~ 8. ~

4.5K 201 79
                                    

Oké

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oké. Nagyon felidegesítettem magam amiért a Wattpad nem hajlandó együttműködni velem. Nem tudom hanyadjára próbálom felrakni a részt, hátha ezúttal sikerül.
_________________________________________

Szóval ahogy már azt húszezerszer leírtam, holnaptól egy hetet számolva suli. Ezzel csak azt akarom mondani,hogy onnantól lehet, hogy csak szerdánként lesznek részek és nem lesznek ilyen kis kitérőt, mint most.
_________________________________________

Tudni lehet ez a rész kissé lapos lett, de hàt na van ilyen is. És mondom én megpróbáltam.

Kérdés: (Végén a válasz) Jó, hogy így megbolygattam Bucky múltjàt? Ti mit szóltak hozzá?

Jó olvasást! 😊

{ Yeah, Lucky!}


Csendben és zavartan álltak már egy jó ideje egymás mellett. Feltört belőlük a vágy és ez történt. Jó ez vajon? Helyes volt?

–Hogy érzed maga? – kérdezte meg Barnes. Mivel Lauren teljesen az előbbi csók hatása alatt volt, így csak a szőnyeget tudta nézni. Nagyot sóhajtott, elsőnek is végig gondolt mindent a fejében, részletesen. Minden apró dolgot számításba vett.
Bucky nagyot nyelt, hisz megijedt, hogy a lányban most fogalmazódik meg a dolog, hogy mégsem ő a jó választás. Türelmetlenül állt csak pár lépésnyire tőle, mikor is Lauren felnézett mosolyogva.

–Jól. Te?
Bucky halvány mosollyal a száján óvatosan elindult a lány elé. Kezeivel megfogta a derekát és várt, hogy Lauren milyen döntést hoz. Nem tolta el, kezeit a férfi mellkasára vagy vállára simította és kék szemeibe nézett. Bucky óvatosan húzta magához majd érzékien megcsókolta. Sokkal lassabban, mint az elébb, ebben a csókban viszont minden érzelmüket beleadták. Elváltak egymástól, de továbbra is szorosan tartotta magához a férfi, Laurent. A lány végig simított a férfi mellkasán utána fejét ráfektette és ott pihent rajta. Bucky száján nagy mosoly terült el. A barna hajzuhatagba fúrta fejét, megérezte a vanília illatot, amiből mohón nagyot szippantott.
Jól eső csend telepedett rájuk, élvezték. Élvezték, hogy ilyen közel lehetnek egymáshoz, hogy az érzelmeik csillapodni kezdtek és nem szakították őket szét belülről.
De mint minden jónnak, ennek az idilli pillanatnak is vége lett, mikor a nyitott ajtón kopogtak. Mindketten felkapták a fejüket, de nem eresztették el egymást. Az ajtóban Elizabeth nézett befelé, halvány mosollyal a száján. Laurent, amint meglátta, elöntötte a rossz érzés, egyáltalán nem tetszett neki, hogy a nő Bucky közelében van. Ráadásul azt sem értette, hogy miért kereste meg a férfi szobáját.

𝘝á𝘨𝘺.  || 𝙱𝚞𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚊𝚛𝚗𝚎𝚜 || ° 2019 -  2020 ° Où les histoires vivent. Découvrez maintenant