~ 13. ~

2.7K 165 9
                                    

Tudom, hogy el csúsztam és kissé rövidre sikerült, de attól függetlenül remélem élvezhető lett.

Jó olvasás! 😊

Lauren háton terült el az ágyon miközben egy könyvet tartott maga felett

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Lauren háton terült el az ágyon miközben egy könyvet tartott maga felett. Szemei el-vissza cikáztak a sorokon, kizárva mindent maga körül. Bucky éppen a tv-t figyelte minimális hangerőn, hogy Laurent nehogy megzavarja. Rá nézett a lányra és mosolyra húzta a száját, mikor néhol nevetett és vidáman mosolygott, valahol pedig szomorú vagy éppen mérges fejet vágott. Az érzései szabadok és ezt nem is titkolja, hisz teljes beleéléssel követi a cselekményeket.
Kis idő múlva morogva teszi le a könyvet, mire Bucky rá nézz és szemöldökét összevonva figyeli.
– Ez nem igazság. – térdel fel majd Barnes mellé mászik. Hátát az ágy háttámlájának támasztja.
–Micsoda? – kérdi Bucky, miközben Lauren combjára vezeti rendes kezét.
Megölték a kedvenc karakterem. – sóhajt fel. – Így már nem érdemes olvasni.
– Miből gondolod ezt? – nézz rá, mire a lány megvonja a vállát.
– Ha ő nincs már benne, mi értelme tovább olvasni?
– Ne gondold, így. Talán olyan fordulat jön majd ezután, ami miatt tényleg muszáj tovább olvasnod, ne add fel csak ennyi miatt. – mondta Barnes majd egy kicsit feljebb vette a tv-t, miszerint Lauren nem fog már olvasni. A lány csak sóhajtott és arcon csókolta a férfit. Fel állt az ágyról majd az ajtóhoz sétált.
– Hova mész? – állította meg Bucky.
Csak megyek és szét nézzek lent. – felelte kezét a kilincsre simítva. – Te is jössz?
– Később, ha nem gond. – felelte elhelyezkedve az ágyon.
– Nem. – mosolyodott el Lauren majd kilépett a szobából. A lift felé tartott és odaérve megnyomta a gombot. Mikor megérkezett a lift kissé idegesen szállt be a belsejébe, még kezével remegve nyomta meg a kijelölt emelet gombját. Mélyeket lélegezve várta, hogy megérkezzen és kiszálljon ebből a dobozból. Mikor ez megtörtént, már is a jól ismert fehér ajtó elé állt. Ujjait piszkálva civakodott magával belül, hogy belépjen-e vagy sem. Megköszörülte a torkát, felkészítve magát de nem tudott belépni, viszont elmenni sem. Egy kéz simult a hátára, nyugtató gesztusból.
– Minden rendben lesz, ugye tudod? – kérdezte a Kapitány, mire Lauren csak bólintott.
– Persze, mi baj lehet. – rántotta meg a vállát, majd egy cseppnyi méreggel lenyomta a kilincset és belépett a helységbe, ahol Bruce és Tony vártak már rájuk.
– Tudja? – kérdezte Tony felpattanva a székből.
– Szerinted? Akkor ő is itt lenne. – sétált eléjük, Stevevel az oldalán.
– Igen, ez egyértelmű, hisz megtiltotta nekünk. – tolta feljebb a szemüvegét Bruce.
– Készen állsz? – állt meg a Kapitány, arrébb tőlük.
– Persze. – mondta Lauren, majd néhányszor mélyeket lélegezve állt meg Tonyval szemben.
– Mehet? – kérdezte Stark, mire válaszul, Lauren csak lehunyta a szemét. Koncentrált, minden erejét beleadta, de nem történt semmi. Valamiért csak magát gyötörte belülről ezzel a próbálkozásokkal. – Lala?
Lauren nem figyelt Tonyra, csak kinyitva a szemét, kezét előre nyújtotta és úgy próbálkozott, de semmi.
– Mi a franc van, már! – kiáltott fel mérgesen elfordulva a többiektől.
– Lehet jobban el kéne lazulnod? – kérdezte Tony, mire Lauren csak mérgesen ránézett.
