2.

466 60 14
                                    

♪♪♪

♪♪♪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♪♪♪

yeosang kıştaydı, ayakları buz gibiydi. içi yanıyordu dışı tir tir titrerken. ağlamaktan nefret ederdi, anlarlardı çünkü ağladığını. hemen anlarlardı.

ama umursamadı, ağladı hiç bilmediği bir odada. vücudu ağrıyordu. belki de buna ağlıyordu. darp edilmişti, buna da ağlayabilirdi. hiç bilmediği bir odada güvenliğini sorgulayıp ağlayabilirdi, evet bu da olabilirdi. ama asıl ağlamasının sebebi kendisiydi.

darp edilmesinden dolayı ağlamıyordu, darp edeni üvey babasının tuttuğunu bildiği için ağlıyordu.
o yağmurlu havada sik gibi kalmasına göz yuman annesi yüzünden ağlıyordu.
her bir sopa darbesine ağlıyordu, yumruğa tekmeye ağlıyordu.

gözyaşlarını koluyla sildi ve ayağa kalkmaya çalıştı. ama bedeni el vermiyordu, bacakları çok güçsüzdü. taşıyamıyordu kendini.

wooyoung içeriden gelen takırtıları duyup içeri girince çocuğa yardım etmeye çalıştı.
"uyandın demek. bekle yardım edeyim. kendi başına yapamazsın."

"bırak beni" diye bağırdı cılız çocuk. kendini yerde buldu birden bire.
odaya giren seonghwa'ya baktı. uzundu, kadife bir takım elbise giymişti. saçları ipek gibiydi.

"sorun yok yeosang. wooyoung sana yardım etmek istiyordu. neden bu kadar yabani davranıyorsun?"

yeosang özür dileklerini sıraladı fısıldayışında. ağlamaya başladı, kollarıyla yüzünü gizlemeye çalışıyordu. seonghwa wooyoung'a gitmesini söyledi, wooyoung da kapıyı kapatarak odadan çıktı.

hwa yerde ağlayan çocuğun hizasına eğilerek ellerini omzuna koydu.
"sana yardım edebilirim." dedi. samimiydi. kolları arasındaki insanın neler yaşadığını merak ediyordu. içi içini yiyordu, neden bu halde olduğunu öğrenmesi gerekiyordu.

"bana yaşanması mümkün bir dünya sunabilir misin?" dedi kızaran gözlerle. bu hali seonghwa'ya daha da güzel gelmişti, yeosang'ın yüzü tüm güzelliğin ana kaynağıydı belki de.

"bu dünyanın içinde küçük dünyalar kurabilirim. senin için."

yeosang alnına düşen saçlarını geriye savurdu ve tebessüm etti.
"senin için hayat çok güzeldir eminim ki. ama bizler için bu gezegen hapishane. hele ki biraz farklıysan."

"yeosang, lütfen. yardıma ihtiyacın vardı dün gece. ben de seni evime aldım. bunun karşılığında bana neler olduğunu söyle."

kırık senfoni || seongsang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin