12.rész

450 20 12
                                    

Reggel kopogásra ébredtem.
-Jó reggelt csajszibarack hasadra süt a nap-jött be Jaden.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá.
-Bocsi,hogy felkeltettelek de a többiek elmentek vásárolni.Nekem nem volt kedvem. Unatkoztam és gondoltam felkeltelek,hogy együtt unatkozzunk.-nevette el a monológja végét.
-Na szép-nevettem én is.
-Gyereee-húzott le az ágyról.
-Megyek,megyek.Mi a terv?-nyöszörögtem.
-Hát reggelizhetnénk utánna meg tarthatnák Stanger Things maratont.-mondta csillogó szemekkel.Az én szemem is azonnal felcsillant az ötletére.
-Oké-mondtam hatalmas mosollyal az arcomon.Hortobágyi húsos palacsintát készítettem. Ez egy magyar étel. Kicsi koromban nagyon sokat jártam magyarországon. Ott éltek a nagyszüleim,sajnos már nem lehetnek velem...
-Mi aa...ez rohadt finom.-szólj Jaden meglepettséggel az arcán.
-Hát köszönöm-mondtam mosolyogva.
-Ezt a többieknek is meg kell kóstolniuk.-mondta izgatottan.
Ezután leültünk a kanapéra és elkezdtük nézni a sorit.Már délután 14:00 volt de többiek még sehol.Gondoltam írok Chase-nek ,hogy merre vannak.


*ÜZENETEK*

Me(Babygirl❤🙈): Heyhoo Chasee!Mizu? Merre jártok? Minden oké? Siess haza.🥺
Chase(Bub❤🥺🙈): Szia kicsi babám❤Minden okés nemsokára otthon vagyunk.Hiányzol már.🥺❤
Me(Babygirl❤🙈):  Te is nekem🥺

Ezután letettem a telefonom és a Tv-re szegeztem a tekintetem. 1 órán belül nyilt az ajtó és betoppant a nép.

-Itthon vagyunk- kiáltott Noen.
-Látom-mondtam nevetve.
-Szijaa kicsii-ugrott rám nevetve.
-Szia Noe-nevettem én is.
-Najo abbahagytam.-ált fel Noen.(Semmi perverzség!Szrk.)
-Mizuu? Mit csináltatok?-kérdezte Anthony.
-Stanger Things-et néztünk és Jenna csinált Hortobágyi palacsintát vagy mit.-mondta zavarodottan Jaden. Én elnevettem magam.
-Hogy mit?-horkant fel Griffin.
-Hortobágyi húsos palacsinta. Ez egy magyar étel és az egyik kedvenc kajám.-mondtam csillogó szemekkel. -Van még a konyhába. Kóstoljátok meg.-mosolyogtam.
-Oké-indult meg Noen. Esküszöm mint egy idióta akit éheztetnek.Magamban jót nevettem ezen a gondolatomon.
Miután elpusztították az összes kaját és megdicsértek ,hogy milyen ügyes vagyok,lementünk medencézni.Kakas viadaloztunk. Ami annyit tesz: Én Jaden nyakába,Chase Noennyakába és próbálkuk egymást belelökni a vízbe.Érett tizenévesek...
A vége az lett hogy egyszerremindketten bele estünk. Ezután még szórakoztunk egy kicsit.Majd megszárítkoztunk.Chase mondta ,hogy beszélgetni szeretne,ezért felmentünk a szobámba és leültünk az ágyra.
-Na mesélj!!-mondtam izgatottan.
-Hát...-Chase elvörösödőt.-Elhívtam Charli-t randizni.-mondta.
-Ahw de jó már-lelkesedtem.-És mit mondott?-kérdeztem.
-Igent mondott...-mondta Chase fülig érő mosollyal.
-Ezazezaz-mondtam tapsikolva.-Úgy örülök neked.-öleltem át.Szorosan ölelt át ő is.
-Köszönöm, te vagy a legjobb barát a világon!-szorított.
-A világon-mosolyogtam.
-Pontosan.-mosolygott ő is.
-El szeretném vinni Charli-t a tengerhez piknikezni.Szerinted jó ötlet?-nézett rám válaszra várva.
-Azta ez nagyon aranyos. Imádni fogja.-villantottam egy 1000 wattos mosolyt.
-Segitessz nekem ugye?-kérdezte kisfiús mosolyával. Túl cuki volt ahoz,hogy ne mondjak igent.
-Persze,hogy segítek.-válaszoltam a fiúnak aki majd kicsattant a boldogságtól.
-Köszönöm,köszönöm!-ölelgetett meg.Már alig kaptam levegőt.
-Drágaa ha megfojtasz nem tudok segíteni-nevettem el magam.
-Ja bocs-nevetett ő is.
- Semmi baj-mosolyogtam.
-Mesélj te! Veled mizu?Pasik?Noen?-kérdezte sejtelmesen.
- Hát nemtudok mit,Nincs senki és Noennel csak barátok vagyunk.-mondtam.
-Jahj te lány. Keresünk majd valakit!-lelkesedett.
-Oké oké-nevettem el magam már sokadjára a kis beszélgetésünk alatt.
-Megnézünk egy filmet?-kérdezte hirtelen.
-Naná!-vágtam rá.
-Mit nezzünk?-gondolkodott el Chase.
-Nemtudom.-válaszoltam.
-Nézzünk horrort.-mondta ravaszan.
-Nanee tudod ,hogy félek.-válaszoltam durcizva.
-Naa itt leszek melletted,megvédelek-próbálkozott.
-Oké legyen de ha miattad fogok rosszat álmodni elbúcsúzhatsz a tökeidtől.-fenyegettem meg.
-Oké oké ne bánts -nevette el magát.
Chase elindított a filmet én befeküdtem az ágyba. Betakaróztam majd éreztem,hogy Chase befészkeli magát mellém a takaró alá.
Megéreztem a kezeit a derekamon ahogy átölelt. Így neztük a filmet. Jött egy ijesztő rész.Nagyon megijedtem. Egy kisebb sikoly vagy minek nevezzem hagyta el a számat és bekönnyeztem.Egyből megfordultam a fiú karjaiban és vállába fúrtam az arcom.
-Shhh -simította meg a hajamat.-Itt vagyok veled.Vigyázok rád.-mondta lágy hangon.
Hihetetlen édes volt. Ahogy mondta és a fekete haja a kék szemébe lógott. VÁRJ VÁRJ JENNA MIRŐL BESZÉLSZ? ILYET NEM! Ő A LEGJOBB BARÁTOD.HÜLYE VAGY TE?
Oké oké semmi baj csak nyugi. Legjobb barátod miért ne mondhatnád rá hogy édes?
Igaz?
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el Chase védelmező karjaiban. Éjszaka olyan éjfél körül felébredtem. A fiú ugyanúgy engem ölelt és úgy tartott mint aki soha nem akar elengedni.Egy darabig néztem ahogy a fiú alszik és édesen szuszog. Egyszercsak kinyitotta a gyönyörű kék szemeit amelyek most engem pásztáztak.
-Mi a baj?-kérdezte aggódva.
-Semmi...csak olyan megnyugtató volt nézni ahogy alszol...-mondtam és lesütöttem a fejem.
-Hé-nyúlt az állam alá.-Ez aranyoos-mosolygott rám.Én erre csak hozzá bújtam. Ő a hátamat simogatta és így aludtunk el.

Lights out...Where stories live. Discover now