– Lauren jól vagy? – nézett rá Bruce, mire a lány csak szemöldökét ráncolta, ekkor viszont a padlóra vörös cseppek estek. Lauren az orrához kapott, amiből a vér fojt. Steve keresett egy törölközőhöz hasonló ruhadarabot és átnyújtotta a lánynak.  – Valami itt nem stimmel. Gyere Lauren. – ütögette meg a fehér ágyat jelezve, hogy most megfogja vizsgálni, ami nem tartott úgy öt percnél tovább.
– Na? – sétált oda Stark.
Képességeid Lauren, átalakulóban vannak.
– Ez meg mit jelent? – szólalt fel először a Kapitány, ezzel megelőzve a lányt.
– Azt, hogy fejlődnek. Új szintre lépnek, amit lehet a gyakorlások miatt történik. – fordult feléjük Bruce. Lauren csak sóhajtott majd levágta magát az egyik székre és onnan figyelte a három férfit ahogyan éppen erről tárgyalnak. Pontosabban róla és a képességéről. Lassan kezdett a feje megfájdulni, még végül úgy nem döntött, hogy elhagyja a helységet. A többieknek szinte fel sem tűnt, hogy ki megy az ajtón, de akinek fel is tűnt az hagyta, hogy hagy menjen. A konyhába igyekezett és mikor előtte kinyílt a lift ajtaja egyből kiszállingózott belőle. Most már unja ezt a bezártságot, unja, hogy nincs mit tenniük, hogy folyton csak idefent van és vagy olvas vagy tv-zik vagy a képességét teszteli. Rendben, megbarátkozott a ténnyel, hogy a Hydra katonákat nem találják és, hogy a legutóbbi esett óta nem kis idő telt el, de egyszerűen már nem szeret csak a Toronyban lenni.
A szürke és egymásba forduló napok már megbolondítják az elméjét és úgy érzi, mintha már nem is tudna élni. Mielőtt félre értés esik, Lauren imád a csapattal lenni csak elveszítette a régi életét. Nem gondolta volna, hogy ilyen egyhangú a hősök élete éppen akkor mikor nem kell polgárokat menteni.
Lauren a hűtőhöz lépve ki vett magának egy kisdobozos narancslevet és azt kezdte el szürcsölni az asztalnál ülve. Ekkor a lift csillingeléssel jelezte, hogy valaki ugyan erre a szintre szeretne jönni. A vas ajtó felé nézett, amiből nem sokkal később Bucky bukkant elő. Barnes mosolygott, de vele ellentétben Lauren nem.
– Mi a baj? Történt valami? – kérdezte a férfi leülve vele szembe.
– Nem. – rántotta meg a vállát. Barnes szemöldökét ráncolva ült a helyén.
– Rendben. – dörzsölte meg az állát.
– Csak tudod, olyan rossz érzés itt lenni.
Mikor Lauren kimondta a rosszul megfogalmazott mondandóját és meglátta Barnes arckifejezését, egyből csápolni kezdett a kezével, magát mentve.
– Nem úgy értettem. – mondta Lauren és a vele szemben ülön, mintha a megkönnyebbülés jelei látszódtak volna. – Olyan érzésem van, mintha be lennék zárva.
Barnes összeszűkítette a szemét.
– Ki szeretnél mozdulni? – kérdezte a lánytól, aki ujj begyeivel az asztal felületére kis köröket rajzolt.
– Igen. – kezdett el bólogatni. – Meg szeretném ha már a Hydra végleg megszűnne.
– Én is. – suttogta Bucky, de nem elég halkan, mert Lauren még így is hallotta. – És.. Hova szeretnél menni?
Lauren nem felelt csak ördögien elmosolyodott, amire Barnes felvonta az egyik szemöldökét. Készül valamire.
– Drága James Buchanan Barnes. – állt fel.
– Lauren Joanna Barton,mit forgat a fejében? – kérdezte ő is fel állva.
– Kövessen és készüljön fel mindenre. Le nyomnunk egy gyors menetet. – mosolyodott el majd elindult Bucky elé akit kezét megfogva vezetni kezdet.

