11.rész

384 18 5
                                    

Reggel jó kedvel ébredtem. Dúdolászva indultam le a konyhába. Még mindenki aludt. Csináltam magamnak egy kávét és leültem a konyha pulthoz. Felnéztem tiktokra és továbbra is dúdolászva lapozgattam a foryou-m.
-Jó reggelt dalos pacsirta.-köszönt Loren a konyhába lépve.
-Jó reggelt Lory. Hogy aludtál?-kérdeztem mosolyogva.
-Jól és te drágám? Látom jó kedved van.-viszonozta a mosolyom.
-Én is jól. És igen jó kedvem van,mert jól ébredtem.-mondtam.
-Örülök. Csinálunk valami reggelit?-kérdezte Lory.
-Persze.-válaszoltam.
Neki álltunk elkészíteni a reggelit. Tök jól szórakoztunk.
-Tudtad,hogy Cynthia és a barátnői haza költöznek?-tette fel nekem a kérdést Lory.
-Micsodaaaa??? Nem tudtam. Miért?-lepődtem meg.
-Nem érzik jól magukat. Így egyenlőre csak ketten maradunk lányok, de lesznek új tagok ,ha jól tudom. Remélem lesznek azért lányok is.-mondta.
-Wow...értem-mondtam. Nem tudjam mit is mondhatnék.
Időközben kész lett a reggeli és a többiek is levánszorogtak. Leültünk reggelizni.
-Hé srácok!-állt fel Cynthia.-Mint tudjátok haza költözünk. Csak annyit szeretnék mondani ,hogy Szeretlek titeket. Jenna rájöttem,hogy tiszta jó fej vagy. Sajnálom ,hogy undok voltam veled és mindenkivel.Soha nem felejtelek el titeket és remélem majd azért fogunk még beszélni.-fejezte be a monológját.
-Wow...Hát sok sikert az életben és legyetek nagyon boldogok.-mosolyogtam a lányokra.
Befejeztük a reggelit és mindenki ment a saját dolgára. Loren és én elmosogattunk. Ezután ő felment a szobájába én pedig még maradtam a konyhába.
-Szia kicsi-lépett be Noen.
-Szius-köszöntem egy mosoly kíséretében.
-Hogy vagy? Zavar hogy így hívlak?-kérdezte.
-Jól vagyok köszi. Te hogy vagy?
És nem zavara nyugi-mondtam.
-Én is jól vagyok. Örülök ,hogy beszélünk...-mondta egy fél mosolyt ejtve.
-Én is örülök.-viszonoztam a mosolyát.
Oda jött majd szorosan átölelt.
-Köszönöm ,hogy nem utálsz.-szorított magához.
-Soha nem tenném.-viszonoztam ölelését.
Ezután kimentünk a nappaliba és leültünk a többiekhez. Telefonoztunk,tiktokoztunk és baromkodtunk. Jól éreztük magunkat.
Eljött az idő Cynthiáéknak indulniuk kellett.
Oda jött hozzám majd jó szorosan átölelt. Meglepődtem. Nagyon. Búcsúzkodásunk után a lányok útnak indultak és megígértek ,hogy írnak ha hazaértek.
Délután medencéztünk és Stranger Things-et néztünk. El telt hamar ez a nap.
Mindenki felment a szobájába alváshoz készülődni. Én felértem a szobámba,felültem az ágyamra,bedugtam a fülest és elővettem a könyvem és olvasni kezdtem. Kis idő múlva besüppedt mellettem az ágy. Valaki leült mellém. Chase volt az. Csillogó szemekkel mosolyogva nézett rám.
-Sziaa ne haragudj nem vettem észre ,hogy bejöttél.-mondtam.
-Semmi baj láttam ,hogy zenét hallgatsz.Van kedved beszélgetni?-kérdezte.
-Persze.Baj van?-kérdeztem aggódva.
-Nem dehoogy nincs baj. Tudod lesznek új tagok és az egyik lányért teljesen oda vagyok.-mondta szégyenlősen.
-Na mesélj!-mondtam izgatottan.
-A neve Charli. 16 éves. Egyszerűen gyönyörű... és aranyos...-álmodozott Chase.
Mutatott róla képeket és tiktokokat és tényleg gyönyörű lány. Remélem sikerül Chasenek meghódítani a lány szívét.
-Örülök Chase.-mosolyogtam rá. Hozzám bújt majd megszólalt:
-Köszönöm ,hogy meghallgattál. Te vagy az egyetlen aki tud erről.-engedett el.
-Micsoda megtiszteltetés.-kihúztam magam mint egy hős lovag. Elnevettük magunkat. Kb.2 órát beszélgettünk. Ezután Chase elköszönt és elment aludni. Én is hasonlóképp tettem. Olvasni már túl késő lett volna. Bebújtam az ágyamba a takarót a nyakamig felhúztam és álomba merültem.

Sziasztok! Lehet ,hogy nem ezt vártátok. De ne aggódjatok a dolgok változnak.;)
Igyekszem sűrűbben kitenni részt.❤
Köszönöm ,hogy itt vagytok és olvassátok az én kis storymat. Írtó édesek vagytok és a kommentjeitek is . Szeretlek titeket! És várom a visszajelzéseteket.❤

Lights out...Where stories live. Discover now