Kis idő múlva Anthony és Chase vissza jöttek.
Chase szorosan átölelt.
-Köszönöm-mondta.
-Ugyan micsodát?-kérdeztem.
-Hogy rá vettél hogy beszéljek vele.-mondta.
Rá mosolyogtam és ő is rám.
Ezután betoppant Tramp.
-Sziasztok!Egy óriási ajánlattal jöttem hozzátok!-szólt hangosan.
-Arra gondoltam,hogy mi mind összeköltözhetnénk. Van itt egy ház nem messze, a nagypapámé volt. Nagymamám azt mondta,hogy arra használom amire akarom.
-Azta-mondtuk mind egyszerre.
-Felőlem oké-szólt Noen.
-Nekem is-mondta Chase.
-Nekem is oké-mondtam.
A többiek is nagyon örültek neki.
-Akkor ha mindenkinek jó 3 nap múlva be is költözhetünk!-mondta majd kiment.
-Srácok van kedvetek elmenni moziba?-kérdezte Anthony.
-Igeeen-egyhangú válasz hangzott el.
Mind elkezdtünk készülődni.Én felvettem egy fekete láncos,zipzáros(így kell írni?❤😂 )nadrágot. Kedvencem😍.Felvettem hozzá egy rövidebb újjatlan fekete felsőt.
Mindenki elkészült,gyalog indultunk el.
Útközben sokat beszélgettünk és nevetgéltünk. Sokan megbámultak minket.
-Szia kicsi-sétált mellém Noen.
-Szius-mondtam.
-Hogy van az én hercegnőm?-kérdezte nagy mosollyal,s átkarolt a vállam.
-Jól köszönöm. És te?-kérdeztem. Hercegnőnek hívott...imádom.
-Jól vagyok kicsi.-mosolygott.
Abba maradt a beszélgetésünk. Kis idő múlva beértünk a moziba. A fiúk horror filmet választottak. Király. Nagyon félek a horror filmektől... A többi lány is így vélekedett. Majd csak túl éljük.
Beültünk Noen a jobb Chase pedig a bal oldalamra ült.
-Kérsz baba?- kínált meg Chase popcornal.
-Igen köszi Chase.-mondtam mosolyogva. Chase egy puszit nyomott az arcomra.
-Szivesen-mondta.
Láttam hogy Noen szúrosan vizslat minket.
Ránéztem és ő el nézett.
-Hé Noe-szólítottam meg.
-Mi az?-kérdezte mogorván
-Hé ne csináld már mi a baj?Ennyire zavar hogy Chase adott egy puszit?-kérdeztem.
-Nem vagy is...-hallgatott el.
-De miért?-kérdeztem mosolyogva.
-Mert csak..-hajtotta le a fejet.Hirtelen jött egy ijesztő rész. Nagyon meg ijedtem,elkaptam Noen kezét és becsuktam a szemem. Noen hozzám fordult. Majd megsimította az arcom.
-Hé kicsim nyugi itt vagyok veled.-mondta aranyosan.
-Rendben- bújtam hozzá. Összebújva kézenfogva folytattuk a film nézését.