***

– Lauren! – kiáltott a lányra nevetve. – Lassíts! Ha valami baja lesz Tony megöl minket.
– Így is úgy is megöl minket amiért elhoztuk az egyik kocsiját. – taposott a gázra. Bucky rá nézett a lányra és egy ideig csak figyelte. Mikor Lauren észrevette elmosolyodott és megszólalt.
– Mi az?
– Rossz vagy. – mondta még mindig őt nézve.
– És az baj? – kérdezte feszesen tartva a kormányt.
– Nem. – fordult előre Bucky. – Tetszik.
Lauren elnevette magát majd érezni kezdte a hásában lévő pillangókat. Feltekerte a zenét majd még jobban a gázra lépett.

***

– Ezt nézd Bucky! – szaladt az egyik üzlet kirakata felé. A kirakatban egy L betűs ezüst nyaklánc díszelget. Barnes Laurenhez lépett majd lehajolt hozzá.
– Gyönyörű, akárcsak te. – mondta Barnes, mire a lány megfogatta a szemeit.
– És te. – fordul a férfi felé majd érzékien megcsókolta. – Feszült vagy. – vált el tőle Lauren. – Mi a baj? Csak a plázában vagyunk.
– Sehol nem vagy biztonságban. – egyenesedett ki Bucky.
– Ahogy te sem. – köszörülte meg a torkát.
– Az nem számít. – vágta rá, mire Lauren kissé mérges lett.
– De számít és ha bármi történne, tudjuk kezelni a helyzetet. Ne csak velem foglalkozz hanem magaddal is.
– Ennyire rossz, hogy meg akarlak védeni?– kérdezte és hangjában érződött, hogy megsértődött.
– Nem, de te mondtad, hogy az nem számít veled mi történik. De számítson! Ha én a kútba esek te nem jöhetsz utánam. – indult meg az egyik irányba Lauren.
– Mégis miért nem? – eredt a nyomába Bucky. Most már mind a ketten mérgesek voltak.
– Bucky.. – sóhajtott fel a lány. – Nem védhetsz meg mindentől és ha velem valami lenne magadat kell mentened nem velem foglalkozni. – mondta Lauren majd észrevette, hogy egy kis idő után már nem volt mellette Barnes. Megfordult és a feszesen álló férfi elé sétált.
– Mért mondasz hülyeségeket? – kérdezte maga előtt összefonva a karjait.
– Ezek nem hülyeségek, ezek magukba foglalják az igazságot, ezek tények.
– Mi?! Hogy nem tudlak megvédeni?
– Nem, Bucky! Nem erről van szó.
– Akkor mégis miről?
– Arról, hogyha meghalok - és tuti megfogok egyszer - természetesen vagy a Hydra vagy bármi által, az nem... – csapott a combjára a szavak hiánya miatt.
– Azt úgy sem engedném. – mondta egy kis idő múlva Barnes.
– Pont erről van szó. Ha be következne  egyszer, akkor nem veszítheted el magad meg a fejed. Segítened kell majd magadon. Én is ezt tenném.
Barnes a földet nézte csendben majd egy idő után lassan bólogatni kezdett, de nem nézett fel.
– A Toronyban találkozunk, most egyedül kell lennem. – fordult meg és bármennyire szerette volna Lauren megállítani tudta, hogy jobb lesz ha hagyja kicsit gondolkozni, lehiggadni, ahogy magát is.

𝘝á𝘨𝘺.  || 𝙱𝚞𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚊𝚛𝚗𝚎𝚜 || ° 2019 -  2020 ° Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