmayan ve çıkmayacak olan saatine kaydı. Saat 06.57'ydı. Sırıtarak cebinden kalemini alıp, masada duran peçeteye bir şeyler yazdı ve kafasını masaya gömdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karakter'ler (TAMAMLANDI)
NouvellesAcınası olan Şahsiye miydi? Sadece son üç yılını, o karakterlerle geçiren. Yoksa bizler miydik? Daha az karakterle, ömrümüzü bu şekilde geçiren. *** Kısa Hikaye ~