{8}

1.1K 31 9
                                    

Ostatni miesiąc wakacji minął bardzo szybko. Rzadko wychodziłam z domu, ale to już lepsze niż prawie nigdy sprzed miesiąca.

Dzisiaj pierwszy dzień normalnych lekcji.

Czekałam już pod klasą rozmawiając z Millie i Sadie. W pewnym momencie mój wzrok padł na bruneta z loczkami, pewnie domyślacie się kogo. Patrzyłam na niego pustym wzrokiem i żalem, on patrzył na buty byleby nie spojrzeć na mnie.

- Halo! Chel, żyjesz? - powiedziała Sadie.

- Ziemia do Racheeel. - Millie pomachała mi ręką przed oczyma.

- Umm... Tak, tak żyję. - odezwałam wzrok od niego.

W końcu zadzwonił dzwonek na lekcje, pierwszą mamy godzinę wychowawczą. Tak na prawdę w planie mamy pierwszą fizykę, kocham cię szkoło, ale ze względu na ilość spraw organizacyjnych pani zamieniła dzisiaj i tylko na dzisiejszy dzień wychowawczą ze znienawidzonym przedmiotem.

Weszłam do klasy, wszyscy zdążyli się porozsiadać i jedyne miejsce było koło Finna. ZAJEBIŚCIE.

Usiadłam koło niego, bo jednak nie miałam innego wyboru, moje serce przyspieszyło bicie oraz chciało mi się płakać, bo przypomniało mi się co on mi zrobił.

Lekcja trwa od jakiś dziesięciu minut i jedyne słowa jakie dotąd usłyszałam to dzień dobry. Nie słucham mojej wychowawczyni, bo nic ciekawego nie mówi, proste.

- Porozmawiaj ze mną. - szepnął do mnie, w którymś momencie Finn.

- Nie mamy o czym...

- Tak, mamy. Ja-ja nic nie pamiętam...

- To niech ci ta dziunia przypomni. Przecież się z nią całowałeś.

- Co...

Nie odpowiedziałam mu. Zaczęłam rozglądać się po klasie aż mój wzrok stanął na ładnej brunetce szczerzącej się do Finna. To była ta, z którą się całował.

W końcu zadzwonił dzwonek na przerwę, wyszłam jak najszybciej z klasy

- Błagam, porozmawiaj ze mną! - powiedział Finn idąc za mną.

- Nie mamy o czym!

- Ale Rachel!

- Dla ciebie PANI Rachel.

Poszłam dalej nie zwracając uwagi ja Finna.







Wiem, że krótki, ale nie mogłam nic wymyślić :c

Widzimy się za miesiąc (joke)

Postaram się wstawić coś szybciej XD

Still in love | F.WolfhardOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz