|13.Bölüm|Her şey seninle güzel.

686 18 18
                                    

Bölüme başlamadan lütfen satır arası yorumlarınızı esirgemeyin... Yoksa yazası gelmiyor ki insanın...
İyi okumalar ❣

Asiye Mustafa'nın bu heyecandan içi içine sığmayan hallerini gördükçe gülümsemesine engel olamıyordu hatta tam aksi gülmekten bir hâl oldu derler ya...

Ah tam da onu yaşıyordu...

Asiye: Uzaktan izliyordu kocasını o deli dolu halini gördükçe içinde gün geçtikçe büyüttüğü sevdası daha da alevleniyordu hissetti anı ve elini karnına attı.

Asiye: Ah birtanem baba şimdiden kaybetti kendini biz n'apıcaz bu koca bebeği hıh ? Sen söyle...
Dayanamayıp bağırmıştı.

Mustafa , mustafa ya ahh gel buraya, bak ya şşt hey.

Mustafa karısının seslerine biraz daha karşılık vermezse neler olacağının farkındaydı. Hoş az önce
BEN BABA OLUYORUM edalarıyla
bağıra bağıra gezdiği için azar işiteceğini de biliyordu ama olsundu. Adımlarını hızlandırarak gitti yanına.

Asiye Mustafaya derin derin bakmaya başlamıştı.

Mustafa ellerini asiyenin karnına uzatmıştı.

Mustafa: Kapat kulaklarını babacığım. Baba için azar işitme zamanı.

Asiye gülmüştü buna karşıt : Hayır ya deme öyle. Hem yoldan geçen insanlara baba oluyorum demek nedir acaba.

Mustafa: Ne..? Babayım ben olur öyle.

Asiye Mustafanın yanaklarına koymuştu ellerini

Asiye: Sevsinler senin babalığını .

Mustafa bu yakınlığı fırsat bilip uzanmıştı sevdiği kadının dudaklarına.

Acelesi varcasına ayrılmıştı dudaklarından.

Mustafa: G-geç oldu eve evet eve gidelim.

Asiye: Mustafa yaa

Mustafa: Şşş aile babasıyım ben ya ma yok sana... Geç oldu itiraz istemiyorum.

Asiye:Sen babasısın da ben eltisi miyim bu çocukların şapşal. Tek başına mı yaptın onları.

Mustafa o hallerine biraz daha dayanamayacak gibiydi elini zarif bir şekilde incecik beline doğru uzatıp göğsüne doğru çekmişti. Karşı koyamıyordu karısına o heyecanlı hallerine... boynuna sayısız öpücükler kondurarak fısıldıyordu sevgisini.

Mustafa: Teşekkür ederim güzelim teşekkür ederim... Bir kez daha...
Gözlerinin dolduğunu hissediyordu asiyenin omzuna bıraktı kendini alnını yasladı.

Asiye: Sarılışına kadar aşık olduğum adama bir mucize daha vermek...
B-ben teşekkür ederim mustafa'm benim olduğun için. Mustafanin elini alıp karnının üstüne koymuştu. Ve bizim babamız olduğun için İyi ki...

***

Temkinli bir şekilde ilerliyorlardı...
Mustafa direksiyonu tek eliyle sabitlemiş bir eliyle de karısının elini tutuyordu. 2 kişi olarak geldikleri yani en azından öyle düşündüğü yoldan 3 kişi olarak dönüyorlardı.

Asiye: Mustafa

Mustafa duymuyordu

Asiye: Mustafa'm...
Yaa Mustafaa

Mustafa sağa doğru yavaşca çekip Asiyenin yüzünu avuçları arasına almıştı.

Mustafa: Birtanemmm

Asiye: Asiye gözlerini gözlerine kenetlemişti kendine gelip derin bir nefes almıştı. Küçük bir çocuk gibi konuşuyordu.

Asiye: Yandım ya.

Ander Sevdaluk |AsMus|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin