𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀

7.8K 315 299
                                    

𝚜𝚝𝚊𝚛𝚔 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢.

𝐓𝐨𝐧𝐲 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚.𝐤.𝐚 𝐈𝐫𝐨𝐧 𝐌𝐚𝐧

𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚.𝐤.𝐚 𝐂𝐚𝐩𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚

𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚.𝐤.𝐚 𝐒𝐩𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐌𝐚𝐧

𝐇𝐚𝐫𝐥𝐞𝐲 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚.𝐤.𝐚 𝐍𝐨𝐯𝐚

𝐌𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚.𝐤.𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲

𖣔

● Hikâyede mpreg mevcuttur. Evet, hamile olan ve 3 çocuk doğuran kişi Tony değil, Steve. Hem sert ama kandırılması kolay baba rolü ona çok daha iyi uyuyor, hem de Tony Stark da tüm ailesini kanatları altına almış, onlara karşı aşırı derecede koruyucu olan yaramaz, kendisi çocuk baba rolüne uygun.

● Peter ve Harley ikizler, burada 15 yaşındalar daha. Morgan ise 4.

● Harley, henüz Nova değil ama Peter çoktan Örümcek Adam olmuş durumda ve kimse (Harley dışında) bunu bilmiyor. İleriki bölümlerde de Nova hikâyesi anlatılacak ama orijinalinden birazcık değiştirebilirim.

Hikayede Wanda ve Pietro 16 yaşında. Clint'in yine bir ailesi var, Natasha ve Loki de hâlâ hayatta.

● Hikâyede eski zamanlarda daha çocukları doğmadan önce Steve, SHIELD tarafından üzerinde gizli deneylere maruz kalıyordu. Sonrasında bu durum Tony tarafından öğrenilince Demir Adam tesisin ana binasını imha etti. Bu yüzden SHIELD'ın geri kalanını şu an Stark'lar yönetiyor.

● Stark'ların evi, Tony'nin eski Malibu evinin olduğu yerde kurulan ve her şeyi içeren bir malikane. Bu malikane' de Açık/Kapalı yüzme havuzu, Sauna, Devasa ve içerisinde şelale, ufak bir göl ve orman bulunduran bahçe, Laboratuvar, spor salonu, geniş oyun odası, kütüphane, şaraphane, 5 yatak odası, 6 banyo, helikopter pisti, sinema odası, özel bir plaj vardır.

● Clint'in küçük oğlu Nathaniel sürekli Morgan'a yazdığı için Tony eve girmesini yasaklamıştır.

● Hikâye Bucky×Natasha, Erik×Charles, Carol×Thor, Clint×Laura gibi birçok shipleri içerir.

● Carol'ın burada özel güçleri yok. Tıpkı Natasha gibi ileri düzey yetenekleri var ve kıdemli bir ajan.

● İlerleyen bölümlerde Steve'in Kaptan Marvel güçleri olacak. Yani bir nevi Kaptan Marvel hikâyesini o yaşayacak. Hikâye akışı ve olaylar tabii ki de yine daha farklı olacak.

● Birçok filmin hikâyeyle crossoverı olacak.

● Steve orijinal hikâyede olduğu gibi 70 değil, 35 yıl buzda kalmıştır.

● Pietro eşcinseldir ve Ultron Çağı'ndaki platin saçlarıyla uzun boyunun aksine kahverengi saçlıdır ve biraz daha kısadır.

● Hikâyede X-Men barınır.

● Civil War ve Infinity War hiç yaşanmadı.

Steve Rogers'ın Nell Rogers isminde bir kız kardeşi vardır ancak 12 yaşında onu kaybetmiştir.

● Hikâye korku ve gerilim unsurları ile +18 sahneleri içerir.

Ⓢ︎Ⓣ︎Ⓐ︎Ⓡ︎Ⓚ︎Ⓢ︎

Bölümler tekrar düzenlenmiş, hatalar giderilmiş ve bazı sahneler tamamiyle ya da biraz olmak üzere değiştirilmiştir.

Başlıyoruz,

𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒: 𝖼𝗈𝗇𝖿𝖾𝗍𝗍𝗂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin