8.rész

485 16 6
                                    

Reggel Noen karjaiban ébredtem. Nagyon jó érzés volt. Már egy páran ébren voltak telefonoztak,kávéztak.
Nagynehezen kikúsztam Noen öleléséből és a konyha felé vettem az irányt. Beléptem a konyhába, Jaden épp kávét főzött.
-Juuuj jó reggelt kaphatok én is?-nagy mosollyal.
-Jó reggelt csajszibarack kaphatsz ha megmagyarázod a tegnap estit.-mondta pimaszul.
-Rendben.-mondtam. Megkaptam a kávém, isteni lett.
-Ez nagyon finom köszönöm J.-mondtam.
-Nincs mit na mesélj!-mondta Jaden.
-Hát az van hogy én bele estem ebbe a fiúba...és ezek szerint ő is érez valamit irántam...-mondtam elpirulva.
-Azta hát gratulálok sokáig kicsi lány-mosolygott.
-Aaa még ne gratulálj mert nem beszéltünk még hogy mi a helyzet.-mondtam. Loren loholt a konyhába,gyorsan megölelt majd megbeszéltük hogy csinálunk reggelit. Jaden ki ment. Csináltunk palacsintát,rántottát,tükörtojást,pirítóst, narancslevet és teát. Szóltunk a többieknek leültünk reggelizni.
-Szerelmem oda adod a sót?-szólt nekem Noen. Azta picsa szerelmemnek hívott? Mindenki előtt? A többiek csak ledöbbent arca néztek kivéve Chase, Loren és Jaden.
-I-igen persze tessék-mondtam megszeppenve és oda adtam neki a só szórót.
-Köszi-mondta majd egy puszit nyomott az arcomra.
A reggeli további részében nem beszéltünk a srácok ökörködtek.

Végeztünk majd neki álltam mosogatni Loren addig le ment boltba a többiek meg csomagoltak hisz holnap költözünk!!!
Épp az utolsó tányért töröltem el mikor két kar ölelt át hátulról. Noen volt az annyira jó illata van.
-Szia szerelmem.-súgta a fülembe.
-Szius-mondtam halkan.
-Kicsi mi a baj? Zavar téged? Vagy te nem így érzel?-kérdezte ijedten.
-Jajj dehogy is csak fura nekem hisz nem beszéltünk még róla.-mondtam zavartan.
-Oh értem akkor...Jenna leszel a barátnőm?-kérdezte 1000 wattos mosollyal.
-Igen-mondtam kicsattanó boldogsággal.
-Szeretlek-súgta. Megcsókolt. Egyik kezét a derekamról a fenekemre csúsztatta. Percekig csókolóztunk majd elváltunk.
-Én is szeretlek.-mondtam.
-SRÁCOK JENNA AZ ÉN BARÁTNŐM SZÓVAL NE MERJETEK PRÓBÁLKOZNI!-kiabált Noen.
-Jézusom de bolond vagy-mondtam nevetve.
-OKÉ TESÓ TUDOMÁSUL VETTÜK HOGY A TIÉD  ÉS SOKÁIG!-üvöltött vissza Jaden a nappaliból.
Atya ég mi van itt ezek hülyék.
Noen megfogta a kezem és úgy mentünk a többiekhez.
Este 8 van már minden készen áll a holnapi költözésre. Nagyon várom kiváncsi vagyok milyen lesz.
Elmentünk aludni Noen hosszú csókkal köszönt Jó éjszakát.

Reggel 6 van még mindenki alszik. Kimentem a konyhába ittam egy kávét majd megcsináltam a reggelit majd a többiek is felkeltek. Noen-t nem látom sehol. Hol lehet?
-Hé Chase! Hol van Noen?-kérdeztem.
-Nemtudom baba még nem jött ki a szobából-válaszolta.
Bementem Noen szobájába. Az ágyon hasalt betakarózva.
-Hé kicsim jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Kicsim hmm ez aranyos-mondta nyöszörögve. Elmosolyodtam.
-Kicsit rosszul vagyok-mondta.
-Mi a baj? Mi fáj?-kérdeztem.
-Szédülök és hányingerem van-mondta.
-Jajj kicsim hozok neked egy teát meg gyógyszert jó?-kérdeztem.
-Oksi de siess vissza mert már hiányzol.-mondta szomorúan.
-Sietek drágám-puszit nyomtam a homlokára.
Kimentem a konyhába Chase rögtön oda jött hozzám.
-Baj van baba?-kérdezte aggódva.
-Nem érzi jól magát viszek neki teát meg gyógyszert.-mondtam.
-Szegény, jólvan ha kell valami szólj.-mondta majd vissza ment a többiekhez.
Bementem Noenhez.
-Kicsim gyere ezt vedd be és igyál teát.-adtam oda a fiúnak.
-Rendben anyu-mondta pimaszul.
-Ah te-mosolyogtam.
-Ide fekszel mellém? Hozzád bújhatok?-kérdezte kiskutya szemekkel.
-Persze-mosolyogtam. Kis idő múlva elaludtunk. Arra keltem hogy Chase simogatja az arcom.
-Baba keljetek fel lassan menni kéne.-mondta C.
-Oki köszi hogy szóltál-mosolyogtam.
-Nm-majd ki ment.
Felkeltettem Noent majd nagy nehezen elkészültünk.

Már úton vagyunk az új házba, mindenki nagyon izgatott.

Megálltunk egy hatalmas ház előtt...
Csodaszép alig várom hogy megnézhessem közelebbről is....

Lights out...Onde histórias criam vida. Descubra agora