~ 22. ~

3K 160 41
                                    

Szerintem mindenki érezte, hogy Lauren és Bucky története már a végét tapossa. Szóval, csak annyit akarok mondani, hogy nagyon köszönöm, hogy olvastátok a kis történetem és, hogy egy hosszú kimaradás után is velem maradtatok. Nagyon remélem, hogy tetszet a történetük, esetleg pár szóban megfogalmazhatnátok, hogy milyen volt, hogyan éltétek át kommentben, szívesen elolvasom. :)
Terveztem, hogy valamennyire folytatom majd ezt a sztorit más szemszögéből, más történési szállal,  viszont erről még nem mondok semmit, mert semmi nem biztos. Mégegyszer köszönöm, jó olvasást!

 Mégegyszer köszönöm, jó olvasást!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


~ 3 és fél év múlva ~

A férfi szaladt a lány után, aki nevetve bújt el előle a kertben. Nevetése zene volt a férfi füleinek, és azt kívánta, hogy soha ne szünjön meg.

– Gyere elő. – szólt neki nevetve a férfi, viszont a lány még mindig elbújva nevetett. Halkan lopakodott oda, hogy végre elkapja. – Meg vagy! – kiáltotta, amint felkapta a lányt, aki nevetve ölelte meg a férfi nyakát.
Lauren mosolyogva figyelte őket, majd mikor Bucky kilépett a házból ránézett.

– Mit gondolsz? – kérdezte a férfitól.

– Hogy Rogerst jobban szereti, mint minket? Nem tudom, talán féltékeny vagyok. – ült le Lauren mellé nevetve.
Mióta rendeződtek a dolgok, azóta Steve is többet van a barátaival, amibe bele tartozik, hogy Rubyval is rengeteg időt tölt.

– Annyira aranyosak. – nézte őket csillogó szemmel Lauren. Ahogyan Ruby ragaszkodik Stevehez és, ahogy Steve mutatja ki a szeretetét a kislány felé, valami elképsztő.

– Igen, azok. – nézte őket Barnes. Valahogy minden megváltozott három és fél évvel ezelőtt. Steve se a munkáját tartja a legfontosabbnak és kipróbálta a pár kapcsolatos életet, ami persze nem jött össze. Viszont lett egy normális családja, Laurenék. Azóta sokkal kivirultabb és boldogabbnak lehet látni, aminek Barnes iszonyúan örül.

– Hercegnő. – térdelt le a kis lány elé Steve.

– Kapitány. – mondta a kis lány, bár szavai még ügyetlennek és alig érthetőek.

– Jöjjön, a szüleihez viszem. – vette fel a nyakába, erősen és védelmezően tartva majd elindult Laurennék felé.
Lauren nevetve vette át a csöpséget, majd egy kis eperrel kínálta őt még Steve helyet foglalt Bucky mellett.

– Ruby Barnes kedvenc gyümölcse az eper. Igaz kincsem? – puszilta homlokon Lauren. Steve és Barnes mosolyogva nézte a kislány, aki izletesen ette a gyümölcsét. – Hozunk apának és Stevenek inni? Igen? – állt fel Barton majd egy 'mindjárt jövünk' mondattal be siettek a házba.

– Szeret téged. – nézett rá Barnes, Stevere. A Kapitány csak bólintott. – Talán a keresztapa szerepet rád hárítom. – nevetett fel Bucky, bár Steve erre nem szólt semmit.

– Lehet el kell mennem egy küldetésre. – felelte a Kapitány.

– Mennyi időre? – nézett rá a barátja.

– Csak pár hónap. – rázta meg a fejét.

– Ruby megfog őrülni. – nevetett Barnes, de ezután egyből komolyra váltott. – Nagyon vigyázz magadra. Rendben?

– Mindig. – nevetett Steve. Ekkor Laurennék tértek vissza egy tálcával a kezében. Ruby az apja ölébe ült, miközben a három felnőtt beszélgetett, szinte semleges dolgokról, de mégis annyira meghitt pillanatot hoztak össze. Egy teljes család, amit az életük árán is meg védenek, legyen szó bármilyen veszélyről, együtt átvészelnék, átvészelnék a legnehezebb időszakokat is. Hisz egy család össze tart nem?

 Hisz egy család össze tart nem?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 02, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

𝘝á𝘨𝘺.  || 𝙱𝚞𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚊𝚛𝚗𝚎𝚜 || ° 2019 -  2020 ° Onde histórias criam vida. Descubra agora