|11.Bölüm| Öpsem bebek gözlerinden.

1.1K 30 117
                                    

•1.5 ay sonra Kaleli Konak•

Asiye'den 💫

Mustafanın boynuma bastırdığı dudaklarıyla uyandım sabah , göğsüne yayılmıştım, gözlerine bakmak istedim kapalıydı ben de ellerimi uzattım hafif ağaran saçlarına ve okşamaya başladım beraber yaşlanmaya olan ilk adımlarımız gibiydi.
Tamam tanıştığımız da tam anlamıyla birer çocuk değildik ama size beraber büyüdüğümüze yemin edebilirim. Her anlamda ilkim o benim. Dudaklarının kenarına hafif bir buse kondurdum tepkisizdi ah ne derin uyuyor... Ben bunları düşünürken aniden gelen bulantıyla çıplak göğsünde gezdirdiğim ellerimi çektim ve kalktım üstümde bir şey yoktu sadece mustafanın gömleğini geçirebilmiştim aceleyle, hiç durmadan banyoya koştum.

Mustafa gözlerini yarım açıp göğsündeki boşluktan şüphelenince elini yatağın yanına atmıştı asiyeyi bulamayınca yüzü düşmüştü.

Mustafa: Asiyem ?

Asiye mustafanın sesiyle banyodan çıkmıştı midesi bulanıyordu haliyle kırgındı vücudu. Yataga doğru yaklaşır yaklaşmaz mustafa onu kucağına çekip sarmıştı kendine.

Mustafa : Ya ben neden uyandığımda seni yanımda bulamıyorum acaba..

Asiye tek kelime etmeye mecal bulamadığından iyice göğsüne sokulmuştu mustafanın , vücudu biraz yanıyor gibi hissediyordu üstündeki gömleğini tek çırpıda çıkarıp kenara koymuştu hafif bir ürperti basınca nefesini mustafanın boynuna vermişti.

Mustafa : Eliyle yanağını okşayıp konuşmaya başladı. Ne oldu sana ? Hasta mısın.

Asiye:Kırgınım biraz geceden kalma...

Mustafa iki eliyle sımsıkı sarmıştı kadınını , hissettiği soğuklukla;

Mustafa :Buz gibi olmuşsun ama çıkarmasaydın gömleği

Asiye :Olsun sen boynumdan öpünce geçiyor üşümem diyebilmişti sadelikle..

Mustafa: Öyle olsun bakalım diyip alnından öpmüştü bu sefer onu yanıltan alnının sıcaklığıydı.

Yanan dudaklarıyla avuçlamıştı sevdiği kadının yüzünü.

Mustafa: Yanıyorsun sen

Asiye: Nıck ! Üşüyorum.

Mustafa: Kalk kalk kalk

Asiye :Ya mustafa dur ya

Mustafa : Ateşin var senin düşürmemiz lazım olmaz böyle gel bir duşa girelim ya da hastane evet hastaneye gidelim

Asiye: Ya mustafa sakin ol mevsim değişikliklerindendir yok bişeyim

Mustafa saniyelik aralıklarla sürekli asiyenin ateşini kontrol ediyordu alnını öpüp öpüp duraklıyordu üstelik gece nasıl fark edemem diye düşünmekten de kendini alıkoymuyordu dayanamayıp tuttu kolundan ve kendine çekti

Asiye :Ya mustafa girmeyeceğim duşa sabah sabah hem üşüyorum ben

Mustafa: E o yüzden giriyoruz ya aşkım kalk hadi bir duş alalım düşsün ateşin olmaz dedim hem böyle

Asiye: Ya hayır dedim mustafa

Mustafa peki sen bilirsin diyince asiye rahatlamıştı ama bu rahatlama sadece 2 saniye sürdü mustafa çekip kucağına almıştı asiyeyi...

Ilık suyu açıp onlara doğru akmasına izin vermişti asiyenin üşüdüğünü görse de sıcak suyu açmamalıydı oda ısıtmak için arkadan sımsıkı sarıyordu karısını.

###

Saçlarını kuruttuktan sonra usulca taramaya başlamıştı.

Asiye: Tamam mustafa yeter yorma kendini

Ander Sevdaluk |AsMus|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin